دنیای وب

نمایشگاه اختراعات INPEX پوشش 2008 – روز 2

در روز دوم اختراع و گالری محصولات جدید (INPEX) در سالن نمایش در مرکز همایش های دیوید لارنس شلوغی و شلوغی زیادی مشاهده شد. در کنار همه غرفه داران و شرکت کنندگان ، امشب یک نمایش با جی لنو برگزار شد و شرکت هایی مانند Hasbro ، Irwin Tools و Tupperware در حال تحقیق در مورد ایده ها برای افزودن به خطوط تولید خود بودند. البته جذابیت اصلی و علت این رویداد ، خود اختراعات بود. امروز توانستم توافق خوبی را ببینم. در اینجا نمونه ای وجود دارد:

Traybilizer (TM) اختراعی است که به منظور ایمن نگه داشتن دارندگان نوشیدنی در رستوران های فست فود در خودرو طراحی شده است. یک خدای بالقوه برای گروه مینی بوس ، شخص Traybilizer روی یک کف کف آویزان است و ناقل نوشیدنی ها را داخل آن قرار می دهد ، آنها را در جای خود می بندد و از ریختن آن جلوگیری می کند.

قلدر به اندازه انسان (“Sparring Partner”) شش فوت طول دارد و می تواند قلاب ، ضربات و ضربات بزند. مخترع در ابتدا قلدری را برای کمک به آموزش دفاع از خود در زنان ایجاد کرده است ، اما می گوید که این برنامه از آموزش های دیگری نیز برخوردار است.

برای افراد پشت سر ورزشکاران – مربیان – CoachGuard (TM) وجود دارد. مخترع پس از تماشای مربیان فوتبال در تلویزیون همیشه کارتهای خود را روی دهان خود نگه می دارد ، مخترع راه حل راحت تری را ابداع می کند: سپر دهان که به هدفون می چسبد تا بازی گیم تماس را مخفی نگه دارد.

کارگرانی که به دنبال ابزاری کارآمد تر هستند ، می توانند آن را با ScrewMaster (TM) دریافت کنند ، که ادعا می کند دو برابر یا مضاعفی است که شخص می تواند پیچ ​​یا مهره را محکم یا شل کند – بدون هیچ گونه گشتاور اضافی. این می تواند یک رؤیای نجار یا استاد باشد.

کمی بیشتر اختراع “خارج از جعبه” حلقه های تاریخ است. این حلقه های رنگی به گونه ای طراحی شده اند که بتوانند چیزها را لذت بخش و راحت نگه دارند و می توانند به عنوان ابزار ارتباطی ناشناخته برای محققان یا زوج های جدید برای مدت طولانی استفاده شوند. اوه ، امکانات …

ایده جدید دیگر با نام هوشمندانه فقط مخصوص گوش شما است. ایده: گوش از بین می رود. این گوش های نه تنها باعث خراب شدن موهای فرد نمی شوند بلکه به منظور ایجاد هماهنگی با سایه های مختلف مو به رنگ هایی می آیند – بنابراین حتی نمی توانید بدانید وقتی کسی روی آنها قرار گرفته است.

آیا می دانید تجهیزات بدنسازی در خانه چگونه می تواند فضای زیادی را مصرف کند – معمولاً با حداقل استفاده؟ در حالی که Invisible Home Gym یک راه حل راحت ارائه می دهد. این اختراع یک سالن ورزشی است که به صندلی تبدیل شده است. هر کس می تواند یک روز ورزش کند و روز بعد استراحت کند.

همسر RockSock (TM) شوهر کارگر ساختمانی خود را اختراع کرد ، و اکنون او و همکارانش همیشه آنها را می پوشند. این جوراب نه تنها از ورود آوار جلوگیری می کند بلکه به ماندن و جوراب زدن کفش به جوراب نیز کمک می کند.

اختراعی که در رابطه با RockSock قابل استفاده است Stink-eez® ، لوازم جانبی است که بو و عرق کفش را از بین می برد. این محصول در حال حاضر در فروشگاه های اسکی به فروش می رسد و مخترع ادعا می کند که در صورت استفاده صحیح ، Stink-eez می تواند تا یک سال کار کند.

اختراع دیگری که نشان می دهد مخترعان هر روز در نامگذاری محصولات خود همانطور که در اختراع خود دارند نوآورانه هستند Sqooshi. این اختراع ثبت شده لوفی است که لوسیون بدن را به گردش در می آورد ، فضای حمام را ذخیره می کند و تمیز کردن صبحگاهی را کمی راحت تر می کند.

یک اختراع عالی برای تابستان که هر دو خورشید و طوفان ها فراوان هستند ، چتر ضد باد یک چتر پاسیو است که هنگام برخورد باد شدید ، بطور خودکار بسته می شود. این دستگاه از پرواز یا آسیب رساندن به سایر مبلمان پاسیو جلوگیری می کند.

و البته ، مردم دوست دارند حیوانات خانگی خود را اختراع کنند. امروز در تعطیلات یا بیرون از خانه؟ فیدر حیوان خانگی “نگرانی رایگان” تا یک هفته حیوانات خانگی و غذایی را در اختیار شما قرار می دهد. این اختراع همچنین می تواند از آلودگی غذا و آب در هنگام نشستن در تمام روز جلوگیری کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا