بازرگانیبرترین های کسب و کار

مضرات و عوارض جانبی مصرف شیاف ماریانا

شیاف ماریانا چیست و چه کاربردی دارد؟

وقتی صحبت از واژن می شود، افسانه ها و تصورات غلط زیادی وجود دارد. برخی افراد معتقدند که واژن می تواند خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده و برای همیشه سست شود. این در حقیقت درست نیست. واژن شما خاصیت تغییر شکل بازگشت پذیر (ارتجاعی) دارد. این به معنای آن است که واژن در طی رابطه جنسی و یا زایمان طبیعی دراز می شود، اما طولی نمی کشد که واژن شما به شکل قبلی خود برمی گردد. علاوه بر آن با مصرف شیاف تنگ کننده واژن ماریانا خاصیت تنگ شدن واژن را برای همیشه حفظ خواهید کرد.

شل شدن واژن می تواند علل مختلفی داشته باشد. ممکن است مهبل شما با افزایش سن یا داشتن فرزند کمی شل تر شود، برای تنگ کردن واژن با استفاده از شیاف ماریانا، دقیقا مانند آکاردئون منبسط می شوند و جمع می شوند. با مصرف منظم شیاف ماریانا هیچ چیزی به عنوان واژن “شل” وجود ندارد. البته با گذشت زمان، زایمان و سن به طور بالقوه می توانند باعث شل شدن جزئی و طبیعی واژن شما شوند، اما با مصرف شیاف تنگ کننده ماریانا واژن کشش خود را به طور دائم از دست نمی دهد.

افزایش | اینترنت

خواص شیاف ماریانا چیست ؟

همان طور که می دانید شیاف ‌ماریانا دارای خواص بسیار زیادی برای بانوان می باشد و استفاده از آن توسط اتباع مشهور طب سنتی مانند ابوعلی سینا و سینوهه توصیه شده است. این محصول در درمان مشکلاتی مانند خارش ، بوی بد واژن ، عفونت ها و قارچ های واژینال بسیار موثر است اما مهمترین خاصیت شیاف ماریانا اثر بسیار فوری و قوی در تنگ کنندگی واژن میباشد .

به این شکل که شما تنها سه ساعت پیش از رابطه جنسی از این محصول استفاده میکنید و اثرات شگفت انگیز آن در تنگ کنندگی واژن شما را متعجب خواهد کرد. علاوه بر موارد گفته شده  شیاف ماریانا برای کیست تخمدان و فیبروم نیز موثر است.

همانطور که پیشتر گفتیم استفاده غیر اصولی از هر محصولی می‌تواند سبب بروز عوارض و مشکلات برای بدن شود .شیاف ماریانا نیز محصولی است که اگر آن را به صورت اصولی استفاده نکنید می‌تواند عوارضی از جمله خونریزی واژن به همراه داشته باشد که البته این خونریزی‌ها بسیار خفیف هستند و در ادامه دلیل آن را به طور کامل و شما خواهیم گفت.

استفاده زیاد و استفاده در بازه های زمانی کوتاه می تواند سبب بروز مشکلات عدیده برای بانوان شود از بسیار مهم است که از این محصول تا چه مقدار استفاده می کنید. برای هفته اول سه بار استفاده در هفته کافی است و برای هفته های بعد تنها دوبار استفاده در هفته از شیاف ماریانا می‌تواند تمامی خواص و فواید آن را ببرای شما به همراه داشته باشد و نیازی به استفاده بیش از حد و استفاده بی ‌رویه از آن نیست.پس همان طور که دانستید خونریزی تنها در اثر استفاده بی رویه به وجود می آید.

مورد بعدی تشدید عفونت است و این مورد تنها در زمان دیده شده که از  شیاف ماریانا برای عفونت اصلی استفاده نشده است . محصولات متفرقه به دلیل اینکه هیچگونه موارد بهداشتی در تولید و بسته بندی آنها رعایت می‌شود می ‌توانند حاوی باکتری های مضر بوده و عفونت و خارش را تشدید کنند. مفید است بشرطی که محصول مناسب را تهیه کنید.دو نوع از بهترین انواع این محصول در بازار را می توان و دانست.

پس بسیار مهم است که محصولی که خریداری می‌کنید را از سایت های معتبر خریداری کرده و محصولات با کیفیت اصل را تهیه کنید و از خرید شیاف ماریانا به صورت فله از مداحی های غیر معتبر جدا خودداری نمایید.

شیاف چهل گیاه نیز از دیگر شیاف های گیاهی جدید برای رفع عفونت بانوان می باشد و با توجه به اینکه این محصول به تازگی عرضه شده است اطلاعات خاصی در خصوص عوارض مصرف آن در دسترس نیست.اما بطور کلی شیاف های گیاهی را چنانچه بصورت اصولی مصرف کنید و همچنین اگر مصحول باکیفیت و با فرمولاسیون اصلی را تهیه کنید عوارضی شما را تهدید نخواهد کرد.مگر اینکه به ترکیبات تشکیل دهنده آن حساسیت داشته باشید

گیاه ماریانا چیست؟

گیاه ماریانا از گیاهان دارویی بسیار مفید برای زنان بوده و از خواص بی‌نظیری برای زنان برخوردار است. مهمترین خاصیت گیاه ماریانا برای بانوان، تاثیر فوق العاده آن بر تنگ کردن واژن بوده که باعث افزایش لذت جنسی در زنان و همسرانشان می‌گردد.

تاثیرات گیاه ماریانا را اطباء بزرگی همچون ابن سینا ، ملاصدرا و…. تایید کرده اند و در کتب خود از جمله کتاب قانون طب سنتی ، سینوهه و… از آن به عنوان بهترین و قوی ترین داروی تنگ کردن واژن استفاده شده است. امروزه از این گیاه هم به صورت سنتی و هم در قرصها و محلولهای تنگ کننده واژن استفاده شده، علاوه بر ان دارای خاصیت سفت کننده ماهیچه واژن پس از زایمان و یا رابطه جنسی بیش از حد، جلوگیری از بی اختیاری ادرار، افزایش لذت جنسی در طرفین و رفع عفونت، باکتری و خارش است.

خواص گیاه و روغن ماریانا

باید بگوییم که این روغن نه تنها برای زن بلکه برای مرد نیز لذت آفرین است، این عملکرد بواسطه وجود روغن آرگان موجود در ان میباشد که سبب بهبود حس ارتباط جنسی میگردد .روغن ماریانا همانند یک آنتی بیوتیک قوی عمل میکند .به همین سبب است که اکثر پزشکان هنگامی به مورد بوی بد واژن یا رفع میکروب ها و قارچ ها کمک شایانی مینماید.

یکی دیگر از روغن ها که همین عملکرد را دارد روغن درخت چای است . این ۲ روغن به عنوان ماده ضد عفونی کننده شدید و سریع نام برده میشوند .بوی بد آلت تناسلی عموما ناشی از عدم رعایت بهداشت فردی میباشد ، اما در صورتی که بهداشت فردی رعایت گردید ایجاد بوی بد به واسطه تشکیل عفونت ها ، قارچ ها و… میباشد که با استفاذه از روغن ماریانا بطور کامل از بین خواهد رفت .همانطور که فایده سوم گفته شد بوی بد ناشی از عملکرد میکروب ها علی الخصوص قارچها هستند. خارش نیز به همین صورت است که پس از ۲ بار استفاده گیاه ماریانا به فاصله ۱ روز از بین خواهد رفت

گیاه ماریانا پس از استفاده سبب میگردد تا انقباط و انبساط مجرای ادرار خانم رخ دهد و سپس به مرور زمان فرد شاهد درمان بی اختیاری ادرار خواهد بود .امروز بسیاری از خانم ها هستند که واژن آنها بیش از حد دارای ترشحات است .علت این امر میتواند ایجاد درگیری در یک مکانسیم به نام کانتدان میباشد .

روغن گیاه ماریانا سبب ایجاد سیکل نرمال در ترشحات واژن خواهد شد .روغن ماریانا پس از تماس با سلول های بافت واژن و دهانه واژن و منطقه پرینه باعث جمع شدن بافت هایی که خودشان را ول کرده اند خواهد شد .به همین جهت با جمع شدن بافت ، تنگ شدن واژن به وفوع می پیوندد .

عموما روغن ماریانا در ۲ فاز روغن و جامد ( شیاف ) موجود است .ماریانا اگر در فاز جامد یعنی به عنوان شیاف استفاده شود فقط میتوان به عنوان درمان کننده لحظه از آن استفاده کرد .پس فراموش نکنید روغن ماریانا فقط باید در فاز روغن استفاده شود .

عوارض گیاه ماریانا

مطالعات تاکنون، هیچ گونه عوارضی را در مورد این گیاه نشان نداده، با این حال ذکر این نکته ضروری به نظر میرسد که اثر هیچ داروی گیاهی یا شیمیایی برای تنگ کردن واژن دائمی نخواهد بود. همچنین به طور کلی هر داروی گیاهی علاوه بر اثرات دارویی فراوانی که دارد، دارای عوارض جانبی نیز خواهد بود. لذا از افراط در مصرف ان خودداری نمایید.

طرز استفاده از ماریانا

برای بار اول یک پیمانه از گیاه ماریانا (به اندازه یک لیوان) را با ۷الی۸ لیوان آب مخلوط کرده و به مدت ۱۰ دقیقه می جوشانید. پس از سرد شدن جوشانده را از یک تنظیف (پارچه ای با بافت بسیار ریز) صاف کنید بهتر است این کار را دو بار انجام داده تا محلول بدست آمده صاف و شفاف شود. به اندازه یک استکان از محلول را جدا کرده و مابقی را درون یک لگن تمیز ریخته و به مدت ۱۵ دقیقه درون لگن بنشینید.

با استفاده از یک سرنگ تمیز ،درون واژن را با یک استکان محلول کنار گذاشته شده شستشو دهید تا محلول درون استکان تمام شود. نکته قابل توجه اینجاست که شما در همان ثانیه های اول استفاده از این دارو متوجه اثر آن می شوید بطوریکه وقتی از سرنگ برای شستشوی واژن استفاده کنید کاملاً تنگی واژن خود را احساس خواهید کرد.

دقیقاً ۱۰ روز پس از اولین استفاده می توانید از دارو استفاده کنید این بار بجای یک پیمانه از نصف پیمانه و ۴ لیوان آب و برای مراحل بعدی مصرف این دارو هر ۲هفته یکبار می باشد. پس از ۳ ماه مصرف حداقل تا یک سال نیازی به استفاده از این دارو نمی باشد چون خاصیت خود را حداقل تا یکسال حفظ می کند.

پودر ماریانا برای عفونت

گیاه ماریانا از گیاهان دارویی بسیار مفید برای زنان بوده و از خواصی مفیدی برای زنان برخوردار است. خواصی همچون از بین بردن عفونت‌ها و باکتری های دهانه رحم، از بین بردن خارش و بوی بد واژن، ایجاد تعادل در ترشحات زنانه و رفع سردی دارد.

دستور استفاده از پودر و شیاف ماریانا

روش استفاده از گیاه ماریانا:

ابتدا پودر ماریانا را در یک لیتر آب به مدت ۱۵ دقیقه بجوشانید.

سپس محلول را از صافی رد کنید.

بعد از سرد شدن هر بار یک سرنگ ۲۰ سی سی بدون سر سوزن را از محلول پر نمایید و استفاده کنید.

یا اینکه محلول را در ظرفی قرار دهید بطوری که در آن ظرف به مدت ۱۵ دقیقه بنشینید تا واژن با این محلول کاملا در تماس باشد. همچنین جهت سهولت در مصرف این گیاه، شیاف گیاهی ماریانا نیز موجود است. روش مصرف شیاف ماریانا بسیار راحت و آسان است. به اینصورت که هر ۲ یا ۳ روزی یکبار یک عدد از آن را استفاده کنید.

برای برطرف کردن بوی بد واژن و قارچ های واژینال و عفونت حداقل سه الی چهار مرتبه استفاده از محصول نیاز است تا اثرات آن نمایان گردد. همچنین برای رفع کیست های تخمدانی و فیبروم با نظر پزشک و مدت سه ماه باید از این محصول استفاده گردد. اما همانطور که گفتیم یک نکته مهم در خصوص استفاده از محصولات با ترکیبات ماریانا وجود دارد و آن هم بازه های مصرف در خصوص استفاده از محصول می باشد.

به این معنی که اگر می‌خواهید بهره وری مناسب از این محصول دریافت کنید کافیست تا هفته های اول به مدت ۳ مرتبه در هر هفته و از هفته اول به بعد استفاده از این محصول را هفته دو مرتب صورت دهید. برای اثربخشی دائمی این محصول در تنگ کنندگی واژن و همچنین تا برطرف کردن کامل عفونت های واژینال و رفع قارچ ها و درمان مشکلاتی مانند بی اختیاری ادراری نیاز است تا این محصول را به مدت ۳ ماه مصرف کنید و در خصوص ادامه مصرف آن نیاز است تا با یک پزشک طب سنتی و یا متخصص زنان مشورت کنید.

شیاف ماریانا تا چند ساعت اثر دارد؟

در خصوص اینکه شیاف ماریانا (اصل) (دکتر آز) تا چند ساعت اثر دارد باید بگوییم که حداقل اثربخشی محصول پس از استفاده از شیاف حدود ۱۲ ساعت می باشد و تا حداقل ۱۲ ساعت پس از استفاده از محصول می توانید تنگی را در واژن خود حس کنید.همچنین چنانچه شل شدگی واژن شما زیاد نباشد با یک بار مصرف تا 24 ساعت نیز می توانید تنگی را در واژن خود حس کنید.

چنانچه می خواهید تا واژن شما به طور دائم تنگ شود باید در هفته اول ۳ بار و هفته های بعدی دوبار و استفاده از محصول را باید سه ماه ادامه دهید تا به مدت یک سال واژن شما تنگ بماند و میکروب ها و باکتری های آن از بین برود.

گیاه ماریانا را از کجا تهیه کنیم؟

برای تهیه  ماریانا می توانید از عطاری های مجاز یا فروشگاه های اینترنتی معتبر اقدام به خرید کنید. نکته مهم این است که به علت تقاضای بالای این محصول، نوع تقلبی آن نیز در بازار موجود است. به همین دلیل باید حتما از افراد موثق و فروشگاه های معتبر خرید انجام دهید.

عوارض پودر ماریانا

در این مورد هیچ مقاله معتبری یافت نشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا