معرفی دیزل ژنراتور ولوو و کاربردهای آن

دیزل ژنراتور یا همان موتور احتراق داخلی یکی از ابزارهای تولیدکنندهٔ برق است. شرکت ولوو پنتا در سال 1907 تأسیس شد و برای اولین بار یک موتور دریایی به نام B1 را تولید کرد. این شرکت بعد از تولید این قطعه، طولی نکشید که تبدیل به یکی از شرکت‌های به‌نام و معروف درزمینهٔ تولید دیزل ژنراتور ولوو پنتا شد. محصولات این شرکت به‌دلیل کیفیت و کارایی خوبی که دارند، در بسیاری از کشورها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در ایران نیز توسط نمایندگی شرکت نیرو گستر دیزل ژنراتورهای این شرکت به فروش می‌رسد. شایان ذکر است که دیزل ژنراتور ولوو هم از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و هم هزینهٔ نگه‌داری و استفاده از آن خیلی بالا نیست، ازاین‌رو این محصول تبدیل به پرفروش‌ترین دیزل ژنراتور در ایران شده‌است. سیستم به‌کاررفته در این محصول بسیار پیشرفته است و به همین دلیل از آن در بیمارستان‌ها، بانک‌ها و… استفاده می‌شود.

در ادامهٔ این مقاله قصد داریم تا شما را به‌طور کامل با این محصول و کاربردهای آن آشنا کنیم.

موتور ژنراتور چیست؟

دیزل ژنراتور ولوو یکی از موتورهای دیزلی محبوب و مطرح در سراسر جهان است که به‌دلیل کیفیت و عملکرد خوبی که دارد، در سراسر کشورهای جهان طرفدار دارد. هزینهٔ خرید و استفاده از این محصول بالا نیست و به همین دلیل در بسیاری از مکان‌ها که نیاز مداوم به موتوربرق است استفاده از آن بسیار مقرون‌به‌صرفه است. این موتور ژنراتور دارای سیستم بسیار پیشرفته بوده و به همین دلیل کاربرد آن نیز بسیار گسترده است و در مکان‌های مختلفی از آن استفاده می‌شود.

یکی از مزیت‌های خوب ژنراتورهای ولوو پنتا، راندمان بالای آن‌هاست. به‌طوری‌که می‌توانیم بگوییم راندمان محصولات این شرکت چیزی حدود 93 یا 94 درصد بوده و آلایندگی زیادی هم ندارد، به همین دلیل استفاده از آن می‌تواند علاوه‌بر صرفهٔ اقتصادی، به حفاظت محیط‌زیست نیز کمک کند. یکی دیگر از نکات مهم درمورد این محصول، این است که رنج آن‌ها از 150 KVA تا 750KVA است.

دیزل پمپ ولوو | دیزل ژنراتور ولوو استمفورد

مزیت دیزل ژنراتور ولوو پنتا

همان‌طور که به آن اشاره کردیم، محصولات شرکت ولوو پنتا به‌دلیل کارایی خوبی که دارند، از مزیت‌های زیادی برخوردارند. محصولات این شرکت در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد، زیرا تنوع موتور ژنراتورهای که این شرکت تولید می‌کند بسیار زیاد است. افرادی که از محصولات این شرکت استفاده می‌کنند، از مزیت‌های زیر برخوردار خواهند شد.

  • مصرف سوخت دیزل ژنراتور ولوو بسیار پایین است و به همین دلیل برای استفاده طولانی‌مدت بسیار مقرون به‌صرفه هستند. افرادی که این محصول را انتخاب کرده‌اند هزینه بسیاری کمی بابت نگهداری و استفاده از آن می‌پردازند.
  • میزان تولید مواد آلاینده توسط این موتوربرق‌ها بسیار کم است. از این رو استفاده از آنها می‌تواند به حفاظت از محیط زیست نیز بسیار کمک کند.
  • قیمت خرید این نوع دیزل‌ژنراتورها بسیار مقرون به‌صرفه است و می‌تواند باعث کاهش هزینه‌های نهایی در صنایع مختلف شود. با این وجود از کیفیت و کارایی بسیار عالی برخورد است.
  • راندمان کاری بالایی این محصول یکی دیگر از مزیت‌های خوب آن به شمار می‌رود.
  • این موتور ژنراتور پاسخ بسیار سریعی به بار ضربه‌ای وارد شده به آن می‌دهد.
  • افراد می‌توانند با خرید دیزل ژنراتور دوگانه سوز از دو نوع سوخت برای تولید برق استفاده کنند.
  • سوخت‌های مورد استفاده در این ژنراتور دیزلی از قیمت بسیار پایینی برخوردار هستند. به همین دلیل نیز استفاده از آنها بسیار مقرون به‌صرفه است.
  • قطعات یدکی محصولات شکرت ولوو پنتا به راحتی در قابل خریداری هستند. قیمت آنها نیز نسبت به سایر ژنراتورهای وجود در بازار ارزان‌تر است. به عبارتی می‌توانیم به گوییم که خدمات پس از فروش این شرکت بسیار خوب است.
  • یکی از مزیت‌های خوب دیگر این ژنراتورها قابلیت کوبل شدن آسان با سایر ژنراتورها است.
  • این نوع موتوربرق توان تحمل درجه حرارت‌های بسیار بالا را دارد.
  • در ایران تعداد تعمیرکاران دیزل ژنراتور ولوو بیشتر از سایر ژنراتورها است. به همین دلیل دارندگان این دستگاه در صورت مواجه‌شدن با هر گونه مشکل می‌توانند به راحتی آن را تعمیر کنند.

دیزل پمپ ولوو | دیزل ژنراتور ولوو استمفورد

دیزل ژنراتور بادوین

دیزل ژنراتور بادوین یکی موتورهای تولیدکننده برق است که از اتصال موتور دیزلی و ژنراتور استمفورد پاور چینی ساخته می‌شود. مدل‌های مختلف این موتوربرق با توان 20 الی 1500 ولت بر آمپر تولید می‌شود که در بسیاری از مصارف خانگی و صنعتی از آنها برای تولید برق استفاده می‌کنند. قیمت خرید این موتوربرق‌ها بر اساس مدل و مشخصات فنی آنها بسیار متفاوت است. به همین دلیل افراد قبل از خرید باید به مشخصات فنی آنها به خوبی توجه داشته باشند.

فروش دیزل ژنراتور

با توجه به کاربرد و کارایی موتوربرق‌ها فروش آنها به صورت حضوری و آنلاین انجام می‌شود. به‌طوری‌که امروزه سایت‌های فروشگاهی معتبر زیادی وجود دارد که این دستگاه را به فروش می‌رسانند. افرادی که قصد خرید دیزل ژنراتور را دارند باید قبل از خرید به مشخصات فنی آنها توجه کنند؛ زیرا با توجه به کاربرد گسترده این محصول آن را در ابعاد و مدل‌های مختلفی تولید می‌کنند. بهترین روش خرید این محصول مراجعه به فروشگاه‌های معتبر و بررسی موتوربرق‌ها از نزدیک است. با این کار انتخاب بهترین مدل موتوربرق بسیار راحت‌تر خواهد بود.

دیزل پمپ ولوو | دیزل ژنراتور ولوو استمفورد

قیمت دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور ولوو پنتا در مدل‌های مختلفی تولید می‌شود به همین دلیل نیز قیمت آنها یکسان نیست. افرادی که قصد خرید این محصول را دارند بهتر است قبل از خرید به مشخصات فنی آن مانند جنس بدنه، ابعاد، راندمان، نوع سوخت مصرفی، توان تولید برق و.. توجه کنند. تمامی این مشخصات می‌تواند بر روی قیمت نهایی آنها تأثیر بگذارد. لازم به ذکر است که دیزل ژنراتور اروپایی به دلیل کیفیت و کارایی بهتری که دارد از قیمت بیشتری نیز برخوردار است.

خلاصه

به طور کلی می‌توانیم بگوییم که دیزل ژنراتور ولوو یکی از محصولات پر کاربرد و باکیفیت است که در بسیاری از کشورها طرفدار دارد. موتوربرق‌های این شرکت راندمان بالایی دارند و به همین دلیل استفاده از آنها بسیار مقرون به‌صرفه است. در ایران فروش محصولات شرکت پنتا توسط نمایندگی آن ، شرکت نیرو گستر صورت می‌گیرد. به همین دلیل نیز افراد می‌توانند از کیفیت و اصل بودن محصولات ولوو پنتا مطمئن شوند. قیمت خرید دیزل‌ژنراتورها بسته به مشخصات فنی آنها متفاوت است. امروزه شرکت‌های زیادی در زمینه تولید موتوربرق فعالیت می‌کنند که دیزل ژنراتور بادوین و ولوو پنتا جزو بهترین‌ها هستند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا