دنیای وب

نویسنده: آیا باید در کتابفروشی ها بفروشید؟

با راحتی خرید در تختخواب یا دفتر، چرا کسی وقت بگذارد و به یک کتابفروشی معمولی برود؟ در واقع دلایل زیادی وجود دارد.

خوانندگان در هر سنی عاشق تجربه رفتن به یک کتابفروشی فیزیکی، گرفتن یک فنجان قهوه برای نشستن و خواندن چند مورد دلخواه قبل از تصمیم گیری برای خرید هستند.

با این حال، کتابفروشی های بزرگ همیشه بهترین گزینه های فروش برای خریداران کتاب امروزی نیستند. یکی از دلایل آن بسته شدن زنجیره هایی مانند مرزها است. دوم، بسیاری ترجیح می دهند از فروشگاه های خصوصی خرید کنند.

فرصت عالی

در عصر خرید آنلاین و کتاب الکترونیکی، فناوری‌های جدید راه نجاتی را به کتابفروشی‌های مستقل ارائه می‌کنند. بدون محدودیت های زنجیره ای بزرگ و فروشگاه های بزرگ، بخش خصوصی می تواند تجربه به یاد ماندنی تری را برای خریداران کتاب ایجاد کند.

کتابفروشی های خصوصی خواه امضای کتاب برای نویسندگان محلی، رویدادهای منظم برای افزایش علاقه خوانندگان جوان، کارگاه های کوچک یا جمع آوری کمک های مالی برای موسسات خیریه محلی باشد، کتابفروشی های خصوصی مکان بسیار خوبی برای ایجاد تجربیات برای جوامع در هر اندازه هستند.

به گفته کریستین ساینس مانیتور، «هشت سال پیش، کتابفروشی‌های خصوصی به دلیل سه خودکشی مرگبار باید به گذشته تبدیل می‌شد: رقابت با زنجیره‌های بزرگ آجری مانند Barnes & Noble و Borders، فروشگاه‌های کتاب الکترونیکی، و رشد غول کتاب اجتناب ناپذیر، آمازون.

تکان دهنده اما واقعی

چیزی که بسیاری از خوانندگان مشتاق را شگفت زده کرد، بسته شدن فروشگاه های ماموت مانند Borders بود، زیرا شاهد افزایش فروشگاه های خصوصی بودیم.

نه تنها تعداد فروشگاه ها افزایش یافته است بلکه فروش و سود بخش خصوصی نیز افزایش یافته است.

بهتر از همه، بسیاری از صاحبان مستقل با ایجاد یک محیط حمایتی برای کار خود، مایل به همکاری با نویسندگان منتشر شده خود شده اند.

ظهور کتابفروشی های خصوصی با جنبش «خرید محلی» همراه است. خریداران کتاب با انتخاب هزینه‌های محلی، مکان خرید کتاب را کنترل می‌کنند. این در مورد پول است!

آنچه نویسندگان باید در مورد فروش مستقل بدانند

بسیاری از نویسندگانی که خود منتشر می‌کنند و دارای مشخصات بالا هستند، عاشق فروش در کتاب‌فروشی‌ها هستند، اما نمی‌دانند چگونه وارد فروشگاه شوند.

ابتدا، برای یادگیری هر چه بیشتر در مورد چالش ها و فرصت های استادان مستقل وقت بگذارید. در مرحله بعد، برای ورود به فروش مستقل برنامه ریزی کنید. سوم، بدانید که هرچه دید شما از یک مالک مستقل بیشتر باشد، بهتر است. دیده شدن باید از طریق افراد، در رسانه های اجتماعی و از طریق بازاریابی محتوا باشد.

نویسنده الهام بخش محسوب می شود. به عنوان یک تأثیرگذار، بینش به شما قدرت بیشتری می دهد.

با همه چیزهایی که در اینترنت یافت می شود، هیچ بهانه ای برای یک نویسنده وجود ندارد.

Indie محلی را کشف کنید

اغلب گفته می شود: «نه آنچه می دانی، بلکه آنچه می دانی». این به ویژه برای صاحبان کتابفروشی مستقل صادق است. اگر مشتری دائمی باشید، شانس بیشتری برای ورود به یک فروشگاه محلی دارید. در واقع، اگر صاحبان بدانند که شما به یک فروشگاه مستقل وفادار هستید، شانس بیشتری برای تضمین حمایت آنها در فروش کتاب شما وجود دارد.

در تبلیغات کمک کنید

یکی از بهترین راه ها برای دریافت حمایت کامل از صاحب فروشگاه، شرکت در تبلیغات است. به هر حال ترافیک عابر پیاده یکی از چیزهایی است که مالک می خواهد. اگر به جذب افراد کمک کنید، درآمد بیشتری برای صاحب فروشگاه ایجاد می کنید.

درخواست معرفی

شکی نیست که صاحبان فروشگاه، صاحبان فروشگاه های بازارهای دیگر را می شناسند. بهترین زمان برای درخواست معرفی، پس از امضای یک کتاب موفق است. فراموش نکنید که از موج سواری نهایت استفاده را ببرید.

کتاب خود را از فروشگاه Indie دریافت کنید

راه های زیادی برای فروش کتاب وجود دارد. با وجود همه چیز در اینترنت، برخی از نویسندگان فکر می کنند این تنها راه است. با این حال، نویسندگان دیگر با کتاب‌های خود در کتابفروشی‌ها کار خوبی دارند.

چه کسی برای شما خواهد بود؟

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا