عملکرد سایبان پارکینگ مقابل آفتاب چگونه است؟

عملکرد سایبان پارکینگ چگونه است؟

ممکن است شما نیز بعد از شنیدن نام سایبان پارکینگ کنجکاو باشید تا بدانید چگونه کاربرد دارد. در ابتدا باید بدانید که برای نصب سایبان پارکینگ به یک تکه گاه نیاز می باشد که این تکه گاه می تواند یک دیوار باشد یا حتی دیوار کاذب یک ساختمان باشد تا بتوان سایبان ماشین برقی را بر روی آن نصب نمود.
شما بعد از اینکه تکه گاه سایبان پارکینگ را بر روی دیوار مناسب مشخص نمودید، نیرو های شرکت سایبان خودرو وارد عمل می گردند. این افراد در مدت یک روز سایبان پارکینگ را برای شما نصب می نمایند. البته در برخی از موارد بعضی از افراد برای کاهش هزینه ها خودشان برای نصب سایبان ماشین اقدام می کنند، اما بهتر است بدانید که احتمال اشتباه نصب کردن آن ها نیز غیر ممکن نخواهد بود پس بهتر است این کار را به متخصصان مربوطه بسپارید.
در مرحله آخر که فعالیت نصب سایبان پارکینگ به اتمام رسید .نیرو های فرستاده شرکت ، اطلاعات لازم در رابطه با چگونگی استفاده از سایبان را به شما می دهند تا شما بتوانید روش استفاده از آن را بدون مشکل انجام دهید. برای باز و بسته کردن سایبان پارکینگ در صورت برقی بودن تنها لازم است ریموت مربوطه را به سمت سنسور سایبان بگیرید و دکمه ی مربوط به باز و بسته شدن را فشار دهید تا به آسانی انجام گیرد.

مزایای استفاده از توری سایبان برای پارکینگ

امروزه بسیار در حیاط خانه ها یا پارکینگ پارک ها و فضاهای باز دیده ایم که از توری سایبان پارکینگ برای مسقف کردن این مکان ها مصرف می نمایند. در واقع در بسیاری از مواقع توری سایبان ماشین جای انواع برزنت ها را گرفته اند. همانطور که می دانید یکی از راه های جلوگیری از تابش خورشید به ماشین ها مسقف کردن پارکینگ های خانگی و عمومی می باشد. امروزه در برخی از فضاها از توری سایبان پارکینگ برای این منظور استفاده می نمایند. این کار مزایایی دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می نماییم:
* قیمت توری سایبان پارکینگ اولین مزیت استفاده از این محصولات می باشد . زیرا برخورداری از قیمت مناسب آن ها سبب می شود خرید آن ها برای همه اقشار جامعه امکان پذیر باشد.
* میزان سایه افکنی متفاوت توری های سبز سایبان دیگر مزیت این وسیله می باشد که بتوان از انواع آن ها نسبت به مناطق آب و هوایی متفاوت بهره مند شد.
* تولید توری های سایباندر ابعاد و متراژهای مختلف و به صورت رولی و متری، استفاده از آن ها را برای افراد راحت تر کرده است.

 How does the parking canopy work against the sun

سایبان پارکینگ پارچه ای چیست ؟

در معماری امروز استفاده از سازه پارچه ای به عنوان سایبان خودرو در طراحی محوطه بسیار محبوب شده است. در سالهای اخیر با آشنایی بیشتر معماران داخلی ایران با سازه پارچه‌ ای، استفاده از آن در پروژه‌های خاص و مدرن افزایش یافته است. یکی از کاربردهای پرشمار سازه‌ چادری ، استفاده به عنوان سایبان پارکینگ در محوطه ویلا، حیاط منزل و محوطه مراکز تجاری و اداری می‌باشد. خودروها یکی ازمهم‌ترین دارایی‌های افراد به شمار می‌روند و علاوه بر ارزش مالی‌ای که دارند، می‌توانند بسیار مورد علاقه‌ی صاحبانشان باشند. تا آنجا که یکی از سرگرمی‌های افراد سرشناس جمع‌آوری کلکسیون خودروهای لوکس می‌باشد. طبیعتا صاحبان خودرو باید راهکاری برای محافظت از این اموال با ارزش در برابر آفتاب، باد، باران ، برف و حتی سقوط اشیا بیاندیشند. سایبان ماشین می‌تواند به خوبی این نیاز را برطرف کند.

پوشش پارچه ای سایبان پارکینگ

متریال پارچه ای که برای سایبان پارکنیگ اتومبیل مورد استفاده قرار می گیرد باید به نحوی نور خورشید را انعکاس دهد. به این

میزان مقاومت سایبان در برابر آفتاب

در خصوص خرید و استفاده از انواع سایبان در دنیای امروز، باید به میزان مقاومت آن‌ها در برابر آفتاب دقت بالایی داشته باشید. یکی از عوامل محیطی که در ساختار سایبان‌های امروزی مشکلاتی ایجاد می‌کند، آفتاب و اشعه‌های مضر آن است. اشعه یو وی به بافت پارچه ای سایبان آسیب‌های جدی وارد می‌کند. به همین خاطر نیز باید در این زمینه به میزان مقاومت پارچه به کار رفته در سایبان دقت بالایی داشته باشید. این مسئله انتخاب هر یک از دسته بندی‌های این محصولات را برای شرایط جوی و محیطی مختلف ساده تر می‌کند. به طور کلی سایبان‌های امروزی برای جلوگیری از تابش نور به فضای زیرین چادر به کار برده شده و در مکان‌های مختلف نصب می‌شوند.

به همین خاطر ساخت و طراحی آن‌ها به گونه ای انجام می‌گیرد که در برابر نور خورشید دوام و مقاومت بالایی داشته باشند. البته در این زمینه جنس پارچه انواع دسته بندی‌های سایبان نیز اهمیت دارد. در صورتی که سایبان شما با استفاده از مواد پلاستیکی ساخته شده باشد، در برابر نور خورشید دوام و استحکام لازم را نخواهد داشت. اما در صورتی که از سایبان‌های برزنتی استفاده کنید، استحکام آن‌ها در برابر این عوامل محیطی افزایش می‌یابد. به همین خاطر بررسی اجزای به کار رفته در این تجهیزات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

چه پارچه ای برای ساخت سایبان مناسب است؟

در ساخت و آماده سازی هر یک از مدل‌های سایبان از پارچه‌های مختلفی استفاده می‌شود. اما اگر بخواهیم، از سایبان خود به مدت طولانی استفاده کنیم، باید در انتخاب جنس پارچه آن هوشمندانه تر عمل کنید. یکی از بهترین متریال در ساخت و آماده سازی سایبان‌های امروزی انواع متریال پی وی هستند که با کیفیت بالایی در ساخت چادر سایبان به کار برده می‌شوند. این متریال در برابر عوامل مختلفی مقاوم هستند و استفاده از آن‌ها سبب حفظ استحکام ساختار سایبان می‌شود.

در ساخت و آماده سازی انواع نیز از این متریال استفاده می‌شود. استفاده از این متریال پارچه ای سبب شهرت و محبوبیت انواع محصولات ثامن شده است. این کمپانی در سال‌های اخیر توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. یکی از مشکلاتی که نور آفتاب در الیاف پارچه ای به وجود می‌آورد، تغییر رنگ آن‌ها است. اما متریال پی وی سی در برابر این مشکلات مقاومت بالایی دارند و در طولانی مدت رنگ خود را تغییر نمی‌دهند.

این الیاف پارچه ای در برابر پوسیدگی و از بین رفتن الیاف پارچه ای نیز مقاومت قابل توجهی دارند. سرعت تخریب این پارچه‌ها در طولانی مدت بسیار پایین است. انعطاف پذیری این پارچه‌ها حداقل 20 سال از تخریب پارچه سایبان شما پیشگیری می‌کند. به همین خاطر بسیاری از افراد برای نواحی ساحلی که تابش شدید آفتاب وجود دارد، از این جنس پارچه استفاده می‌کنند. پارچه‌های فیبر شیشه ای نیز در سال‌های اخیر تولید شده اند و نقش به سزایی در تولید و آماده سازی انواع داشته اند.

مزایای استفاده از سایبان در برابر آفتاب

در خصوص استفاده از هر یک از دسته بندی‌های سایبان باید به مزایای استفاده از آن‌ها در برابر نور خورشید دقت داشته باشید. انواع سایبان‌های آفتابی در برابر نور شدید خورشید با خاصیت نسوز مورد استفاده قرار می‌گیرند. به این ترتیب حرارت بالای اشعه خورشید آسیبی به بافت این سایبان‌ها وارد نمی‌کند. به همین سبب در ساخت و آماده سازی و ویلا استفاده از آن‌ها افزایش پیدا کرده است. استفاده از سایبان در محیط مزایای بی شماری داشته و کارایی قابل توجهی به همراه می‌آورد.

از میان آن‌ها می‌توان به پیشگیری از آسیب رسیدن به پوست افراد اشاره کرد. در صورتی که می‌خواهید از طبیعت اطراف محیط باغ و ویلای خود بهترین بهره بری را داشته باشید، باید حتما از سایبان استفاده کنید. هر یک از آن‌ها بر اساس نیاز کاربران در محیط به کار برده شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند. در خصوص انتخاب سایبان‌های آفتابی برای استفاده در باغ و ویلا باید به برخی نکات مهم دقت داشته باشید. بر این اساس انتخاب شما در میان این مجموعه محصولات بهتر و آگاهانه تر خواهد بود.

نحوه انتخاب سایبان آفتابی

برای انتخاب یک سایبان مناسب در مناطق آفتابی باید حتما به روش انتخاب این محصولات کاربردی دقت داشته باشید. برای انتخاب هر یک از این مجموعه محصولات باید به چند اصلی مهم و اساسی دقت داشته باشید. برخی از مهمترین نکات انتخاب و خرید بهترین سایبان‌های آفتابی را در ادامه مشاهده می‌کنید:

رنگ سایبان آفتابی

برای انتخاب هر یک از مدل‌های باید رنگ آن‌ها را مد نظر قرار دهید. در نواحی آفتابی استفاده از سایبان‌هایی با رنگ روشن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. سایبان‌های سفید رنگ تابش نور خورشید را خنثی کرده و از سطح خود باز می‌تابانند. این در حالی است که سایبان‌هایی با رنگ تیره جاذب نور و اشعه خورشید هستند و گرما را بیشتر به محیط مورد نظر جذب می‌کنند. شما می‌توانید هر یک از مدل‌های این سایبان‌ها را با رنگ بندی و طراحی به خصوصی انتخاب و خریداری کنید. سایبان‌ها با در نظر گرفتن دکوراسیون محیط انتخاب و خریداری می‌شوند. طراحی و رنگ بندی آن‌ها منطبق بر سایر اجزای به کار رفته در محیط انتخاب خواهد شد.

جنس پارچه سایبان

همان طور که پیش تر اشاره کردیم، انتخاب جنس پارچه هر یک از این محصولات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بررسی میزان ضخامت و انعطاف پذیری پارچه مورد نظر در خصوص خرید انواع سایبان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. هر چه کشسانی پارچه انتخابی بیشتر باشد، مقاومت آن‌ها در برابر نور آفتاب، پوسیدگی ناشی از آن و حرارت بالای آفتاب به شدت افزایش می‌یابد. با وجود این قابلیت‌های مهم سایبان شما در طولانی مدت استحکام و دوام اولیه خود را حفظ خواهد کرد. انواع  پارچه‌های سایبان آفتابی با پارچه‌های مخصوص نواحی که میزان بارش بالایی دارند، متفاوت بوده و از الیاف به خصوصی در ساخت و آماده سازی این محصولات استفاده می‌کنند.

ابعاد و اندازه سایبان

یکی دیگر از فاکتورهای انتخاب و خرید سایبان بررسی ابعاد و اندازه آن است. در صورتی که سایبان شما سایز بندی استانداردی داشته باشد، استفاده از آن در محیط‌های مختلف ساده تر می‌شود. شما می‌توانید سایبان‌ها را با اندازه گیری فضای باز در محیط مورد نظر خود انتخاب و خریداری کنید. سایبان‌های ویلایی و باغی بر اساس ابعاد و متراژ محیط انتخاب خواهند شد. کوچک بودن سایبان مورد استفاده در فضا پوشش دهی محیط را با مشکلاتی رو به رو می‌کند. سایبان‌های باغی نباید خیلی بزرگتر از حد معمول باشند.

قیمت خرید سایبان باغی

اگرچه مولفه‌های کیفی در خصوص خرید انواع سایبان مورد توجه قرار می‌گیرند، اما مسئله بودجه و هزینه ای که برای خرید هر یک از این محصولات صرف می‌کنید نیز یکی از مهمترین نکات خرید این محصولات به شمار می‌رود. برای خرید هر یک از انواع سایبان، باید به قیمت آن‌ها دقت داشته باشید. هزینه خرید انواع دسته بندی‌های سایبان در دنیای امروز بر اساس جنس و متریال به کار رفته در ساختار آن‌ها تعیین می‌شود. قیمت خرید آن‌ها بر مبنای ابعاد و اندازه، شکل و طراحی، جنس متریال به کار رفته در آن‌ها و… تعیین می‌شود. در سال‌های اخیر قیمت انواع سایبان‌های آفتابی با نوساناتی همراه شده است. به همین خاطر نرخ خرید هر یک از آن‌ها افزایش داشته؛ با این وجود مزایای استفاده از این محصولات قیمت خرید آن‌ها را توجیه می‌کند.

برند سازنده سایبان آفتابی

از دیگر نکاتی که در زمینه خرید هر یک از این محصولات مورد توجه قرار می‌گیرد، برند سازنده این محصولات کاربردی است. در سال‌های اخیر کمپانی‌های متعددی ساخت و آماده سازی این محصولات را انجام می‌دهند. هر یک از این اقلام کاربردی از برندهای سازنده معتبر جهانی وارد بازارهای فروش می‌شوند و قیمت خرید آن‌ها با هم متفاوت است.

جمع بندی

در این بخش در خصوص انواع دسته بندی‌های سایبان در ویلا و باغ و فضاهای سرباز اطلاعاتی را بررسی کردیم. در صورتی که قصد استفاده از یک سایبان استاندارد را دارید، باید حتما با ویژگی‌های کمی ‌و کیفی این محصولات نیز آشنایی داشته باشید. به این ترتیب استفاده از این اقلام کاربردی ساده تر می‌شود. هر یک از دسته بندی‌های سایبان در دنیای امروز با متریال به خصوصی تولید می‌شوند. در خصوص استفاده از این تجهیزات در شرایط آفتابی باید حتما از مدل‌هایی استفاده کنید که در برابر آفتاب و نور خورشید مقاوم باشند. جنس متریال به کار رفته در چادر سایبان‌های باغی و ویلایی در خصوص مقاومت آن‌ها در برابر نور خورشید مورد توجه قرار می‌گیرد. این مطلب به شما کمک می‌کند که بهترین انتخاب را در میان این سازه‌ها داشته باشید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا