بازرگانی

نحوه راه اندازی یک سیستم گرمایش جداگانه + سیستم چگونه کار می کند

نحوه راه اندازی سیستم گرمایش کانال
سیستم گرمایش مجرای هوا با عملکرد و عملکردی که دارد ، در فصل سرد سال هوای گرم و مطبوعی را در داخل به گردش در می آورد. شیرهای مجاری ، به عنوان نمونه ای از سیستم تهویه مطبوع ، دارای عملکردهای دوگانه خنک کننده و گرمایشی هستند. ژ

خنک کننده داکت در چرخه خنک کننده پیزوالکتریک با اجزایی مانند کمپرسور کار می کند. در همین حال ، سیستم گرمایشی دستگاه های مجرای مجزا با نصب یک سیم پیچ آب گرم انجام می شود.

سیم پیچ گرمایشی در واحد داخلی سیستم نصب شده است ، چرخش فن باعث آزاد شدن هوای گرم و تهویه به محیط می شود. لازم به ذکر است که روند گرم شدن مجرای هوا به دلیل تأمین آب گرم لازم برای سیستم گرمایش مرکزی ساختمان مانند نصب دیگ بخار دیواری و اتاق ماشین ایجاد می شود.

در این زمینه ، باید توجه داشت که صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه های کلی از مزایای مهم قرار دادن گرمایش جداگانه در مجاری است.

زیرا در این فرآیند ، درایو خارجی دستگاه کاملاً بیکار است و برق مورد نیاز فقط توسط فن سیستم مصرف می شود. این ویژگی ضمن کاهش مصرف انرژی و برق ، باعث کاهش چشمگیر هزینه های اقتصادی مصرف کننده می شود.

یک سیستم گرمایشی مستقل چگونه کار می کند؟
پس از کاهش دما و شروع فصل سرما ، رژیم را شروع کنید. آبگرم به طور مداوم به درون لوله های سیم پیچ حرارتی خرد شده می ریزد.
آبگرم مورد استفاده این دستگاه توسط سیستم گرمایش مرکزی تأمین می شود. علاوه بر این ، آب گرم حاصل به لوله های سیم پیچ پمپ می شود. اسپلیت یونیت داخلی هوای گرم اطراف سیم پیچ داخل خانه را از طریق کانال ها و فن ها توزیع می کند.

برای کنترل و مدیریت دمای هوا در هنگام گرم کردن ، نصب سه جهت الکتریکی و کاهش یا افزایش سرعت فن مفید است. علاوه بر این ، یک پایه سه طرفه ضمن تغییر میزان جریان آب گرم در سیم پیچ ، باعث صرفه جویی در انرژی می شود.

در این رابطه باید توجه داشت که استفاده از حالت گرمایش داکت اسپلیت نیازی به نصب و اجرای دستگاههای گرمایشی جداگانه مانند رادیاتورها یا بخاری ها و بخاری های داخل ساختمان ندارد.
علاوه بر این ، به دلیل عبور اجباری هوا از سیم پیچ حرارتی دستگاه ، هوای گرم و تجدید پذیر در سریعترین و کمترین زمان به محیط آزاد می شود. بعلاوه ، قدرت گرمایش داکت اسپلیت در مقایسه با سایر سیستمهای تهویه مطبوع مانند کولرهای گازی اسپلیت و رادیاتورها بیشتر و بیشتر می شود.
علاوه بر این ، در مناطق و اقلیم های دارای آب و هوای نیمه سرد و سرد ، حالت گرمایش دریچه های کانال برای تولید و توزیع هوای گرم در محیط مناسب و کافی است.
نحوه تنظیم حالت گرمایش کانال
تنظیم و استفاده از حالت Warm Airway به تعدادی کار و رعایت چند اصل و نکته نیاز دارد. در نتیجه ، قبل از اینکه ظرفیت گرمایش این دستگاه ها فعال شود ، باید سرویس و تعمیر مجرای مجزا انجام شود.
شستشو و تمیز کردن قسمت داخلی دستگاه از مهمترین اقدامات در این زمینه است. زیرا عملکرد دستگاه در تابستان باعث جذب و تجمع ناخالصی های مختلف و ذرات گرد و غبار روی باله ها می شود.کندانسور هوا از فیلتر فیلتر می شود.
عدم حذف این آلاینده ها علاوه بر کاهش بازده انرژی حرارتی و اثربخشی دستگاه ، منجر به بسته شدن و گرفتگی لوله های کویل گرما می شود. برای دیدن نحوه کار فیلتر دستگاه ، مقاله “فیلتر کانال” را بخوانید.
پس از تمیز کردن و شستن واحد داخلی ، موقعیت دستگاه تغییر می کند. برای انجام این عملیات ، دستگاه با استفاده از کنترل از راه دور در حالت گرمایش قرار می گیرد. همچنین دمای هوا در محدوده 18 تا 25 درجه است. پس از این فرآیند ، هنگام آزاد شدن مجرا ، هوای گرم و تهویه شده در داخل آزاد می شود.

ویژگی های بسته بندی آبگرم
سیم پیچ آب گرم یکی از مهمترین اجزای فرآیند است ، به همین دلیل گرم شدن مجاری هوا در نظر گرفته شده است. این قطعه از لوله های مسی پولیش شده مارپیچ ساخته شده است. لوله های مسی پیچ خورده یا باله ها قسمت های اصلی سیم پیچ آبگرم هستند.

همچنین ، در قسمت تهویه مطبوع ، این لوله ها و باله ها به عنوان باله شناخته می شوند. تعداد و ضخامت باله ها ، نوع و مدل باله ها ، تعداد ردیف ها و قطر لوله از جمله عواملی است که بر عرض سیم پیچ کانال آبگرم تأثیر می گذارد.

به طور کلی ، قطر لوله های مورد استفاده برای سیم پیچ گرمایشی باید در محدوده استاندارد 1.2 یا 3.8 اینچ باشد. باله ها نیز از آلیاژ آلومینیوم یا مس ساخته شده و دارای ضخامت 150 میکرون هستند.
با مشاوران رایگان در مرکز دات کام مشاوره رایگان بگیرید و برای بهترین مشاوره خرید با شماره های زیر تماس بگیرید
1021-3
05313

آبنما :
https://tasisat.com/duct-split-heating/
تاریخ انتشار :
2021-05-22 10:00:46.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا