دنیای وب

موفقیت در بازاریابی CPA – راهنمای مبتدیان

اولین قدم مورد نیاز برای بهره مندی از بازار CPA ، ورود به یک شبکه وابسته است که به شبکه های CPA معروف است

شبکه های CPA ارتباط مستقیم شما با صدها تبلیغ کننده از درگاه های مختلف است. این شبکه ها انواع مختلفی از پیشنهادات را به شما ارائه می دهند و کلیه تبلیغ کنندگان را برای راحتی شما در یک مکان جمع می کنند. آنها همچنین به طور مستقیم با تبلیغ کنندگان سر و کار دارند ، بنابراین نیازی نیست که نگران دریافت حقوق آنها باشید. بیشتر شبکه ها از برنامه پرداخت Net 30 یا Net 15 شروع می شوند اما می توانید به محض روشن شدن حجم ، به سرعت به Net 7 (هفتگی) بروید.

امضا

ثبت نام در یک شبکه وابسته بسیار آسان است. اکثر آنها فقط از شما می خواهند که برخی از اطلاعات را پر کنید و آن را برای تأیید ارسال کنید. بخش سخت ، روند درخواست نیست بلکه مرحله تأیید است. اکثر شبکه ها دارای صلاحیت های بسیار دقیق برای اطمینان از عدم فریب آنها هستند. بهترین راه برای تأیید این است که به سادگی کارهای خانه خود را انجام دهید و مطمئن شوید که تمام تلاش خود را برای برآورده کردن نیازهای خاص هر شبکه انجام می دهید. اگر یک وب سایت راه اندازی می کنید ، بهتر است که از الزامات شبکه CPA اطمینان حاصل کنید. معیارهای آنها را بخوانید و اطمینان حاصل کنید که واجد شرایط شوید. معمولاً برای اطمینان از پذیرش در شبکه ، وب سایت خود را کمی تغییر دهید. گاهی اوقات یک تنظیم کوچک تمام آنچه شما نیاز دارید است.

در صورتی که هنوز وب سایت ندارید ، گزینه دیگر شما حرکت به یک شبکه کوچکتر و کار کردن در راه نردبان CPA است.

مصاحبه تلفنی

بیشتر شبکه های معتبر CPA نیاز به مصاحبه تلفنی دارند. در این مصاحبه ، آنها دانش شما در مورد CPA را به طور کلی آزمایش می کنند ، و برای موفقیت ، صداقت قطعاً بهترین سیاست است. این بچه ها مدتهاست که این کار را انجام می دهند و می دانند شریک فرعی کی بی صدا است. بهترین شرط شما برای تأیید ، آشنایی با پیشنهادات CPA و اطمینان از داشتن یک برنامه تجاری خوب در مورد چگونگی تبلیغ این پیشنهادات است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا