دنیای وب

مقاله سئو – 5 مرحله آسان برای کارآیی SEO

نوشتن یک مقاله سئو ممکن است یک راز بزرگ به نظر برسد. بسیار مهم است که کپی فروش وب سایت بسیار سخت کار کند و به خوانندگان شما ارزش افزوده کند. با این حال ، در صورتی که کسی آن را نخواند ، یک نسخه فروش بزرگ در وب سایت خود ندارید. چند مرحله ساده مقالات و صفحات وب شما را در صدر موتورهای جستجو قرار می دهد که بارها ارزش آن را ارائه می دهند.

مرحله 1: از کلمات کلیدی عاقلانه استفاده کنید. تکرار عبارات خاص ممکن است توجه موتور جستجو را به خود جلب کند ، اما قطعاً خوانندگان بالقوه شما را متوقف خواهد کرد. کلمات مکرر در یک مقاله کوتاه شما را منحرف می کنند و مانع از برقراری ارتباط پیام خود به صورت روشن و مختصر می شوند. یک نویسنده خوب برای محتوای وب سایت کلمات کلیدی و عباراتی را در سراسر نسخه اسپری می کند تا به خواننده ارزش دهد.

مرحله دوم: به گزینه های دیگر برای کلمات کلیدی و عبارات فکر کنید. آمار وب سایت شما دقیقاً به شما می گوید که عباراتی را که مردم برای پیدا کردن سایت خود استفاده می کردند ، نشان می دهد. طلسم های مختلف ، ترتیب کلمات مختلف ، گزینه های دیگری مانند جمع یا مفرد برای کلمات خاص و حتی ایده های کاملاً متفاوت را از هدف اصلی سایت خود در نظر بگیرید. یک نویسنده مستقل شایسته می تواند کلمات کلیدی شما را جستجو کند ، کلمات کلیدی را کشف کند که باعث افزایش ترافیک به وب سایت شما می شود و به وب سایت شما اجازه می دهد رتبه بسیار بالایی در موتورهای جستجو پیدا کند.

مرحله 3: هر صفحه را بهینه کنید و سایت را به طور کامل بهبود دهید. موتورهای جستجو به مناسب ترین صفحه پیوند دارند ، که غالباً صفحه اصلی سایت نیست. نوشتن مقاله موثر SEO برای هر مقاله در صفحه شخصی در نمای کلی سایت قرار می گیرد. هنگامی که بازدید کننده اطلاعات موجود در مقاله را جذب می کند ، CTA در انتهای مقاله به وی می گوید که برای دسترسی به قسمت دیگری از سایت ، یا خرید یک محصول یا خدمتی که ارائه می دهید ، کلیک کند.

مرحله 4: نویسندگان مستقل و آشنا با سئو. اگر مطمئن نیستید که به درستی بهینه سازی کرده اید ، یا اگر مقالات شما رتبه بندی موتور جستجو یا تعداد نتایج مورد نظر خود را ارائه نمی دهند ، از یک ویرایشگر رایگان بخواهید تا مقالات خود را ویرایش کند. یا ، یک نویسنده محتوا آزاد استخدام کنید تا یک سری مقاله SEO را برای شما تولید کند که بتوانید با دیگران آبپاش کنید.

مرحله 5: پیام را با یک تماس به خانه بیاورید. هر نویسنده می داند که ارائه اطلاعات مهم است ، اما فراخوان عمل به سود است. هر مقاله باید خواننده را به انجام کاری پس از اتمام دعوت کند: به صفحه فروش کلیک کنید ، یک موضوع عمیق تر را کاوش کنید ، درباره صاحب وب سایت بیاموزید ، یا یک محصول یا خدمات خاص خریداری کنید.

نوشتن مقاله SEO یک راز نیست. چند مرحله ساده را دنبال کنید و چندین سال کلمات کلیدی را برای شما تولید می کنید ، و یا یک متخصص استخدام می کنید که می تواند همه این موارد را برای شما انجام دهد!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا