دنیای وب

نقدی نقد از Ghostwriting Tiffany Dow – قسمت 3

امروز قسمت 3 از بررسی دوره نقدی Ghostwriting Cash است و در مورد فصل مهم دیگری از PDF صحبت خواهم کرد. همه آنها از راه مهم هستند ، اما برخی از آنها یک چیز کوچک اضافی دارند که شما نمی توانید آن را فراموش کنید و از دست ندهید. بنابراین ، این پست از روز گذشته پیگیری خواهد شد و یکی از عناصر اصلی جلسه است؛ مهارت برای تبدیل شدن به یک نویسنده ارواح معتبر.

همچنین این یک امر شخصی است زیرا بسیاری از مناطق زندگی من را تحت تأثیر قرار داده و با اجرای دوره ، سرانجام توانستم از شر این مشکل که بسیاری از مردم با آن روبرو هستند خلاص شوم؛ کمال گرایی. از نظر برخی ، این کلمه مانند یک صفت واقعی به نظر می رسد اما در دنیای نوشتن ارواح ، کمال گرایی به دلایل مختلف می تواند بوسه مرگ باشد.

من همه آنها را در اینجا ذکر نخواهم کرد زیرا ، باز هم توضیح دادن همه جزئیات ناعادلانه خواهد بود ، اما چیزی که می توانم تأیید کنم این است که بیشتر نویسندگان ارواح از تجمل کامل بودن برخوردار نیستند. من شخصاً معتقدم که در بیشتر موارد ، کمال گرایی بهانه ای ناخوشایند برای پایان دادن به کار و این “کیفیت” است ، که من آن را یک نقص می نامم که اغلب منجر به تعلل می شود. این البته نظر من است و از مخالفت با من دریغ نکنید ، اما تا حدودی افرادی که کار خود را با آن شروع نمی کنند اغلب از بهانه “کمال گرایی” برای توجیه خود استفاده می کنند!

هنگامی که مقدار زیادی نوشتن شبح برای تکمیل مشتری دارید ، معمولاً مهلت دارید و بازاریابان سخت هستند ، که قابل درک است زیرا اکثر آنها پیش پرداخت می کنند و انتظار تحویل به موقع را دارند. بنابراین ، شما وقت خود را برای اشتباه گرفتن جزئیات کوچک ، تأخیر در ارسال مقاله یا گزارش نهایی یا هر چیز دیگری که برای نوشتن مجبور شده اید ، نخواهید داشت.

و بله ، من انجام دادم! قبل از اینکه بفهمیم هزاران روش مختلف برای نوشتن مقاله وجود دارد و این که من نمی توانم این گرایش را در مورد این مقاله و این عنوان در این مقاله امتحان کنم ، بارها و بارها وجود دارد. گزارش Ghostwriting Cash توضیح می دهد که چگونه کامل نیست زیرا در نهایت ، مگر اینکه به شما 3 ماه برای تکمیل مقاله ای از 400 کلمه داده شود ، شما وقت خود را برای “تکمیل” مقاله خود نخواهید داشت ، مهم نیست که به هر حال چقدر ایده آل است زیرا به هر حال نوشتن یک چیز ذهنی است. من راه سخت را یاد گرفتم تا اینکه بالاخره این زیر بخش را خواندم و واقعاً با من کلیک کردم.

من به عنوان یک بازاریاب اینترنتی ، به یاد دارم که قصد نوشتن یا چیز دیگری را داشتم ، همانطور که شروع به نوشتن کردم و کنار گذاشتم تا برای روزها “جوش” شوم اگر نه برای هفته ها ، انگار چیزی تغییر می کند و الهام ناگهان ظاهر می شود و مرا مجبور می کند تا این مقالات “ایده آل” را تمام کنم!

نه ، چیزی جز تمرکز و عمل! نوشتن یک ماهیچه است و به صدای “موسی” اعتقادی ندارم! ما از ناامید کردن طرفداران متعصب Mews عذرخواهی می کنیم اما وقتی برای کسی که منتظر یک دسته مقاله برای ارسال در سایت است برای شما پول بدست می آورد ، عذرخواهی می کنیم ، به اصطلاح موزه می تواند در کمد یا جاهای دیگر صبر کند زیرا آنها کمکی نمی کنند!

نکته جالب در مورد دوره نقدی Ghostwriting این است که هرچه بیشتر به یک فایل PDF می روید ، می فهمید که بیشتر آنچه برای تبدیل شدن به یک نویسنده خوب و قابل اعتماد نیاز دارید ، عقل سلیم و کار سخت است. Ghostwriting مختص ضعف نیست ، اما من کاملاً اطمینان دارم که هرکسی که مهارت و انگیزه نوشتن مناسبی دارد ، می تواند این کار را انجام دهد.

همچنین در یکی از زیرمجموعه‌ها “چه مهارتهایی لازم است تا نویسنده ارواح باشد؟” فصل ، تیفانی در مورد اهمیت خواسته های مشتری شما توضیح می دهد و چرا لازم است انعطاف پذیری کسب کنید و از انتقادات و نظرات آنها استقبال کنید تا زمانی که معقول باشند. هنگامی که شروع به نوشتن ارواح می کنید ، درخواست های مختلف زیادی خواهید داشت.

برخی از شما درخواست می کنند که با یک سبک یا صدای خاص بنویسید و مشخص است که شما نمی توانید این درخواست ها را نادیده بگیرید ، خصوصاً هنگام شروع! هیچ رفتاری از خواننده نباید تحمل شود! اگر می خواهید مشتریان خود را خوشحال کنید و آنها را به مشتری تکرار تبدیل کنید ، یادگیری انعطاف پذیر و “مسلط بودن در سبک ها و اصوات نوشتن” است.

نکات و روش هایی برای یادگیری برای انجام این کار وجود دارد و بهتر است آن را از شخصی مانند تیفانی بگیرید که تجربه عالی و شهرت خوبی در صنعت کسب کرده است.

در ابتدا وقتی این بخش از فایل PDF را خواندم ، مطمئن نبودم که سبک نگارش من متناسب با نیازهای مشتریان من باشد و فقط وقتی اولین سفارش خود را دریافت کردم که با “اجتناب ناپذیر” روبرو شدم!

به یاد دارم که درخواست برخی از مقالات نسبتاً آسان را دریافت کردم و با درخواست ها و جزئیات پروژه موافقت نکردم ، گرچه من این را به مشتری نگفتم! به خودم گفته ام كه ​​این مقاله به این سبك خاص بهتر به نظر می رسد و چرا وقتی می توانید پاراگراف های زیبایی بنویسید از نكات احمقانه استفاده كنید؟

نکته اینجاست که وقتی شخصی برای انجام کاری استخدام شده اید می توانید ایده هایی را پیشنهاد کنید اما بهتر است پیش بروید و هر آنچه مشتری درخواست کرده است را بنویسید. بازاریاب های آنلاین همیشه برای زمان تحت فشار قرار می گیرند و در بیشتر موارد آنها واقعاً به آنچه می خواهند برای وب سایت خود فکر کنند فکر می کنند ، پس چرا در مورد آن بحث می کنیم؟ مال آنهاست!

بنابراین ، بله ، من مجبور شدم وفق دهم و از شکایت دست بردارم! این همچنین به من در صرفه جویی در وقت کمک کرد زیرا در پایان روز ، شما یک نویسنده ارواح هستید ، نه یک مشاور!

نکات انعطاف پذیری تیفانی به وضوح مواردی است که شما باید آن را بخوانید و در نظر بگیرید زیرا در بحث و گفتگو با مشتری به شما کمک نمی کند ، به خصوص هنگامی که در شغل جدید هستید. فراموش نکنید که ایجاد شهرت خوب کار دشواری است اما نابودی آن توسط یک مشتری ، یک پروژه و یک مقاله بسیار آسان است!

اکنون ، من می خواهم به مواردی اهمیت دهم که نکات قبلی را که من پوشش داده ام ، لمس کنم. شاید این سخت ترین کار برای تسلط بود – حداقل برای من – اما من قصد دارم به آنجا بروم! مهارت های مدیریت زمان!

در PDF در این باره یک فصل وجود دارد و من باید خیلی به آن برگردم ، نه به این دلیل که درک آن دشوار است بلکه به دلیل رعایت این قانون مهم است! من قصد ندارم آن را خراب کنم و چیزی جز چیزی بسیار گرانبها را فاش کنم! من هیچ وقت به این “ترفند” کوچک فکر نکرده ام که مرا در مسیر صحیح نگه دارد اما خوب کار می کند و توانسته ام کارم را زودتر انجام دهم.

باز هم ، بازاریابان از آن متنفرند که کارشان دیر پیش می رود و این قابل درک است! چه احساسی دارید وقتی از چیزی خواستید ، در یک روز خاص انتظار داشته باشید و 4 روز دیر دریافت کنید؟ من معمولاً دیوانه می شوم و تلفن را فریاد می زنم و فریاد می زنم!

برای یک نویسنده ارواح مهارت های مدیریت زمان چیزی است که می تواند شما را به وجود بیاورد یا از بین ببرد و مگر اینکه بهانه ای خوب و بسیار معتبر داشته باشید ، همیشه باید آنها را به موقع یا قبل از موعد مقرر ارائه دهید در صورت امکان ، زیرا بیشتر نویسندگان ارواح با این مسئله مشکل دارند! می خواهید ایستادگی کنید و مهلت خود را در اولویت قرار دهید! به من اعتماد کن ، خیلی طول می کشد و مشتریان شما از حرفه ای بودن قدردانی می کنند!

سرانجام ، به عنوان یک نویسنده ارواح ، بسیار مهم است که بدانید مشتریان شما چه می خواهند و من در اینجا در مورد سبک نوشتن صحبت نمی کنم بلکه نوع بازاریابی هماهنگی را از شما درخواست می کند. آیا شما دوستان تفاوت واقعی یک گزارش ، یک سری IVR ها ، کتاب های الکترونیکی ، مقاله ها و غیره را می دانید؟

قبل از شروع دوره ، من مرموز با قالب های مختلف نوشتار آشنا بودم اما باز هم ، تیفانی لیست کاملی از تمام سبک های مختلف نوشتاری را که ممکن است از شما خواسته شود تکمیل کند ، دارد. لیست کامل ، دقیق و مستقیم است. این فقط چیزی است که شما نیاز دارید و اگر یکی از مشتری های شما درخواست اشتراک یا گزارش ویروسی را درخواست کند ، مجبور نیستید برای کسب اطلاعات بیشتر به ماهیگیری بروید! من این بخش را علامت گذاری کرده ام تا بتوانم وقتی بخواهم حافظه خود را در مورد چیزی تازه کنم ، دوباره برگردم و دوباره بخوانم.

خوب ، من فکر می کنم فصل “مهارت ها” را پوشش داده ام ، بنابراین شما باید از مؤلفه های اصلی این بخش مطلع باشید ، که می توانم اطمینان دهم اگر خجالتی باشید و در مورد مهارت های نوشتن تردید ندارید ، فشار کمتری را بر روی کمر شما تسکین خواهید داد.

بسیاری از نویسندگان حتی سعی نمی کنند ، زیرا فکر می کنند رقابت با جمع بسیار دشوار خواهد بود ، اما باور کنید که برای برتری و ایجاد تفاوت تفاوت چندانی ندارد! فقط باید بدانید که قوانین چیست و “کد رفتار” باید چه باشد!

دنیای بازاریابی اینترنتی متشکل از “نیازهای شبح” است – بله این ممکن است سخت به نظر برسد اما واقعیتی سخت و جالب است – و بازاریابان به دنبال افراد معتبر و معتبر هستند!

حال با تجربه و نکات فراوان در نیمی از پرونده PDF Ghostwriting Cash یادآوری کنید و به یاد داشته باشید که من هنوز فیلم ها و audios برای بررسی دارم – شما بیش از این آماده خواهید بود تا پروژه های خارق العاده ای را انجام دهید و کار فکری نوشتن شما را فوراً انجام دهید!

خوب حدس می زنم این قسمت 3 چرخه نقدی Ghostwriting Cash است اما چیزهای بیشتری برای آینده وجود دارد! موضوع بی پایان است و می خواهم بحث PDF را قبل از انتقال به فیلم های کریگ دسورکی به پایان برسانم! گوش به زنگ باشید! قسمت 4 فردا در دسترس خواهد بود!

روز خوبی داشته باشید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا