دنیای وب

نحوه اضافه کردن نقشه سایت به وردپرس

اضافه کردن نقشه سایت به سایت شما باعث می شود موتورهای جستجو خزنده وب سایت شما باشند و ببینند چه نوع محتوایی را ایجاد می کنید. همچنین می توانید با اضافه کردن نقشه سایت مستقیم به Google Webmaster Tools ، وب سایت خود را برای موتورهای جستجو مانند Google آسانتر کنید. این امر باعث می شود محتوای سایت شما نه تنها آسان تر بلکه سریع تر شود.

SEO Wordpress از Yoast

اولین کاری که می خواهید انجام دهید ، بارگیری سئو وردپرس توسط Yoast است. این افزونه به شما امکان می دهد ببینید که چگونه محتوای شما برای سئو رتبه بندی می شود ، عنوان و توضیحی دلخواه برای پست / صفحه در موتورهای جستجو ایجاد می کنید ، نقشه سایت برای سایت خود ایجاد می کنید و گزینه های متنوعی نیز در اختیار شما قرار می دهد.

پس از فعال کردن SEO WordPress از Yoast ، یک برگه نارنجی که می گوید “SEO” در نوار کناری وردپرس مستقیماً در زیر تب Settings ظاهر می شود. از این طریق معلومات کنید و گزینه های مختلفی را پیدا خواهید کرد – “داشبورد” ، “آدرس ها و ابرداده” ، “اجتماعی” ، “نقشه های XML” و غیره. روی پیوندی که می گوید: “نقشه های XLM.

در بالای صفحه که می خواهید ، کادر مورد نظر را علامت بزنید که می گوید “این کادر را علامت بزنید تا عملکرد نقشه سایت XML را فعال کنید.” درست زیر این ، “نقشه سایت XML را در اینجا پیدا خواهید کرد” را مشاهده می کنید ، با یک جعبه خاکستری که می گوید “نقشه سایت XML”. روی این کادر کلیک کنید

سپس به صفحه جدیدی منتهی می شوید که نقشه های مختلف وب سایت خود را لیست می کند. اینها را مرور کرده و جدیدترین آنها را کشف کنید و همچنین حاوی تمام اطلاعات شما است. می خواهید پیوند نقشه سایت مورد نظر خود را در Google Webmaster Tools کپی کنید.

Google Webmaster Tools

وارد داشبورد Google Webmaster Tools شوید و سه گزینه اصلی را در دسترس خواهید دید – “خطاهای خزیدن” ، “جستجوی جستجو” و “نقشه سایت”. روی “نقشه های سایت” کلیک کنید ، سپس بر روی دکمه قرمز که می گوید “اضافه کردن / آزمایش نقشه های سایت” کلیک کنید. سپس می توانید پیوند مربوط به نقشه سایت را که قبلاً کپی کرده اید ، بچسبانید. پس از ارسال پیوند خود ، Google چند دقیقه طول می کشد تا نقشه سایت شما تأیید شود. مدتی وقت بگذارید ، و اگر صفحه را تازه نمی کند. اگر در پیوندی که ارسال کرده اید مشکلی دارید ، می توانید یک لینک جدید را تست کنید یا پیوندی را که قبلاً دوباره امتحان کرده اید ، ارسال کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا