دنیای وب

مشاغل آزاد با درآمد بالا اکنون تقاضا است

انواع مختلفی از مشاغل نویسنده مستقل – فنی ، پزشکی ، قانونی و غیره وجود دارد. از آنجا که نوشتن تخصصی روشی است که می توانید در صورت تبدیل شدن به یک نویسنده مستقل ، دنبال کنید ، بازاریابی آنلاین یکی از مهمترین زمینه هاست. در این مکان ، تعداد زیادی از شعبه ها که پیشنهادات نوشتاری مستقل با حقوق و دستمزد و رقابت بسیار کمتری را ارائه می دهند ، پیدا خواهید کرد. در اینجا سه ​​مورد وجود دارد.

3 فروشگاه برای نویسنده مستقل داغ در بازاریابی اینترنتی

همه شغل های نویسنده زیر یک چیز مشترک دارند – نسخه برای جذب گروه خاصی از پیش نویس ها نوشته شده است.

مشاغل کارفرمای SEO: آنها معمولاً به عنوان مقالات غنی از کلمات کلیدی و نسخه SEO شناخته می شوند. دلیل آن این است که کپی تمایل دارد که در اطراف یک عبارت کلیدی خاص نوشته شود. به عنوان مثال ، اگر مشتری شما هنرهای قومی مانند دیوار آویزهای سفالی ، سفالهای آفریقایی و نقاشیهای آفریقایی را به فروش می رساند ، برخی از عبارات کلیدی که ممکن است در مقاله استفاده کنید عبارتند از: “هنر قومی” ، “هنر آفریقایی” و “سفال قومی”.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که برای وب سایت مشتری ، خبرنامه ، وبلاگ و غیره یک مقاله کلمه ای 350-500 (طول بیشتر مقالات غنی از کلمات کلیدی) بنویسید.

این نوع قابلیت نویسنده برای جالب بودن مقاله نیاز به مهارت دارد ، اما در عین حال این عبارت کلمه کلیدی بافته می شود تا اینکه موتورهای جستجو وب سایت مشتری را پیدا کنند. نویسنده ماهر در زمینه حق چاپ ، این نوع کار را انجام می دهد ، معمولاً 15 دلار به ازای هر 200 دلار یا بیشتر از هر مقاله کسب می کند.

بیشتر مشاغل منشی SEO مانند این در محدوده 25 تا 50 دلار برای یک مقاله کلمه 350-500 پرداخت می شود.

تبلیغات برای هر کلیک: تبلیغات با هر کلیک ، مواردی است که در نوار سمت چپ صفحه وجود دارد که به عنوان مثال هنگام انجام جستجو در Google می بینید.

شرکت ها به نویسندگان مستقل که در ایجاد این تبلیغات کوچک برای خدمات خود مهارت دارند پرداخت می کنند. در حقیقت ، هرچه از نسخه کمتری استفاده کنید ، نویسنده مهارت بیشتری خواهد داشت. به همین دلیل است که این نوع قابلیت نوشتن به میزان بالایی نیاز دارد. علاوه بر این ، یادگیری نوشتن این تبلیغات نیاز به دانش سئو و همچنین مزایای بازاریابی اینترنتی به طور کلی دارد.

صفحات فرود: صفحه فرود صفحهای است که شخص برای مثال وقتی روی یک تبلیغ برای هر کلیک کلیک می کند به آن می رسد.

صفحات فرود می تواند طولانی یا کوتاه باشد. اگر به صفحه ای رسیده اید که مانند یک نامه فروش طولانی مدت است ، با صفحه فرود آشنایی دارید. بیشتر این روش برای تأمل در تبلیغات تلویزیونی نوشته شده است. دلیل این الگوی بسیار رایج این است که کار می کند. با این وجود ، عناصر بسیاری در این مورد وجود دارد ، به همین دلیل به نویسنده ماهر و آشنایی با اسناد اینترنتی و اینترنت احتیاج دارد.

با وجود این واقعیت که این مشاغل نویسنده مستقل ، تخصصی است ، همه آنها را می توان به راحتی یاد گرفت. خیلی ها نوشتن آزاد متخصصان به سادگی وقت برای یادگیری نمی گیرند. اما اگر این کار را انجام دهید ، مشتری های سریع تری خواهید داشت – و می توانید برای دانش تخصصی خود هزینه اضافی هزینه کنید.

و بهترین قسمت این پست های نویسنده؟ آنها کارهای خانه کاملی را انجام می دهند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا