دنیای وب

موفقیت در بازاریابی اینترنتی افسانه نیست

موفقیت به عنوان یک بازاریاب آنلاین هنری مبهم نیست. هیچ طلسم جادویی لازم نیست. و برای رسیدن به آن نیازی نیست روح خود را به شیطان بفروشید. این قطعاً در مورد “کار” است. درباره انجام کارهای درست به روش صحیح. این فقط یک روش بازاریابی خوب است. با پیروی از مسیری که بازاریابان پیش از آن گام برداشته اند (اکثر آنها هنوز قدرتمند هستند) و با استفاده از خود در رویکردی که در طول سال ها اثبات شده است ، موفق خواهیم شد.

پیشینه من در موسیقی کلاسیک است. یک س allال که همه نوازندگان مرتباً می پرسند: “چگونه انگشتان را به این سرعت حرکت می دهید؟” پاسخ همیشه یکسان است: – “ورزش!” بازاریابی اینترنتی تفاوتی ندارد. بدانید که چه کاری باید انجام دهید و سپس تمرین کنید تا زمانی که بتوانید آن را انجام دهید. در دنیای موسیقی ، مجلدات معتبر بسیاری درباره هنر تمرین یک ساز نوشته شده است. یک عبارت که به طور منظم ظاهر می شود عبارت است از – ‘تکرار هوشمندانه’ تنها راه حل یک مشکل فنی این است که آن را بارها و بارها اجرا کنید. این البته خسته کننده است! روشی که ما می پیچیم این است که به دنباله ای مشکل ساز از بازخورد بازی می کنیم ، اما ما آن را دستکاری می کنیم. ما ممکن است سرعت ، فن بیان ، پویایی ، گام برداشتن و غیره را تغییر دهیم ، ضمن اینکه خود را درگیر مسئله کنیم ، کار را سرگرم کننده می کنیم. میانبری وجود ندارد؛ آموزش کار و مهارت باید انجام شود تا به مکانی که می خواهیم برویم برسیم. این اندازه گیری را هنگام پرداختن به موضوعات مختلفی که در اداره یک تجارت اینترنتی با آن روبرو خواهید شد ، در ذهن داشته باشید.

از زمان تحقق پتانسیل بازاریابی اینترنت ، استراتژی ها و تاکتیک هایی وجود دارد که توسعه یافته اند و آنها جنبه هایی از تجارت هستند که امروزه به همان اندازه موثر در گذشته عمل می کنند. در این مقاله برخی از این عناصر اصلی را بررسی خواهم کرد.

واضح است که وب سایت ها در بازاریابی اینترنتی نقش مهمی دارند. همیشه در هر وب سایتی به دنبال سادگی باشید. اساساً هر سایت باید یک هدف داشته باشد. هر محصول یا خدماتی که ارائه می دهید باید وب سایت مخصوص به خود را داشته باشد. هرگز بازدید کنندگان سایت خود را با ارائه یک انفجار بصری از رنگها ، تصاویر و گرافیک با پیوندهای پخش شده در هر صفحه ، اشتباه نگیرید. طراحی را شفاف و مرتبط با شغل موجود انجام دهید. اگر به دنبال جذب مشترکین هستید ، فرم ثبت نام باید برجسته صفحه شما باشد. کپی صفحه وب شما باید بازدیدکنندگان را به سمت آن سوق دهد و آنها را ترغیب به ثبت نام کند ، کاری که معمولاً با نوعی پیشنهاد رایگان انجام می دهیم. با داشتن یک صفحه محصول ، مواد فروش شما باید پرشور باشد و برای ایجاد فروش طراحی شده باشد.

هنگام ارائه گزارشات رایگان یا کتابهای الکترونیکی برای تشویق مشترکان ، همیشه آنها را ارائه دهید کیفیت واقعی این تماس اولیه شما با یک مشتری بالقوه است ، بنابراین اولین فرصت شما برای ایجاد تأثیر است. اگر هدیه رایگان شما بی ارزش و کم ارزش باشد ، مشترکان شما مدت زیادی در روشن نخواهند ماند. آنها قطعاً برای خرید بر نمی گردند. موقعیت ایده آل برای پیشنهاد رایگان و فرم ثبت نام در گوشه سمت راست بالای صفحه وب شما است که بلافاصله برای هر بازدید کننده قابل مشاهده است.

هنگامی که بازدید کننده در لیست شما مشترک شد ، باید یک سری پیام پاسخ خودکار تنظیم کنید تا روند ایجاد ارتباط با آن مشترک آغاز شود. مشخص است که قبل از اینکه مشترک مشترکی بخرد ، نیاز به برقراری تماس با او است. شماره هفت مخاطب اغلب نقل شده است. علاوه بر کار با لیست خود ، به تبلیغ محصولات خود در هر محیطی که احساس راحتی می کنید ادامه دهید. نوشتن و انتشار مقالات برای هدایت افراد به سمت پیشنهادات شما همیشه یک روش خوب – و رایگان است.

بنابراین ، به طور خلاصه:

وب سایت های خود را ساده و خاص کنید

برای ایجاد لیست خود و راضی نگه داشتن مشترکان تلاش کنید

برای بازدید از صفحات وب خود ، بازدید کنید

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا