بازرگانی

نحوه اعمال تنظیمات داکت اسپلیت + تنظیمات گرمایش و سرمایش داکت اسپلیت

تنظیمات اشتراک کانال
رویه ها تنظیم کانال تقسیم این یکی از روشهای کاربردی و راحت برای لذت بردن از هوای داخلی تازه ، گرم و دلپذیر است. سیستم های تهویه مطبوع اسپلیت به لطف عملکردهای دوگانه سرمایش و گرمایش ، بسته به فصل ، توانایی تولید و توزیع هوای سرد و گرم را دارند.
توزیع یکنواخت و یکپارچه کولرهای گازی به اعمال تنظیمات سرمایشی یا گرمایشی تجهیزات نیاز دارد. لازم به ذکر است که برای عملکرد مطلوب و عملکرد دستگاه ، لطفاً تنظیمات تقسیم کانال را قبل از راه اندازی بهبود دهید.
انجام این فرآیند ، بسته به حالت خنک کننده یا گرمایش کانال شکاف ، به تعدادی کار نیاز دارد. اولین مرحله برای پیکربندی حالت تقسیم مجرای خنک کننده یا گرمایش ، غیرفعال کردن حالت قبلی دستگاه است.
در نتیجه ، اگر حالت گرمایش دستگاه فعال است ، ابتدا باید حالت گرمایی سیستم را غیرفعال کنید و سپس تنظیمات خنک کننده را برای دستگاه اعمال کنید.
نگهداری و ترمیم این کانال یکی دیگر از روشهای موثر و کاربردی قبل از انجام هرگونه تنظیمات سرمایشی یا گرمایشی دستگاه است. سرویس و تعمیر این دستگاه ها علاوه بر بهبود کارایی و ظرفیت خنک سازی ، از مشکلات احتمالی و نقص در چرخه کار سیستم جلوگیری می کند.
تمیز کردن یا تعویض فیلترهای هوا ، بررسی مبرد در سیستم ، تمیز کردن کندانسور و بررسی وضعیت کمپرسور از مهمترین قسمتهای فرآیند ترمیم داکت اسپلیت است. اگر علاقه مندید درباره کمپرسورهای داکت و نحوه کار آنها بیشتر بدانید ، پیشنهاد می کنیم مقاله کامل کمپرسور کانال چیست را بخوانید؟ پرداخت.
نحوه راه اندازی راه های هوایی منشعب شده
1- تنظیم حالت خنک کننده دستگاه
یکی از مراحل مهم برنامه تنظیمات اشتراک کانال مربوط به تنظیم حالت خنک کننده این دستگاه است. فرایند خنک سازی و تولید داکت اسپلیت بر اساس چرخه خنک کننده فشار است.
در این چرخه ، کمپرسور و واحد کمپرسور از اجزای مهم و تعیین کننده هستند. با فشرده سازی ، فشرده سازی و انتقال گاز مبرد به صفحه داخلی دستگاه ، این قطعه زمینه مناسبی را برای تولید و توزیع هوای سرد در فضای بسته فراهم می کند.
برای لذت بردن از هوای خنک و دلپذیر در فصل گرم ، تنظیمات خنک کننده کانال از اهمیت بیشتری برخوردار و ضروری می شوند. برای اجرای این فرآیند ، این کار باید از طریق ترموستات دیواری یا کنترل از راه دور انجام شود.
قبل از اعمال تنظیمات خنک کننده دستگاه ، خدمات اشتراک کانال باید به طور منظم و منظم انجام شود. پس از سرویس و تعمیر ، دکمه خنک کننده نصب شده بر روی ترموستات دستگاه فعال می شود. هنگام فعال سازی این دکمه ، در مرحله بعدی باید دمای ترموستات کانال با توجه به شرایط دما و میل کاربر تنظیم شود.
اگر می خواهید در مورد چگونگی تنظیم خنک کننده راه هوایی بیشتر بدانید ، پیشنهاد می کنیم مقاله کامل “نحوه تنظیم خنک کننده راه هوایی را بخوانید.

در این رابطه باید توجه داشت که بهترین دامنه دما برای واحدهای مسکونی و ساختمانی بین 24 تا 26 درجه سانتیگراد است. با تنظیم ترموستات دستگاه در سطح استاندارد و ایده آل ، می توانید به راحتی از بادهای سرد جداگانه و هوای مطبوع لذت ببرید.

توجه 1: قبل از اعمال تنظیمات دستگاه ، حالت قبلی و وضعیت داکت اسپلیت باید غیرفعال شود.

2- تنظیم حالت گرمایش سیستم
با استفاده از تنظیمات گرمایش کانال ، امکان لذت بردن از هوای گرم و تهویه مناسب ، در زمستان به راحتی می توان آن را مصرف کرد.در این راستا ، باید توجه داشت که عملکرد گرمایش پارتیشن کانال با نصب یک سیم پیچ آب گرم انجام می شود.
با عبور آب گرم از سیستم گرمایش مرکزی از طریق لوله های سیم پیچ ، گرمای تولید شده توسط فن به محیط داخلی منتقل می شود. در نتیجه این روند ، هوای گرم و مطبوع با سرعت ثابت و متعادل در سراسر خانه جریان می یابد.
برای ترمیم تنظیمات کانال تقسیم شده ، ابتدا باید دکمه ترموستات را روی ترموستات دستگاه فعال کرده و سپس دمای مناسب اتاق را انتخاب کنید. برای رسیدن به دمای مطلوب می توانید درجه حرارت را ابتدا روی 18 درجه سانتیگراد تنظیم کنید و اگر هوای توزیع شده سرد است دما را افزایش دهید.

نکته 2: استفاده از دمای مطلوب تقسیم کانال در فصل سرما نیاز به سرویس ، تعمیرات و تهویه دارد.

ناگفته نماند که شما نکات و ترفندهای ایمنی قبل از انجام این کار را دنبال می کنید. تنظیمات اشتراک کانال بسیار مهم است. علاوه بر این ، مواد ، انواع و مواد استفاده شده در سیم پیچ آب گرم دستگاه در افزایش ضریب تبادل حرارت و در نتیجه افزایش قدرت گرمایش و مجرای بسیار کارآمد و م effectiveثر است.

بهتر است برای افزایش ضریب ایمنی و حفاظت ، برق را به طور کامل قطع کنید. همچنین به خازن آسیب نزنید و هنگام تعمیر وارد کمپرسور کانال نشوید.

با مشاوران رایگان در مرکز دات کام مشاوره رایگان بگیرید و برای بهترین مشاوره خرید با شماره های زیر تماس بگیرید
1021-3
05313

آبنما :
https://tasisat.com/duct-split-settings/
تاریخ انتشار :
2021-05-29 10:00:38.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا