دنیای وب

مشاغل پردرآمد از خانه – کسب درآمد آنلاین

اگر از خانه کار کنید فواید زیادی دارد. اول اینکه ، باید وقت بیشتری را با خانواده خود بگذرانید. همچنین می توانید هزینه های اضافی مرتبط با هر روز کار را کاهش دهید – مانند هزینه حمل و نقل یا هزینه خدمات مراقبت از کودکان. اما برای برخی از مشاغل “کار در خانه” ، مزایای آن بهبود می یابد – به لطف شگفت آور حقوق بالا. در اینجا برخی از جذاب ترین مشاغل از خانه آورده شده است:

1. مدیر بازاریابی – مانند مدیران در هر بخش ، کار در خانه نیز محبوبیت بیشتری پیدا می کند. این افراد خوش شانس ممکن است سالانه 104،400 دلار درآمد کسب کنند. مدرک کارشناسی ارشد آنلاین در مدیریت بازرگانی می تواند به شما کمک کند تا بخشی از “خوش شانس ها” شوید.

2. توسعه دهندگان نرم افزار – این افراد در حال توسعه برنامه های رایانه ای هستند و تمام آنچه که واقعاً برای انجام وظیفه خود نیاز دارند کامپیوتر شخصی خود به همراه اتصال اینترنتی مطمئن است. این افراد وقتی از طریق راحتی خانه خود به صورت آنلاین کار می کنند چه چیزی دریافت می کنند؟ آنها از حقوق سالانه 83130 دلار برخوردار هستند. اگر می خواهید در این زمینه شغل خود را دنبال کنید ، مدرک کارشناسی آنلاین در علوم کامپیوتر یا مهندسی نرم افزار ایده آل است.

3. تحلیل گران مالی – این متخصصان بسیاری از شرکت ها و موسسات را با راهنمایی در مورد مکان ، زمان و نحوه سرمایه گذاری پول خود راهنمایی می کنند. خدمات آنها 70400 دلار حقوق به آنها می دهد. برای ورود به حرفه “کار از خانه” شما به یک مدرک کارشناسی آنلاین در حسابداری ، امور مالی ، اقتصاد یا مدیریت بازرگانی نیاز دارید.

4- افراد فروش – اداره آمار کار (BLS) نشان داد که از هر 5 نماینده فروش یک نفر از راه دور کار می کند. آنها همچنین خاطرنشان کردند که بیشترین مشاغل فروش شامل محصولات فنی یا علمی است که بالاترین مشاغل فروش سالانه 68270 دلار حقوق دارند. برای کسب صلاحیت ، می توانید یک مدرک لیسانس آنلاین در بازاریابی ، تجارت یا ارتباطات کسب کنید.

5- مشاوران مالی شخصی – به این افراد و خانواده ها کمک کنید تا پول خود را مدیریت کرده و دارایی های خود را ایمن نگه دارند. ماهیت این شغل آن را برای کار در خانه مناسب می کند. حقوق سالانه در این حرفه می تواند تا 67،660 دلار باشد. مدرک کارشناسی آنلاین در امور مالی ، حسابداری یا مدیریت بازرگانی برای این رشته مورد نیاز است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا