دنیای وب

موفقیت در بازاریابی شبکه ای – چگونه می توان از سه مانع موفقیت آنلاین MLM عبور کرد

اکثر کارشناسان اذعان می کنند که یکی از سریعترین و بهترین راه ها برای کسب درآمد کل ، بازاریابی شبکه ای است. دلیل اینکه بسیاری از همین متخصصان به طور کلی MLM را به عنوان منبع درآمد توصیه نمی کنند این است که تنها درصد کمی از کسانی که تجارت حق رای دادن را شروع می کنند موفق می شوند. درصد کسانی که در واقع موفق می شوند خیلی کمتر از کسانی نیست که در هر نوع کسب و کار کوچک دیگری موفق می شوند. اکثر مشاغل کوچک فقط در طی چند سال شکست می خورند.

اگر به نظر ناامیدکننده می رسد ، نگران نباشید. در واقع خبر خوبی است. اگر می فهمید که چرا یک تجارت بازاریابی شبکه ای شکست می خورد ، می توانید بر این مسائل غلبه کنید و در راه موفقیت باشید. و بهترین خبر از همه این است که میلیون ها بازاریاب مبارز وجود دارند که برای غلبه بر موانع مشابه به کمک شما نیاز دارند. ببینید ، ما در اینجا در مورد یک الگوی کاملاً جدید صحبت می کنیم. شما می توانید به آرزوهای خود برسید و می توانید رضایت خود را کسب کرده و درآمد خود را افزایش دهید تا به دیگران کمک کنید تا به آرزوهای خود برسند.

سه مانع

بنابراین سه مانع چیست؟ خوب اولین مورد یافتن سرنخ کافی برای گفتگو است. هر کسی که هر زمان را در MLM گذرانده احساس می کند هیچ دوستی برای او باقی نمانده است. اکثر مشتریان با هزینه زیادی اقدام به خرید آگهی هایی کرده اند که با آنها تماس گرفته یا از طریق ایمیل آنها را کشف کرده اند و در نتیجه متوجه شده اند که آنها حداقل پنجمین نفری هستند که با مشتری احتمالی در مورد تجارت جدید تماس می گیرند. چگونه می توانیم رشته های با کیفیتی را پیدا کنیم که برای ما بازو و پا نیست.

مانع دوم زمان است. صحبت با افراد کافی برای ایجاد تجارت ما ، معمولاً در حالی که تمام وقت کار می کنید ، غیرممکن است. این امر به ویژه هنگامی آزار دهنده است که 99٪ افرادی که با آنها صحبت می کنیم بی علاقه هستند و نیمی از آنها حتی به ما نمی گویند تا زمانی که وقت زیادی (و پول) سرمایه گذاری نکرده ایم. ایمیل به شما کمک کرده است ، اما زمان هنوز هم می تواند یک معامله بزرگ باشد.

سومین و آخرین مانع ، پول است. بازاریابی شبکه ای معمولاً قبل از شروع دریافت چک های کافی برای ترك شغل تمام وقت ، زمان معقولی را می طلبد (در مدل قدیمی ماه ها یا سالها). در همین حال ، ما هزینه های زیادی را صرف بازاریابی تجارت خود می کنیم. بازاریابان شبکه ای اغلب قبل از رسیدن به موفقیت در کسب و کار ، پولشان برای بازاریابی کم می شود.

راه حل های سه مانع

خوب ، بنابراین این موانع است ، اما آیا همه این موارد را خوانده اید تا پاسخ های درست را پیدا کنید؟ خوب اینجا هستند. پاسخ مفهوم جدیدی در بازاریابی شبکه ای است که بازاریابی جاذبه نامیده می شود. ایده این است که با استفاده از تکنیک های اثبات شده در اینترنت ، تعداد زیادی از مشتریان بالقوه را به سمت خود جذب کنید. اینها افرادی هستند که واقعاً بدنبال آنچه شما ارائه می دهید هستند. به عبارت دیگر ، آنها از قبل واجد شرایط هستند.

شما کمی وقت می گذرانید تا اطلاعات خوبی مانند این مقاله را در اینترنت کسب کنید و تعداد زیادی از افراد را به خود جلب می کند. اینها افرادی خواهند بود که از قبل با اطلاعات شما را می شناسند و به شما اعتماد دارند که بسیار بالاتر از برخی از هدایایی است که شما خریداری کرده اید و از طریق تلفن یا از طریق ایمیل با آنها تماس گرفته اید. با استفاده از ابزارهای مناسب ، بسیاری از مراحل مرتب سازی توسط رایانه شما انجام می شود. برای یافتن لیستی از منابع مورد علاقه من برای یادگیری نحوه جذب منجر به شما می شود مورد علاقه من در وبلاگ جذابیت بازاریابی من.

و بهترین خبر این است که کار بسیار کمی طول می کشد ، اما هزینه آن بسیار ناچیز است. در واقع ، از طریق قدرت بازاریابی شرکت های وابسته ، می توانید برای یافتن این مزایا پول دریافت کنید ، که به شما کمک می کند تا از بازاریابی خود استفاده کنید. تمام آنچه که واقعاً به آن نیاز دارید دانش است ، چند دستورالعمل گام به گام برای رسیدن شما به آنجا. و مهم است که این دستورالعمل های ساده ای است که حتی یک تازه کار رایانه می تواند از آنها پیروی کند ، زیرا حتی اگر شما یک متخصص کامپیوتر باشید ، برخی از مشتریان بالقوه این کار را نمی کنند.

خیلی درست به نظر می رسد؟ من به آن فکر کردم تا اینکه شروع کردم به خواندن اصول و کاربرد جاذبه بازاریابی. اکنون هر روز ده ها رشته تولید می کنم ، و آنها به سمت من می آیند و من بازوهای آنها را نمی پیچم. تاکنون کمتر از 100 دلار هزینه کرده است. آن را امتحان کنید ، مطمئنم که برای شما نیز مفید خواهد بود. منابع مورد علاقه من را در وبلاگ من مشاهده کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا