دنیای وب

مشهورترین گروه او (دره) – رابرت راوشنبرگ

میلتون ارنست راوشنبرگ یا رابرت راوشنبرگ در خانواده ای از مسیحیان اصولگرا در 22 اکتبر 1925 متولد شد ، وی یکی از پرکارترین و مهمترین هنرمندان آمریکا بود. وی آموزش هنری خود را از انستیتوی هنر کانزاس سیتی و انجمن دانشجویان هنر نیویورک دید. دست رابرت راوشنبرگ در رسانه ها و سبک های مختلف خلاق مانند عکاسی ، چاپ ، کاغذ سازی ، اجرا و رقص کار می کرد. او در دهه 1950 به دلیل انتقال غیرمعمول از “اکسپرسیونیسم انتزاعی” به “پاپ آرت” به شهرت رسید. رابرت راوشنبرگ به دلیل “اختلاط” ، به ویژه “دره” ، مجموعه ای ابتکاری و تا حدی کثیف از نقاشی و مجسمه سازی ، با استفاده از مواد و عناصر التقاطی روزمره شناخته شده است.

“The Canyon” نوشته رابرت روزچنبرگ (1959) ، نقاشی دیواری “Combine” ، مجموعه ای از دکمه ها ، تصاویر و یک عقاب کچل پر ، که طنابی را به بالش متصل می کرد که از تخته اصلی شناور بود و با نخ بسته شده بود. نقاشی دیواری 87 70 70 24 24 اینچی بلافاصله با افت تأکید بر روی زمین کشیده شد. “دره” کنایه ای نرم از فیلم “تجاوز به گانیمد” رامبراند است (1635). برای حفظ یک رابطه سازش ناپذیر بین تصاویر و مضامین موجود در “دره” ، راوشچنبرگ عمیق تر می شود تا عناصر جدیدی مانند ورق فلز و مینای دندان را روی چوب برجسته کند. این هنرمند یک بار گفت: “من فکر می کنم اگر یک نقاشی از دنیای واقعی ساخته شده باشد مانند دنیای واقعی است.”

هنری جذاب و جالب ، از ابتذال به وجود آمده و جوهره و تمرکز خلاقیت رابرت بر زیبایی را شکل داده است ، واقعیتی که توسط “دره” به خوبی تأکید شده است. “Combine” از طیف گسترده ای از موارد مانند رنگ روغن ، خانه ، لوله ، مداد ، کاغذ ، فلز ، عکس ، پارچه ، چوب روی پارچه ، دکمه ها ، آینه ها ، عقاب لحافی ، جعبه کارتن ، بالش و ناخن استفاده می کرد. این اثر متنوع با چندین مفهوم ، فقط یک فلسفه خلاق را که تصادفی ، آزاد و مستقل است ، متحد می کند. رابرت برای نشان دادن درک خود از هنر ، یک بار اظهار داشت: “این هنر برای هنر نیست ، و نه هنری در برابر هنر. من طرفدار هنر هستم ، بلکه هنری هستم که هیچ ارتباطی با هنر ندارد. هنر ارتباطی با زندگی دارد ، اما هیچ ارتباطی با هنر ندارد.”

در طول سفر هنری خود ، رابرت راوشنبرگ خواستار برقراری ارتباط با مخاطبان از طریق اشیا and و مواردی که به عنوان ابزار بازنمایی بازی می کنند ، می شود و به هنر و مجسمه سازی معاصر آمریکا معنی و جنبه جدیدی می بخشند. دیگر گروه های معروف رابرت راوشنبرگ ، به غیر از “دره” ، “گلوریا” (1956) ، “اجاره تابستان سوم” (1960) و “مونوگرام” معروف (1959) هستند. استاد آزمایش های خلاق ، رابرت راوشنبرگ ، در 12 مه 2008 در نارسایی قلبی در جزیره Captiva ، فلوریدا درگذشت. قطعه “هنر معاصر” وی “كانیون” در حال حاضر موزه هنر متروپولیتن ، نیویورك را گرامی می دارد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا