دنیای وب

منجر به تسویه بدهی چیست؟

صنعت تسویه بدهی به سرعت در حال رشد است زیرا مصرف کننده متوسط ​​آمریکایی مقدار زیادی بدهی کارت اعتباری در اختیار دارد. در حالیکه مصرف کنندگان به همه گزینه ها برای مقابله با بار بدهی خود نگاه می کنند ، این رکود همچنین به آتش دامن می زند. با رشد صنعت ، شرکت ها در عین حال که از بسیاری از خطرات تبلیغاتی جلوگیری می کنند ، به دنبال راه های جدید برای شروع کار هستند.

تسویه بدهی منجر به احتمالی می شود که به تبلیغات یا پیشنهادی برای کمک به رسیدگی به بدهی خود پاسخ داده اند. آنها معمولاً 10،000 دلار یا بیشتر بدهی کارت اعتباری و حداقل پرداخت های کلان ماهانه دارند. سرب معمولاً از نام و اطلاعات تماس با سربرگ مانند شماره تلفن ، آدرس و ایمیل افراد تشکیل شده است.

دو فرم وجود دارد که این مشتریان بالقوه می توانند ارائه دهند. لیدهای زنده و لیدهای استاندارد. سرنخ های استاندارد نوشته می شوند و معمولاً از طریق ایمیل یا از طریق اینترنت از طریق اینترنت ارسال می شوند. نمایش های زنده یا تماس های زنده از طریق تلفن تحویل داده می شوند. این تماس ها یا از طریق مرکز تماس یا از طریق شماره تلفن رایگان به تبلیغ وارد می شوند. مزیت خرید سرب در مقابل سود معمولی این است که با یک تماس مستقیم اطمینان حاصل می کنید که می توانید شخص مورد نظر را داشته باشید و در صورت آماده بودن با او صحبت می کنید.

بازاریابی که مکالمه ایجاد می کند از یک شرکت به شرکت دیگر متفاوت است. برخی از تولیدکنندگان سرب از بازاریابی اینترنتی و برخی دیگر از تبلیغات آفلاین مانند پست مستقیم ، تلویزیون ، رادیو ، چاپ ، بازاریابی از راه دور یا تبلیغات در فضای باز استفاده می کنند. نوع سرب و کیفیت کلی با توجه به ظاهر و منشأ سرب تعیین می شود. همچنین بر کیفیت یا توزیع انحصاری سرب تأثیر می گذارد. بسیاری از شرکتهای پیشرو بیش از یک بار برای کسب درآمد بیشتر ، لید می فروشند و به آنها لیدهای نیمه یا غیر اختصاصی می گویند. سودهایی که منحصر به یک شرکت هستند فقط برای مدت زمان مشخصی فروخته می شوند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا