دنیای وب

نسل Z و منظور آنها برای ارتقا promote تجارت شما

فروشندگان تشویق می شوند كه یاد بگیرند نسل Gen Z را بفهمند و از آن استقبال كنند. این نسل احساس اجتماعی ، ترقی خواهی ، انرژی و اشتیاق می كند. آنها در تمام زندگی خود به اینترنت دسترسی دارند و از فن آوری زیادی برخوردار هستند. گرچه ممکن است آنها در حال حاضر مخاطب شما نباشند ، اما تا سال 2020 پاسخگو خواهند بود تقریبا نیمی از مشتریان. بنابراین مهم است که با این نسل ارتباط برقرار کنید و روابطی را ایجاد کنید که پایدار باشد.

آنها آرزوی حقیقت و صداقت را دارند

اگرچه برقراری ارتباط برای ایجاد ارتباط با Generation Z مهم است ، اما تلاش برای نشان دادن یک روند جعلی و غیر قابل اعتماد به نظر می رسد ، وقتی سخت تلاش کنید. این جوانان مانند بزرگسالان رفتار می کنند و اینگونه می خواهند با آنها رفتار شود.

بازاریاب ها به جای تمرکز بر گفتاری فعلی ، باید مراقب روند ویروسی باشند. راه های جالب و منحصر به فردی را برای ادغام چنین روندهایی در کمپین بازاریابی خود برای ایجاد روابط پیدا کنید.

صداقت ، شفافیت و صداقت از خصوصیاتی است که باید اساساً تمرین شود. اگر می خواهیم این سه ویژگی مهم را تمرین کنیم ، رابطه باید به روشی خاص انجام شود. شما باید آماده باشید که نه تنها توجه آنها را به خود جلب کنید بلکه برای رابطه خود با Generation Z ارزش قائل شوید.

مروری بر شبکه های اجتماعی

تأثیر رسانه های اجتماعی هرگز در نسل Z اینگونه نبوده است. برای سالها ، روابط ، سلامتی و موفقیت مالی کلید سعادت بوده اند. با این حال ، برای این نسل ، رسانه های اجتماعی ارتباط مستقیمی با خوشبختی آنها دارند. اگر می خواهید از طریق این بستر با آنها ارتباط برقرار کنید ، باید راههایی برای احساس قهرمانی آنها پیدا کنید.

جلوی ضربه را بگیرید

از بسیاری جهات ، این نسل احساس می کند که در یک جهان بد زندگی کرده اند. آنها جنگ ، افسردگی و تروریسم را بخشی از زندگی روزمره می دانند. آنها نگران آینده هستند ، اما آماده انجام کاری هستند.

این کار اثری می خواهد که در دنیا تأثیر بگذارد. علاوه بر این ، آنها می خواهند محصولی را بخرند که در محیط و جامعه تأثیر بگذارد. آنها عاشق مارک های تأثیرگذار هستند و می توانند آن را ثابت کنند.

Generation Z به محصولاتی متناسب با دلایل مهم خود نیاز دارد. به آنها ابزاری بدهید که باعث شود آنها باور کنند دنیا را بهتر می کنند. یک کمپین بازاریابی جدید راه اندازی کنید که بدون نشان دادن ارزش می دهد.

اهرم دیداری

مصرف کننده متوسط ​​این نسل صدها هزار تبلیغ را قبل از رسیدن به سن 15 سالگی مشاهده خواهد کرد. البته ، آنها می دانند که چگونه موارد مهم را مشخص کنند. بنابراین ، هدف ایجاد یک فضای داخلی راحت است که بتواند به روشی کارآمد و سریع به Generation Z متصل شود.

بسیاری از مارک ها دریافته اند که یکی از بهترین راه ها برای دستیابی به این هدف استفاده از GIF است. اینها به این دلیل کار می کنند که همه با آنها در ارتباط هستند. GIF کوتاه است و کاملاً مناسب فیلتر کردن آن برای تصمیم گیری است.

به ساخت نام تجاری کمک می کند

نسل Z در آنجا ایستاد و به نظر می رسید هزاران سال پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه برای یافتن کار تلاش می کند. بنابراین ، آنها به خوبی از اهمیت یافتن شغل با ارزش در اسرع وقت آگاه هستند.

این نسل از فروش اجناس با پنج و یک سکه در سطح محلی راضی نیستند. در عوض آنها پول خود را داوطلبانه برای ساخت کشتی های آنلاین و سفیر شدن خرج می کنند. آنها همیشه به دنبال راه هایی برای ساختن نام تجاری خود هستند.

از آنها دعوت کنید تا به مارک شما بیایند زیرا آنها به تنهایی کار می کنند. کمپین های رسانه های اجتماعی ، سفیران شبکه های اجتماعی و گروه های متمرکز مجازی به آنها احساس می کند که به برند شما معرفی می شوند. با اطمینان از حضور آنلاین آنها ، وفاداری آنها تضمین می شود.

Generation Z یک گروه کاملا واقعی است. آنها دائما به دنبال راه حل های جدید هستند. تا زمانی که آنها را تماشا می کنید و یاد می گیرید به زبان آنها صحبت کنید ، آنها آماده همکاری با نام تجاری شما خواهند بود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا