دنیای وب

نرم افزار کافه Gaming – موارد ضروری برای داشتن یک کافه بازی پر رونق؟

من وقتی این صفحه را می خوانید ، فرض می کنم که شما این موارد را دارید: الف) با توجه به ورود به کار کافه کافه ، و ب) اینکه آستانه حداقل یک موسسه ای را که پشتیبانی از بازی ها است تیره کرده اید. شاید چند مورد بازدید کرده باشید؟ به بهترین تجربه بازی خود برگردید. چه چیزی این اتفاق را بسیار شگفت انگیز کرده است؟ صدا از بلندگوهای کلاس اول بود؟ چرا اینقدر تعجب کردی؟

اکنون آن را با بدترین تجربه خود در چنین کافه ای مقایسه کنید. همان سؤال فوق. آیا کامپیوترهای خود را بد بو می کنند؟ آیا در هنگام بازی تاخیر زیادی داشت؟

صاحبان مشاغل جدید کافه اغلب نتوانسته اند تفاوت بین کافه های اینترنتی و بازی ها را درک کنند (و مهم هستند!). به طور خلاصه: اولی می تواند با استفاده از همان برنامه ها و زیرساخت هایی که دومی از آن استفاده می کند ، کار کند ، اما راه دیگری ندارد.

تمام آنچه برای نرم افزار صورتحساب ، سیستم عامل ها ، برنامه مرور وب و نرم افزار مدیریت برای یک کافی نت مورد نیاز است. برنامه صورتحساب کاملاً مهم است. یک کافه اینترنتی را بدون پرداخت صورتحساب به من نشان دهید و من بهترین مشتری شما خواهم بود :). نرم افزار کافه اینترنت (نرم افزار مدیریت) ممکن است مهمترین قسمت برنامه موجودی شما باشد. این امر به شما امکان می دهد تا مشتریان خود را به صورت حساب کنید و همچنین بر استفاده از آنها نظارت کنید و در هنگام اتمام ایستگاه قفل کنید.

آن را با برنامه کافه بازی مقایسه کنید. البته بازی ها هم لازم هستند !! بازی های تیراندازی شخص اول (معمولاً به عنوان FPS خوانده می شود) و استراتژی در زمان واقعی (که با نام RTS نیز شناخته می شود) رایج ترین نوع نرم افزار کافه بازی است. این نوع بازی ها باعث می شوند بازیکن به “روی پای خود” فکر کند و بسیار رقابتی است. و گروه هایی از مردم دقیقاً همان چیزی هستند که شما می خواهید غذا را به آنها تحویل دهید.

کافه های موفق که به نمایش می گذارند بازی ها ، لازم برای تجهیزات بازی با حق بیمه و همچنین برنامه های کافه ای با کیفیت بالا است. دستگاه های پایین تأثیر چندانی بر کافه اینترنت نخواهند داشت. نیازی به تصاویر خیره کننده ، صدای استثنایی یا ذخیره انبوه نیست.

اما کافه های بازی حیوانات مختلفی هستند که نیازهای متفاوتی دارند. به خصوص در مورد بازی های امروزی ، تعداد بیشتری رایانه از هر زمان دیگری مورد نیاز است. بسیاری از ماشین آلات مدرن حتی برای پیاده سازی رفتارهای بدنی در دنیای واقعی ، کارت گرافیک ثانویه را نیز پیاده سازی می کنند. سیستم های صدا و آمپلی فایر با کیفیت بالا تقریبا مثل گذشته گران نیستند. بازیکنان مدرن همچنین انتظار نمایشگرهای بزرگ با وضوح بالا ، موش های نوری ، رایانه هایی با پردازنده های سریع ، یک شبکه با تاخیر کم و اتصال سریع اینترنت دارند.

نیازی به گفتن نیست ، شما به مشتریان بیشتری از آنچه در بالا گفته شد ، احتیاج خواهید داشت. نیازی نیست برای جذب مردم ثروت کمی در تبلیغات داشته باشید تا مردم را به سمت درگاه خود جذب کنید (یا خوردن شکار گنج به عنوان سرگرمی … این کار دشوارتر از آن است که به نظر می رسد … به من اعتماد کنید).

یکی از منابع عالی برای پیدا کردن مشتری باشگاه ها است. منظورم از عبارت “club” ، نمایش های لیزری ، آهنگ ها یا میخانه های شلوغ نیست. من در مورد گروه های اجتماعی صحبت می کنم – تنیس ، دویدن ، پیاده روی ، ساخت رایانه ، شطرنج و غیره؟ و باشگاه های بازی (چشمک ، چشمک)! این گروه ها مملو از افرادی هستند که واقعاً چیزهای مشترکی با یکدیگر دارند و ممکن است مشتری های خوبی را ایجاد کنند! اگر آنها مکان شما را امتحان کرده و آن را دوست داشته باشند ، حتی ممکن است برای شما تبدیل به یک ارتش بازاریابی شفاهی شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا