بازرگانیبرترین های کسب و کار

معرفی تشویقی‌های باکیفیت برای سگ موجود در ایران

اگر شما صاحب یک سگ خانگی هستید، حتما دغدغه‌های بسیاری از بابت نگهداری و تربیت سگ خود دارید. سگ‌های خانگی به عنوان عضوی از یک خانه قطعا به نگهداری اصولی و رسیدگی مناسب نیاز دارند. در این بین تربیت سگ نیز مسئله بسیار مهمی است که نمی‌توان اهمیت آن را نادیده گرفت. آیا تا کنون راجع به تشویقی سگ چیزی شنیده‌اید؟ سگ‌ها حیوانات دوست‌داشتنی و بسیار باهوشی هستند که به خوبی علاقه، توجه و تشویق صاحب خود را درک کرده و نسبت به آن واکنش‌های جالبی نشان می‌دهند؛ بنابراین شما می‌توانید با تشویق و توجه به سگ خود، ضمن ایجاد یک رابطه عاطفی با سگ، یک حیوان خانگی مطیع و البته با نظم و انضباط تربیت کنید. تشویقی سگ در واقع محبوب‌ترین شیوه تربیتی این حیوان دلبر است که گذشته از جنبه تشویقی، اهمیت بسیاری برای تأمین سلامت سگ دارد. در ادامه بهترین تشویقی‌های سگ در ایران را معرفی می‌کنیم.

تشویقی سگ چیست؟

انتخاب یک برند مناسب و معتبر برای خرید تشویقی سگ از اهمیت بسیاری برخوردار است. برای این که اهمیت این مسئله را درک کنید، بهتر است قبل از معرفی برترین برندهای تشویقی برای سگ، به تعریف دقیقی از این محصول برسیم. همان‌طور که گفتیم، سگ‌ها به خوبی احساسی که نسبت به آن‌ها دارید و واکنش‌های مختلفی که در مقابل آن‌ها نشان می‌دهید را درک می‌کنند.

حتما به خوبی می‌دانید که سگ‌ها حیوانات بسیار وفاداری هستند و قدر محبت شما را می‌دانند‌. حال شما می‌توانید با دادن یک تشویقی مخصوص به این حیوان باهوش، به فعالیت‌های او سمت و سوق بخشیده و مهارت‌های مختلفی را به او بیاموزید و اما در تعریف تشویقی برای سگ که به آن تریت نیز می‌گویند، می‌توان گفت نوعی خوراکی غنی شده با فاکتورهای مورد نیاز بدن سگ است که بر حسب نوع آن به عنوان غذای اصلی یا میان وعده به سگ داده می‌شود. تریت‌ها در انواع مختلف به شکل خوراکی نرم، ژله‌ای، سفت و استخوانی وجود دارند.

خرید تشویقی سگ از پت راید مارکت

آموزش | ایران

برای انتخاب تریت مناسب باید به نژاد و سن سگ توجه کنید. با توجه به این که انواع تشویقی بر اساس مواد معدنی تشکیل‌دهنده آن تقسیم‌بندی می‌شود، شما می‌توانید بر حسب ویتامین‌ها و املاح مورد نیاز بدن سگ، به انتخاب و تهیه یک تشویقی مناسب برسید. به این نکته توجه داشته‌باشید، اگر هدف شما از دادن تشویقی برای سگ نشان دادن محبت و توجه به اوست، باید به مزاج و سلیقه سگ خود نیز اهمیت دهید.

هر سگ بر اساس ذائقه خود به طعم خاصی از تشویقی توجه علاقه نشان می‌دهد. دادن تشویقی به سگ شرایط و قواعد خاص خود را دارد. معمولا شما می‌توانید از سن دوماهگی سگ، دادن تشویقی را آغاز کنید. این محصول باید ده درصد از غذای روزانه سگ را تشکیل دهد. زمان دادن تشویقی نیز در طول روز اهمیت بسیاری دارد. بهترین زمان برای دادن تشویقی سگ، در ساعات میان وعده‌ است.

بهترین انواع تشویقی سگ

حال که با چیستی تشویقی سگ آشنا شدید، می‌توانیم اهمیت خرید تشویقی از برندهای معتبر را بررسی کنیم. همان‌طور که گفتیم، سگ‌ها تنها به طعم‌های خاص و خوشمزه تشویقی واکنش مثبت و علاقه نشان می‌دهند. ضمن این که سگ‌ها به خوبی تازگی این محصول را نیز درک می‌کنند. دادن تشویقی تأثیر چشمگیری در روند تربیت‌پذیری سگ‌ها دارد. در این بین هرچه شما ارزش بیشتری برای سگ خود قائل باشید، پیشرفت بیشتری در تربیت سگ مشاهده خواهید کرد.

قطعا برندهای برتر تولیدکننده تریت سگ به طعم مناسب و سلامت انواع تشویقی اهمیت بیشتری می‌دهند و به این ترتیب این تشویقی‌ها مورد قبول سگ‌ها واقع می‌شوند. ضمن این که تشویقی‌های باکیفیت از برندهای برتر از لحاظ فاکتورهای غذایی و تأمین نیازمندی‌های سگ در سطح بالایی هستند. در ادامه دو مورد از برترین تشویقی‌های سگ در ایران را معرفی می‌کنیم.

آموزش | ایران

تشویقی جرهای

تشویقی جرهای یک تشویقی باکیفیت از یک کمپانی معتبر تایلندی است. آنچه سبب تمایز این تشویقی با سایر برندهای موجود شده‌است، طعم‌ خاص و متفاوت محصولات آن است. کمپانی جرهای در تولید تشویقی سگ از گوشت گوساله و گوسفند تازه‌ استفاده می‌کند. به همین خاطر محصولات این کمپانی در کنار تازگی و برخورداری از استانداردهای تغذیه‌ای لازم، از طعم واقعی گوشت برخوردارند.

البته طعم گوشت تنها یکی از طعم‌های تشویقی جرهای است. کمپانی جرهای با در نظر گرفتن نیازمندی‌ها و علایق سگ‌ها در خوردن خوراکی‌های مختلف، انواع تشویقی با طعم‌های مختلف میوه و سبزیجات را نیز تولید و عرضه می‌کند‌. سگ‌ها معمولا در بین میوها به طعم موز علاقه خاصی دارند. تشویقی جرهای با طعم موز قطعا می‌تواند یک جایزه هیجان‌انگیز برای سگ دلبر شما باشد. حتما می‌دانید که برای تأمین مواد معدنی مورد نیاز سگ، باید سبزیجات را نیز به سبد غذایی این حیوان اضافه کنید. تشویقی اسفناج جرهای بهترین انتخاب برای یک تشویقی با طعم سبزیجات است. در نهایت شما می‌توانید انواع تشویقی سگ از برند معتبر جرهای را با بهترین و متنوع‌ترین طعم‌ها و مناسب‌ترین قیمت در بسته‌بندی‌هایی با وزن‌های مختلف، متناسب با نیاز سگ خود تهیه کنید.

تشویقی اورلاندو

تشویقی اورلاندو که به تشویقی مدادی سگ هم معروف است، محصول تولیدی کمپانی اورلاندو آلمانی است. در معرفی این برند تولیدکننده تشویقی سگ، همین کافی است که بدانید محصولات آن تماما مطابق با پیش نیازهای سگ شما تولید شده و علاوه بر طعم فوق‌العاده دلچسب برای این حیوانات دوست‌داشتی، از لحاظ تأمین فاکتورهای سلامت و رشد سگ نیز بهینه شده‌اند. این تشویقی در بسته‌بندی مناسب برای استفاده طولانی مدت عرضه شده و در هر بسته تعداد مشخصی تشویقی مدادی اورلاندو وجود دارد. کمپانی اورلاندو تشویقی‌های سگ را در طعم‌های مختلف گوشت مرغ، گوساله، گوسفند و گوشت شکاری تولید می‌کند‌. از آنجا که سگ‌ها به طعم گوشت تازه علاقه خاصی نشان می‌دهند، این تشویقی به شدت مورد استقبال سگ‌ها قرار می‌گیرد. قیمت تشویقی اورلاندو هم در مقابل کیفیتی که دارد، بسیار مناسب است.

آموزش | ایران

جمع‌بندی

تشویقی سگ نوعی خوراکی است که می‌توانید آن را به عنوان میان وعده یا غذای اصلی به سگ خود بدهید. این محصول در کنار مزایای بسیاری که در تأمین سلامت جسمی سگ دارد، به عنوان یک جایزه یا به عبارتی به عنوان یک نشانه توجه و محبت از سوی شما به تربیت و آموزش هرچه بهتر سگتان کمک می‌کند. با توجه به این که سگ‌ها به خوبی طعم لذیذ و کیفیت مناسب تشویقی را تشخیص می‌دهند، بهتر است در انتخاب تشویقی مناسب برای سگ خود دقت کنید. تشویقی جرهای تایلندی و تشویقی اورلاندو آلمانی بهترین تشویقی‌های سگ موجود در ایران هستند. برای این که بتوانید این تشویقی‌ها را به صورت اورجینال و با قیمت مناسب تهیه کنید، بهتر است به یک سایت فروش معتبر مراجعه کنید.

برچسب ها : تشویقی سگ,خرید تشویقی

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا