دنیای وب

نحوه استفاده از پادکست ها در یک استراتژی بازاریابی اینترنتی

با وجود افزایش پخش ویدئو ، پادکست همچنان یک رسانه محبوب است. این بدان معناست که باید در استراتژی بازاریابی اینترنتی ، از پادکست استفاده کنید. می توانید از آن برای استفاده مجدد از مقالات قدیمی وبلاگ یا ایجاد روابط با تأثیرگذار در زمینه خود استفاده کنید.

استفاده از پادکست به افشای برند کمک می کند و روشی مقرون به صرفه برای افزایش استراتژی کلی بازاریابی شما است. بیاموزید که چگونه پادکست ها را در تلاشهای فعلی بازاریابی خود ادغام کنید.

از مهمانان دعوت کنید تا درباره موضوعات مرتبط بحث کنند

اولین نمونه استفاده از پادکست ها برای بازاریابی دعوت از میهمانان برای گفتگو در مورد موضوعی است که مربوط به صنعت شما است. این روش زمانی مؤثر است که میهمان شما تأثیرگذار باشد. این شخصی است که در زمینه شما شهرت خوبی دارد و بسیاری از دنبال کنندگان آن را دنبال می کند.

با استفاده از پادکست ها برای مصاحبه با یک مهمان ، می توانید مخاطبان آنها را درگیر کنید تا در مورد برند خود اطلاعات بیشتری کسب کنید. این همچنین به شما کمک می کند تا با افراد مهم در حوزه خود روابط برقرار کنید. شما اولین قدم را برای ایجاد رابطه ای برداشتید که می تواند منجر به فرصت های بیشتر در زمینه بازاریابی شود.

چگونه مصاحبه را ضبط کنیم؟ معمولاً تنها کاری که باید انجام دهید ضبط مکالمه تلفنی است. ساده است. این بخشی از دلیل سودمند بودن پادکست هاست. سریع ، آسان و مقرون به صرفه است.

از محتوای وبلاگ فعلی خود استفاده مجدد کنید

گزینه دیگر استفاده مجدد از محتوای وبلاگ موجود است. اگر پستهای قدیمی دارید که بازدید کننده بیشتری را جذب نمی کند ، می توانید پست را به پادکست تبدیل کنید.

از پست وبلاگ به عنوان مبحث خود برای پادکست خود استفاده کنید. فقط کلمه مقاله را به صورت کلمه ای مطالعه نکنید. از آن به عنوان راهنما استفاده کنید. این امر باعث می شود تا مباحث مربوط به پادکست ها را پیدا کنید و مرتباً پادکست های جدید صادر کنید.

ایجاد محتوای آموزشی و آموزش

همچنین می توانید از پادکست ها برای ارائه اطلاعات آموزنده به مخاطبان خود استفاده کنید. پادکست ها باید 15 دقیقه یا کمتر نگه داشته شوند. این کار به شما زمان زیادی می دهد تا در مورد یک موضوع خاص مشاوره و پیشنهاد دهید. این همان ایجاد پست های وبلاگ برای مخاطبان هدف شما است.

حتی می توانید طرف قبلی را معکوس کنید. به راحتی می توانید پادکست های قدیمی را به مقالات اصلی وبلاگ تبدیل کنید. پادکست خود را کپی کنید و سپس آن را در مقاله ویرایش کنید تا به وبلاگ خود ارسال کنید.

پخش پادکست های جدید را ادامه دهید

مانند هر استراتژی بازاریابی ، ثبات مهم است. برای انتشار پادکست های جدید باید برنامه ای ایجاد کنید. این به شما در جذب پیروان وفادار کمک می کند. در طول دو ماه اول انتشار پادکست ها ، باید سعی کنید پادکست های جدید چندین بار در هفته ارسال کنید.

پادکست ها همچنین به بسیاری از استراتژی های همان سئو مانند سایر محتوا نیاز دارند. این شامل عناوین و توضیحات جذاب است. اینگونه است که افراد پادکستهای شما را در فهرستهای پادکست کشف می کنند.

همچنین می توانید پادکست ها را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و آنها را به مشترکان ایمیل خود تبلیغ کنید. اصولاً ، این یکی دیگر از کانال های بازاریابی است که می توانید برای به دست آوردن دنبال کنندگان جدید استفاده کنید.

پخش صدا نباید به عنوان یک کانال بازاریابی دور ریخته شود. یک مطالعه جدید نشان داد که بیش از 46 میلیون آمریکایی هر ماه به پادکست ها گوش می دهند. این فرصت را برای به دست آوردن پیروان جدید یا هدایت از دست ندهید.

پادکست ها را در استراتژی بازاریابی موجود خود بگنجانید. اگر می خواهید به راه حل های بازاریابی مؤثرتر ، به همراه راهی برای تولید چشم انداز آماده برای بازاریابی آنلاین برسید ،

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا