دنیای وب

نحوه پخش نت موسیقی شما

توزیع دیجیتال و فیزیکی. آنلاین و آفلاین فایلهای PDF و کتابهای فیزیکی.

هنگامی که نت موسیقی خود را به پایان رساندید ، می توانید آن را برای چاپ به یک شرکت انتشاراتی ارسال کنید ، یا خودتان آن را به صورت کاغذی یا دیجیتالی بفروشید. شرکت های بزرگ موسیقی کاغذی مانند هال لئونارد و آلفرد تا زمانی که میلیون ها سی دی به فروش نرسانند علاقه ای به موسیقی کاغذی شما نخواهند داشت ، اما سایت های بسیاری وجود دارند که خدمات توزیع کتاب را به صورت دیجیتال یا فیزیکی در اختیار شما قرار می دهند.

وقتی یک وب سایت کتابی را منتشر می کند (PDF ، کتاب الکترونیکی یا کتاب فیزیکی) ، این بدان معنی است که آنها آن را برای فروش در وب سایت خود قرار می دهند. هنگامی که یک وب سایت خدمات توزیع را ارائه می دهد ، به این معنی است که آنها کتاب شما را به شرکت های دیگر ارسال می کنند تا به صورت دیجیتال یا فیزیکی فروخته شود (این شامل وب سایت آنها نیز می باشد). چاپ هنگامی انجام می شود که وب سایت خدماتی را برای چاپ چندین نسخه از کتاب شما ارائه دهد ، کتابهایی که سپس توسط شما یا شرکت دیگری فروخته می شوند (این ممکن است شامل شرکتی باشد که کتاب را چاپ کرده است).

شابک

شماره استاندارد کتاب بین المللی (ISBN) یک شماره شناسایی خاص کتاب است که در بالای بارکد ظاهر می شود. برای شناسایی نسخه های مختلف با همان عنوان (شومیز ، کتاب صوتی ، کتاب الکترونیکی و غیره) استفاده می شود. شماره عنوان استاندارد (SAN) 75 دلار اضافی است و برای نوازندگانی که خودشان منتشر می کنند ضروری نیست. این یک شماره است که یک آدرس است و برای توزیع کنندگان ، عمده فروشان و مدارس مفید است. می توانید آن را از وب سایت Bowker Identifier Services خریداری کنید. در صورت خرید عمده تخفیف در دسترس است. اگر کتاب خود را در فروشگاه های خرده فروشی بفروشید ، به ISBN و بارکد نیاز خواهید داشت. اگر کتاب الکترونیکی را به صورت آنلاین بفروشید ، وب سایتی که در حال مرور آن هستید یکی از این وب سایت ها را به شما ارائه می دهد. اگر کتاب خود را در وب سایت خود می فروشید ، نیازی به شابک ندارید.

انتشار PDF

انتشار نت موسیقی شما در قالب PDF در وب سایتی به نام Musica Neo در دسترس است که می توانید مجوزهای نت و موسیقی را برای آن ارسال ، فروش ، خرید و بارگیری کنید. ثبت نام رایگان است و هیچ هزینه ماهیانه ای ندارید. آنها یک سوم (33.3٪) از فروش شما را تشکیل می دهند و شما می توانید قیمت های خود را بر اساس هر آنچه می خواهید تنظیم کنید ، اما حداقل باید 1 دلار باشد. شما بلافاصله پرداخت می شوید ، اما مانده حساب شما باید حداقل 10 دلار باشد تا بتوانید برداشت کنید. پرداخت ها می توانند مستقیماً به حساب بانکی ، چک پستی یا از طریق PayPal دریافت شوند. Musica Neo ممکن است شما را در برداشت حداکثر 500 دلار در ماه محدود کند. همچنین ، می توانید موسیقی خود را به صورت پرونده Finale یا Sibelius بارگذاری کنید و آنها آن را برای شما به PDF تبدیل می کنند.

کتاب فیزیکی را چاپ کنید

همچنین می توانید نت موسیقی خود را چاپ کرده و به صورت یک کتاب فیزیکی منتشر کنید. Lulu and Book Baby چاپ کتاب ، انتشار و توزیع و Lightning Source چاپ کتاب را ارائه می دهد. قیمت ها بسته به تعداد صفحات ، اندازه ، رنگی یا سیاه و سفید ، جلد شومیز یا جلد جلدی ، نوع صحافی و غیره بسیار متفاوت هستند ، بنابراین وب سایت های آنها را برای گزینه های موجود بررسی کنید.

توزیع کتاب فیزیکی

لولو خدمات توزیع کتاب فیزیکی رایگان به نام ExtendedReach را ارائه می دهد که کتاب شما را در آمازون و پایگاه های داده ارائه می دهد و یک شابک رایگان برای آنها در اختیار شما قرار می دهد. به این معنی که شما فقط مجاز به دریافت این شماره برای کتاب خود در وب سایت لولو یا هر وب سایتی هستید که لولو برای آن ارسال می کند. اگر می خواهید کتاب واقعی شما در دسترس فروشگاه های خرده فروشی در سراسر دنیا مانند بارنز و نوبل باشد ، باید سرویس توزیع GlobalReach لولو را 75 دلار انتخاب کنید ، و این به ISBN و بارکد نیاز دارد. می توانید هزینه شخصی خود را با قیمت 150 دلار در وب سایت Bowker Identifier Services خریداری کنید و یا می توانید از ISBN متعلق به لولو به صورت رایگان استفاده کنید. لولو یک “الزام توزیع اجباری” دارد ، بنابراین حتماً قبل از ارسال هر چیزی دستورالعمل های آنها را بررسی کنید. برای ارسال کتاب خود می توانید تمام مراحل جداگانه را به تنهایی انجام دهید ، یا اینکه می توانید هزینه خدمات قبل از انتشار را از لولو پرداخت کنید. خدمات اصلی “بهترین فروش” 629 دلار است و شامل: طراحی پایه جلد کتاب ، قالب نسخه پیشرفته ، بررسی کیفیت تحریریه ، توزیع GlobalReach ، Lulu ISBN. اصولاً آنها کتاب شما را برای شما طراحی ، قالب بندی ، ویرایش و منتشر می کنند. خدمات دقیق تر “شاهکار” آنها 1429 دلار ارزش دارد و دارای طراحی جلد و طرح پیشرفته تر ، تبدیل ePub (اطلاعات بیشتر در مورد این در مرحله بعدی در مورد توزیع کتاب الکترونیکی توضیح داده خواهد شد) ، به علاوه پشتیبانی تلفن. پیشرفته ترین خدمات “Laureate” آنها 4،729 دلار است و شامل همه موارد ذکر شده در آخرین سرویس است و یک ویرایش کامل کپی و 100 جلد کاغذی به اضافه 25 Hardback به آن اضافه می کند. سرویس دیگری به نام “بسته فانتزی کودکان” با قیمت 549 دلار وجود دارد که البته برای انتشار کتاب های کودکان طراحی شده است. آنها همچنین بسته های بازاریابی را برای تبلیغ کتاب شما ارائه می دهند.

خودتان چاپ و منتشر کنید

سرانجام ، این گزینه برای چاپ و صحافی نت موسیقی یا کتابهای فیزیکی وجود دارد. سپس آنها را در وب سایت خود به صورت کاغذی یا دیجیتالی بفروشید. دستگاه های متصل کننده معمولاً 100 دلار برای شما کار می کنند یا می توانید فقط به یک فروشگاه کپی بروید و از آنها بخواهید که این کار را برای شما انجام دهند. همچنین می توانید با استفاده از دکمه های “خرید آن اکنون” Pay Pal ، یک فروشگاه آنلاین در وب سایت خود ایجاد کنید.

توزیع کتاب الکترونیکی

انتشار فرم های دیگر کتاب مانند Band Biography یا Tour Journal به عنوان یک کتاب الکترونیکی چیز دیگری است که ممکن است به آن فکر کنید. کتاب الکترونیکی (کتاب الکترونیکی) کتابی است که به صورت دیجیتالی مانند PDF یا EPUB منتشر می شود تا در رایانه یا دستگاه الکترونیکی قابل خواندن باشد. Amazon Kindle یک وسیله معمول است که می توانید روی آن کتاب الکترونیکی بخوانید. Book Baby که توسط CD Baby اداره می شود ، یک سرویس توزیع کتاب الکترونیکی دیجیتال برای ارسال کتاب های الکترونیکی شما به خرده فروشان آنلاین مانند iBookstore و Amazon است و Lulu وب سایتی است که کتاب های الکترونیکی می فروشد.

کتاب کودک

Book Baby توزیع دیجیتال را برای فروشگاه های آنلاین زیر فراهم می کند: Apple iBookstore (برای iPad) ، آمازون (برای Kindle) ، Barnes & Noble (برای NOOK) و Reader Store (برای Sony Reader) با پرداخت 99 دلار برای هر کتاب به اضافه 19. دلار آمریکا. عمومی. بارکد ISBN 19 دلار اضافی است و برای توزیع آنلاین مورد نیاز است. آنها پس از سهم فروشگاههای آنلاین در حدود 30٪ ، هیچ گونه حق کمیسیون نمی گیرند ، به این معنی که شما 100٪ حق امتیاز دریافت می کنید. Book Baby سفارشات را در قالب های زیر می پذیرد: .doc ، .docx ، txt ، .rtf ، .html یا صفحات. اکثر اسکریپت های موجود در ویندوز ، مک یا Linux می توانند در یکی از این قالب ها ذخیره شوند. برخی از پیشنهادات می تواند این موارد باشد: Microsoft Word ، Open Office ، Gedit ، TextEdit یا Pages. آنها همچنین فایل شما را به صورت رایگان به ePub تبدیل می کنند ، این همان فرمت پرونده ای است که کتاب شما باید به آن ارسال کند تا به فروشگاه های آنلاین ارسال شود. آنها یک راهنمای رایگان برای انتشار کتاب الکترونیکی در وب سایت خود در قالب PDF دارند که به شما در راهنمایی فرآیند موسوم به “راهنمای کتاب” کمک می کند.

لولو

لولو انتشار کتاب الکترونیکی را در وب سایت خود با فرمت PDF ارائه می دهد. پس از ثبت نام ، می توانید پرونده ها را در قالب های زیر بارگذاری کنید: PDF ، DOC ، DOCX ، RTF ، JPG ، PNG ، GIF یا EPUB. سپس می توانید یک طرح جلد بسیار ساده ایجاد کنید ، از میان عکس های آنها یکی را انتخاب کنید یا اینکه خودتان بارگذاری کنید. بعداً می توانید متن را به یک تصویر اضافه کنید ، تا در تصویری که بارگذاری می کنید متن نداشته باشید. آنها توصیه می کنند که اندازه عکس شما تقریباً 612 79 792 باشد ، و آنها قالب های تصویر زیر را می پذیرند: PNG ، JPG یا GIF. سپس تصمیم خواهید گرفت که بارگیری شما به چه قیمتی باشد ، برای قیمت هر دلار 1 دلار هزینه پایه در نظر گرفته شده و لولو 20٪ از فروش شما را به عهده خواهد گرفت.

لولو توزیع کتاب الکترونیکی دیجیتال را نیز ارائه می دهد. بعد از اینکه فروشگاه اینترنتی دیجیتال حدود 30 درصد طول می کشد ، راه اندازی آن رایگان است و 20٪ از فروش شما را انجام می دهد. Lulu یک شابک رایگان برای شما فراهم می کند ، اما این مالکیت آنها متعلق به آنها خواهد بود و شما قادر به استفاده از آن در خارج از توزیع کتاب الکترونیکی نخواهید بود. اگر نمی خواهید از شماره آنها استفاده کنید ، می توانید شابک خود را خریداری کنید. برای توزیع دیجیتال نیازی به بارکد نیست ، اما این بدان معنا نیست که نمی توانید بارکدی را در آنجا تهیه کنید. لولو ایجاب می کند آنچه ارسال می کنید به عنوان ePub تأیید شده ارائه شود. برای تبدیل سند خود به ePub می توانید 99 دلار به لولو بپردازید. کتابهای بالای 250 صفحه 199 دلار ، کتابهای بالای 500 صفحه 299 دلار و کتابهای بالای 750 صفحه پذیرفته نمی شوند. یا می توانید با استفاده از برنامه آن را تبدیل و اعتبار سنجی کنید. Pages for Mac گزینه خوبی است زیرا شما می توانید فایل های متنی ایجاد کنید و سپس آنها را به عنوان یک فایل ePub صادر کنید. Caliber یک برنامه تبدیل مناسب برای ویندوز ، مک و لینوکس است. Adobe InDesign برنامه دیگری است ، اما هزینه آن 700 دلار است. همچنین باید فایل ePub را پس از ایجاد ، تأیید کنید. می توانید این کار را با بارگیری برنامه epubcheck و سپس دنبال کردن دستورالعمل های موجود در وب سایت threepress انجام دهید. برای ارسال کتاب الکترونیکی خود می توانید تمام مراحل جداگانه را به تنهایی انجام دهید ، یا می توانید برای خدمات قبل از انتشار به لولو پرداخت کنید. خدمات اولیه آنها 629 دلار است و “بهترین فروشنده” نامیده می شود ، اما همچنین باید 99 دلار به “سرویس تبدیل ePub” اضافه کنید. این شامل طراحی جلد ، قالب ، بررسی و توزیع کتاب فیزیکی و Lulu ISBN ، به علاوه تبدیل ePub با هزینه اضافی است.

در زمینه چاپ کتاب دو گزینه اساسی دارید. شما می توانید همه کارها را خودتان انجام دهید یا می توانید به شخصی پول پرداخت کنید تا این کار را برای شما انجام دهد و این هم برای کتاب های فیزیکی و هم برای کتاب های الکترونیکی صدق می کند. هرکدام فواید خاص خود را دارند. اگر همه کارها را خودتان انجام دهید ممکن است کمی پیچیده و وقت گیر شود ، اما هزینه آن به اندازه پرداخت هزینه برای کسی نیست که این کار را برای شما انجام دهد. لولو خدمات مربوط به همه کارهایی را که برای چاپ کتاب خود باید انجام دهید ارائه می دهد ، یا می توانید شخص ثالثی را استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد. وب سایت هایی مانند oDesk ، Guru و Elance افراد زیادی را برای کمک به شما در پروژه خود آماده می کنند.

هم کتاب الکترونیکی و هم کتاب فیزیکی به طراحی جلوی جلوی آن نیاز دارند. برای اینکه به طراحی ، کارهای هنری و متن مرتبط علاقه مند شوید ، بارکد را در پایین سمت راست قاب پشتی ، 1.5 “عرض x 1.0” ارتفاع ، 0.25 “ارتفاع از لبه ها قرار دهید و فضای لازم برای اطلاعات مربوط به حق چاپ را داشته باشید. نت موسیقی حق چاپ جدا از ضبط CD اگر حق چاپ رسمی از کتابخانه کنگره را می خواهید ، باید صوتی باشد و باید به عنوان ارسال حق چاپ دیگر ارسال شود.

دریافت پرداخت – پرداخت پال

گزینه های مختلفی برای دریافت پرداخت از وب سایت هایی وجود دارد که موسیقی شما را می فروشند. می توانید اطلاعات حساب بانکی خود را در اختیار آنها قرار دهید و از آنها بخواهید پول را مستقیماً به حساب شما واریز کنند. می توانید از آنها بخواهید برای شما چک کنند. یا می توانید از آنها بخواهید که با Pay Pal به شما پرداخت کنند. PayPal استاندارد اینترنت است و بسیاری از وب سایت ها فقط با Pay Pal به شما پرداخت می کنند. برای راه اندازی حساب ، باید نوع حساب Pay Pal مورد نظر خود را انتخاب کنید: “اگر شغلی هستید ،” Business “را انتخاب کنید. اگر فردی هستید ،” Premier “را انتخاب کنید. و” Personal “برای افرادی است که بصورت آنلاین خرید می کنند. در صورت داشتن حساب Premier نیاز دارید شما می خواهید اقلام را به همراه امکان خرید و دریافت پرداخت به صورت آنلاین بفروشید. برای شروع هیچ هزینه راه اندازی وجود ندارد. پس از داشتن حساب ، آنها به اطلاعات حساب بانکی شما نیاز خواهند داشت. برای تأیید آنها دو سپرده کوچک به حساب بانکی شما ارسال می کنند. هنگامی که مبلغ این دو سپرده کوچک را به Pay Pal بگویید ، شما تأیید و آماده خواهید شد. هنگامی که یک حساب Pay Pal دارید ، می توانید فروش موارد را در وب سایت خود نیز شروع کنید.

پخش نت موسیقی:

Musica Neo: انتشار موسیقی به صورت PDF ، رایگان برای تنظیم + 33٪ تخفیف در فروش

لولو: چاپ کتاب

کتاب کودک: چاپ کتاب

منبع رعد و برق: چاپ کتاب

لولو: توزیع فیزیکی کتاب ، 75 دلار برای هر کتاب + 20 درصد تخفیف در فروش

کتاب الکترونیکی:

Baby Book: توزیع الکترونیکی کتاب ، 99 بار تنظیم یک بار در هر کتاب الکترونیکی + بارکد 19 دلار ISBN + 19 دلار در سال پس از سال اول

لولو: توزیع کتاب الکترونیکی ، تنظیم رایگان + 20٪ تخفیف در فروش

Bowker: بارکد ISBN + 150 دلار

TextEdit: در هر مک رایگان است

Gedit: این برنامه به صورت رایگان در هر سیستم اوبونتو لینوکس در دسترس است

Open Office: بارگیری رایگان

مایکروسافت آفیس (از جمله Word) ، خانه و دانشجو – 150 دلار ، دفتر خانه و تجارت – 280 دلار ، حرفه ای – 500 دلار

صفحات

کالیبر

Adobe InDesign ، 700 دلار (ویندوز و مک)

Epubcheck

دفتر

گورو

Elance

دریافت پرداخت:

Paypal – راه اندازی و ارتقا رایگان است

همه این قیمت ها قابل تغییر هستند ، بنابراین لطفاً برای لیست قیمت فعلی به وب سایت آنها مراجعه کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا