معرفی انواع محصولات فولادی سیم خاردار، فنس، پایه فنس، سیم آرماتور بندی در حصار آنلاین

سیم خاردار

سیم خاردار (Barbed wire) نوعی سیم حفاظتی فولادی با لبه هایی تیز و برنده است، این محصول از پر کاربرد ترین انواع محصولات فولادی می باشد که از آن به منظور حصارکشی و محافظت از یک محیط استفاده می شود. برای تولید این محصول از فولاد نرم استفاده می شود. برای نصب و اجرای سیم خاردار می توان آن را به صورت خطی در یک امتداد نصب کرد و یا اینکه می توان به صورت حلقه های متوالی در یک قطر مشخص یک تا دو متر عرض و طول دلخواه اجرا کرد. این محصول به دلیل وزن پایین و قیمت مناسب از کاربرد های متنوعی نیز برخوردار است به همین جهت در بیشتر مناطق استفاده از آن مشاهده می شود.

انواع توری حصاری | توری حصاری خاردار

روش نصب این محصول مفتولی به گونه ای است که ابتدا بایستی بخش هایی که می خواهیم سیم خاردار در آنجا نصب شود تعیین و علامت گذاری و سپس اقدام به کشیدن نقشه ی آن کنیم. مهم ترین نکته در هنگام نصب این محصول فولادی انتخاب و ساخت بست محکم می باشد در نهایت از انتهای نصب فنس شروع به نصب کرده و تا ارتفاع تعیین شده آن را نصب می نمایند. میله متناسب با میزان مقاومت و انعطاف پذیری فنس انتخاب می شود. به عنوان مثال سیم خاردار های کششی را می توان تا ارتفاع حدود 25 تا 30 متری نصب کرد.

مجموعه حصار آنلاین یکی از معتبر ترین فروشگاه های عرضه کننده انواع محصولات مفتولی مانند سیم خاردار، سیم آرماتوربندی، پایه فنس و…  با قیمت و کیفیت مناسب است. از جمله محصولات مفتولی که در این مجموعه به فروش می رسد می توان مفتول گالوانیزه، سیم آرماتوربندی را نام برد. از این رو برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره هر یک از محصولات نام برده شده می توانید از طریق آدرس https://hesaronline.com/ به وب سایت حصار آنلاین مراجعه نمایید و یا از طریق شماره تلفن 55449400-021 با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

فنس یا توری حصاری

فنس یا توری حصاری، از به هم بافته شدن سیم‌های فلزی یا مفتولی تولید می‌شود. استفاده از فولاد گالوانیزه برای تولید فنس سبب شده است تا این محصول استحکام بسیار زیادی داشته باشد. در برخی انواع این محصول به منظور بالا بردن کیفیت روی فنس را با روکش PVC می پوشانند. تولید فنس در ضخامت های متنوع و به وسیله دستگاه های بخصوصی انجام می شود.

در واقع همانطور که می دانید در نتیجه ی به هم بافته شدن سیم های گالوانیزه فنس در ابعاد و چشمه های مختلف تولید می شود.چشمه های این محصول مربعی شکل می باشند. لازم به ذکر است فنس در بازار در ابعاد، وزن ، جنس و چشمه های متنوع یافت می شود که در هنگام خرید آن بایستی به این موضوع توجه شود. از این محصول به طور عمده برای ایجاد مرز و حصار کشی اطراف زمین استفاده می شود. همچنین به دلیل استفاده از فولاد ضد زنگ برای ساخت فنس در شرایط آب‌وهوایی گوناگون به طور معمول از مقاومت بالایی برخوردار خواهد بود. همین ویژگی در فنس یا توری حصاری سبب شده است طول عمر بالایی داشته باشد.

انواع توری حصاری | توری حصاری خاردار

سیم آرماتور بندی

سیم آرماتور بندی یا مفتول سیاه در واقع یکی از مهم ترین انواع محصولات مورد استفاده در ساختمان سازی می باشد.لازم این بدانید این محصول تنها در ساختمان سازی مورد استفاده قرار نمی گیرد و در موارد دیگری همچون ساخت قفسه، پارل و صنایع دیگر از به کار برده می شود، اما به هر حال مهم ترین کاربرد آن در ساختمان سازی می باشد. این سیم از انعطاف پذیری خوبی برخوردار است و در دو نوع فابریک و تسمه‌ای در بازار یافت می شود. ویژگی های مثبت در کنار قیمت مناسب مفتول سیاه سبب شده است با وجود تولید مصالح جدید تر هنوز استفاده این محصول رواج بسیاری داشته باشد. در ساختمان سازی از ترکیب بتن و میلگرد آجدار بتن آرمه به وجود می آید که در اصطلاح به آن بتن مسلح شده با فولاد نیز می گویند. منظور از فولاد به کار رفته همان میلگرد آجدار است که به آن آرماتور گفته می شود. در واقع هدف از بکارگیری سیم آرماتور بندی ثابت نگه داشتن بتن است. مقاومت کششی و انعطاف مناسب معیار تشخیص کیفیت سیم آرماتور بندی است. مفتول سیاه در ضخامت های متنوعی تولید می شود که هر کدام از آن ها کاربرد مخصوص خود را داشته و متناسب با کاربردی که دارند نامگذاری شده اند. به عنوان مثال از مفتول سیاه با ضخامت 2.5 به علت نرمی، انعطاف پذیری و دیگر ویژگی ها در قالب بندی مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو به نام “مفتول قالب بندی نیز شناخته می‌شوند.

انواع توری حصاری | توری حصاری خاردار

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا