دنیای وب

نحوه نوشتن مباحث بازاریابی شبکه ای

وبلاگ مباحث بازاریابی شبکه ای که مشکلی را حل می کند

من افراد زیادی را در یک وبلاگ با موضوعات بازاریابی شبکه ای می بینم که در مورد علت MLM و غیره صحبت می کنند. من به شما پیشنهاد می کنم دقیق تر باشید. درمورد اینکه مردم در هنگام ساخت مشاغل خود از خانه با چه مشکلاتی روبرو هستند که می توانند با آن درگیر شوند صحبت کنید به هر حال ، اگر کنجکاو هستید که چرا باید به من گوش دهید ، وبلاگ MLM من هر ماه حدود 50،000 بازدید می کند و این بدون هیچ گونه بازدید پولی است.

در اینجا چند نمونه از عناوین آورده شده است:

چگونه بدون غصه خوردن با غریبه ها صحبت کنیم

– چگونه می توان با upline خود تماس های سه گانه برقرار کرد

چگونه می توان بر این اعتراض غلبه کرد که آنها هیچ پولی ندارند

موضوعات بازاریابی شبکه ای وبلاگ را که به مردم کمک می کند آنها را مشاهده کنند ، بلاگ کنید. به عنوان مثال ، وقتی در مورد اینکه چرا شغلی نمی خواهم و چرا شغل پر است ، وبلاگ می نویسم ، مردم همیشه در مورد این اطلاعات نظر می دهند و به اشتراک می گذارند. این یک پیوند مشترک در بین بازاریاب های شبکه است زیرا بسیاری از ما از گرفتن سفارش از افراد دیگر متنفر هستیم.

به صحبت های دیگران در بازاریابی شبکه ای توجه کنید زیرا می توانید از طریق یک یادداشت همیشه پست های عالی وبلاگ را پیدا کنید.

لیست های بازاریابی شبکه وبلاگ

لیست ها همیشه برای یک وبلاگ MLM مناسب هستند. موضوعاتی مانند:

10 دلیل برتر برای ترک کار من

5 بهترین راه برای بستن یک چشم انداز

10 خط برتر برای پاسخ به سوال “آیا این یک سوال قدیمی است”

افرادی که چیزهایی را در اینترنت می خوانند معمولاً ADD دارند و تقسیم موارد به یک لیست منجر به مطالعه بیشتر می شود. اکثر مردم عاشق خواندن shot هستند و اگر در مورد لیست های بازاریابی شبکه ای وبلاگ نویسی کنید ، چشم های بیشتری در وبلاگ حق امتیاز شما جذب می شود.

آنچه برای یک وبلاگ MLM کار نمی کند فقط صحبت در مورد موفقیت های شما است. اگر جایزه ای بعد از جایزه دریافت می کنید ، در برخی موارد مردم از شنیدن آن خسته شده اند. خوانندگان شما عاشق دانستن اینکه در کجا سفر می کنید و عکس ها و فیلم ها از آن مکان ها هستند ، اما آنها نمی خواهند غرق در جذابیت شما باشند. هدف وبلاگ موضوعات بازاریابی شبکه ای الهام بخشیدن به آنها برای پیوستن به تیم شما است ، یا به آنها بگویید که آنها نیز می توانند این کار را انجام دهند.

شما می خواهید مطمئن شوید که یک پنجره قدرتمند در صفحه خود دارید تا از ترافیکی که به وبلاگ MLM شما وارد می شود استفاده کنید. اگر لیست خود را ایجاد نکنید ، مقدار زیادی از دست می دهید و ابزارهای خوبی برای کمک به شما در این زمینه وجود دارد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا