دنیای وب

مزایا و معایب آموزش آنلاین از دیدگاه تجارت

فناوری در طی بیست سال گذشته به طرز چشمگیری بهبود یافته است تا جایی که ارائه خدمات آموزش آنلاین بسیار آسان شده است. در حالی که بسیاری از معلمان مستقل و شرکت های تدریس این امر را یک تغییر مثبت در صنعت می دانند ، اما تهدیدات بسیاری را نیز برای شرکت های موجود به وجود می آورد. مقالات زیادی به بررسی مزایا و مضرات تدریس آنلاین از دیدگاه دانش آموز می پردازند – این مقاله از منظر کار تدریس به بررسی این موضوع می پردازد.

مزایای

در دسترس بودن فناوری برای مشاوره آنلاین برای معلمان جدید یا شرکتهای آموزشی که هنوز در بازار تأسیس نشده اند ، بیشترین سود را دارد. تدریس آنلاین به هزینه های راه اندازی کم نیاز دارد ، معلم به یک بازار بسیار بزرگتر باز می شود و انعطاف پذیری برنامه ریزی بیشتری را ارائه می دهد. بیایید هر یک از این مزایا را یک به یک بررسی کنیم:

موانع ورودی کمتر

اگرچه بسیاری از معلمان آزاد نیز هزینه راه اندازی کم دارند ، اما اگر یک شرکت تدریس خصوصی هستید و تصمیم به گذراندن دوره آنلاین را دارید ، می توانید از هزینه های زیادی که با شروع یک شرکت ملی تدریس خصوصی برخوردار است جلوگیری کنید. شرکت های سنتی اغلب به یک دفتر مدیریت یا جایی که تدریس می شود نیاز دارند ، بازاریابی از طریق رسانه های محلی ، رانندگی به جلسات برای مشتریان بالقوه و غیره. شرکت های آموزش آنلاین به دفتر دیگری غیر از دفتر خانه احتیاج ندارند و قطعاً برای آموزش دانش آموزان نیازی به ساختمان ندارند. بازاریابی اینترنتی ارزان تر است و می تواند مستقیماً بیشتر از بازاریابی سنتی مورد هدف قرار گیرد و مکالمه با مشتریان می تواند بصورت آنلاین یا از طریق تلفن انجام شود. این هزینه های کم راه اندازی باعث می شود تا مشاغل جدید به صورت آنلاین راحت تر شروع شود.

یک بازار بزرگتر

شرکت های تدریس سنتی از نظر جغرافیایی محدود هستند – آنها به دلیل محدودیت زمانی مربوط به حمل و نقل و هزینه حمل و نقل ، نمی توانند به دانشجویان از خارج از منطقه جغرافیایی خود به صرفه کار کنند. به همین دلیل شرکتهای آموزشی بازارهای بسیار کمتری دارند و فقط با اضافه کردن سایتهای جدید می توانند وارد بازارهای جدید شوند. شرکت های آموزشی آنلاین با این محدودیت روبرو نیستند. آنها می توانند با اتصال به اینترنت به هر کس برسند و تنها محدودیت واقعی این زبان است. به همین دلیل ، بسیاری از افراد ترجیح می دهند یک شرکت آموزش آنلاین راه‌اندازی کنند تا بتوانند به یک بازار بسیار بزرگتر دسترسی پیدا کنند. این امر می تواند یک استراتژی بسیار خوب باشد اگر شرکت شما در حال یادگیری یک موضوع بسیار تخصصی است که در آن افراد کافی برای پشتیبانی از مشاغل محلی در آن حضور نخواهند داشت.

شرکت های آموزشی همچنین می توانند معلمان را از یک منطقه بسیار بزرگتر استخدام کنند و ممکن است در یافتن معلمان با کیفیت بالا در مباحثی که ارائه می دهند موفق تر باشند.

انعطاف پذیری

شرکت های آموزش آنلاین انعطاف پذیری بیشتری دارند زیرا می توانند در مناطق مختلف زمانی دانش آموزان را آموزش دهند. فقط معلمان موجود برای تدریس اواخر عصر می توانند به راحتی به دانش آموزان از منطقه زمانی بعدی که بعد از ظهر است ، آموزش دهند. این امر باعث می شود كه معلمان آزاد بتوانند دروس خود را در برنامه یا كار شخصی خود قرار دهند.

هزینه های عملیاتی کم

و هزینه های جاری در حال اجرا برای ایجاد شغل آموزش آنلاین ، کمتر از دروس سنتی است. برخی از هزینه های استثنایی شامل اجاره ساختمان ، تلفن ، حمل و نقل و بازاریابی است. معلمان آنلاین می توانند همه چیز را از خانه خود انجام دهند ، می توانند از طریق تلفن های رایگان یا کم هزینه مانند اسکایپ برای برقراری ارتباط استفاده کنند و نیازی نیست که برای رانندگی به میز تدریس یا خانه های مشتری هزینه پول بپردازند.

منفی

بسیاری از مزایای آموزش آنلاین نیز می تواند چالش هایی را برای شرکت های آموزشی ایجاد کند. ما به نقایص زیر یک و یک نگاه خواهیم کرد.

موانع ورودی کمتر

موانع کم برای ورود ، آموزش آنلاین را برای شرکتهای جدید آموزشی جذاب می کند ، اما برای سرنشینان آنها این امر منفی است زیرا ورود و رقابت با بازار را برای شرکتهای جدید راحت تر می کند. این در نهایت منجر به رقابت بیشتر قیمت و پایین آمدن حاشیه سود می شود.

رقابت از سایر بازارها و کشورهای دیگر

تدریس آنلاین بر سد جغرافیایی غلبه می کند ، که این نیز نقطه ضعف کار تدریس موجود است. این بدان معناست که به جای مواجهه با رقابت فقط از شرکت های آموزشی در بازار مستقیم خود ، اکنون در سایر نقاط کشور و سایر کشورها باهم با رقابت معلمان روبرو هستند. بسیاری از معلمان آنلاین از کشورهایی مانند هند هستند که هزینه زندگی بسیار کمتر است. شما می توانید دانش آموزان آمریکایی را بصورت آنلاین آموزش دهید و نرخی را تحمیل کنید که هنوز بسیار پایین تر از نرخ های استاندارد در ایالات متحده است ، با این حال هنوز بسیار بالاتر از نرخی است که آنها برای تحصیل در کشورشان کسب می کنند.

محدودیت های فناوری برای دانشجویان

در حالی که اکثر مردم یک کامپیوتر شخصی در خانه دارند و به اینترنت دسترسی دارند ، بسیاری از دانش آموزانی که برای تدریس نیاز دارند ، فناوری لازم برای گرفتن درس آنلاین را ندارند. علاوه بر کامپیوتر ، اتصال به اینترنت پر سرعت ایده آل است ، یک هدفون و میکروفون برای صحبت با معلم لازم است و ممکن است بسته به موضوع به دستگاه هایی مانند پد نوشتن نیز نیاز باشد. این بدان معناست که اگر شغل شما فقط می خواهد درس های آنلاین ارائه دهد ، دانشجویان زیادی وجود خواهند داشت که نمی توانید به آنها برسید.

اثربخشی

اگرچه آموزش آنلاین می تواند مؤثر باشد ، مباحثی وجود دارد که در آن ارتباط چهره به چهره و توضیح مفاهیم روی کاغذ نسبت به ارتباطات آنلاین مؤثر است. همچنین ممکن است حفظ تعامل دانش آموزان هنگام تدریس آنلاین دشوار باشد ، که این امر می تواند تأثیر منفی بر پیشرفت دانش آموز داشته باشد.

آموزش آنلاین فرصت ها و چالش هایی را برای آموزش تجارت ایجاد می کند. با درک و ارزیابی این چالش ها ، شرکت های آموزشی آمادگی بیشتری برای پاسخگویی به آنها و انطباق استراتژی های تجاری خود با تغییراتی که صنعت ایجاد می کند ، دارند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا