دنیای وب

نکاتی درباره نحوه نوشتن محتوای دوست SEO

نوشتن در وب یک کار دلهره آور است که باید برای آن آماده شوید. شما فقط نمی توانید بنشینید و اولین ایده ای را که در ذهن شما به وجود آمده است بنویسید ؛ برخی قوانین ، مقررات و حتی قوانینی وجود دارد که برای رعایت موفقیت آمیز قطعه خود باید به آنها رعایت کنید. یکی از این قوانین نوشتن مطالب دوستانه با سئو است.

SEO روشی بسیار مؤثر برای اطمینان از دیدن وبلاگ یا وب سایت شما با توجه به جستجوی کلمات کلیدی آنها است. این کار تحقیق و وقت زیادی را برای محدود کردن کلمات کلیدی افرادی که در جستجوی آن هستند انجام می دهد. پس از تسلط بر این ، تنها پس از آن می توانید نوشتن مقاله خود را شروع کنید.

خوشبختانه نکات زیادی در مورد نحوه ایجاد محتوای دوستانه برای سئو وجود دارد و با چند تمرین می توانید به هیچ وجه این کار را انجام دهید. در اینجا چند نکته در مورد چگونگی نوشتن مطالب دوستانه با سئو آورده شده است.

1. از کلمات مرجع استفاده کنید

با حرکت به آنچه در بالا گفته شد ، اولین گام شناسایی کلمات مرجع یا کلمات کلیدی خواهد بود. چه چیزی را می خواهید مردم ببینید؟ چه چیزی باید در مقاله شما برجسته شود؟ شما باید این کلمات کلیدی را در عنوان ، در متن ارسال و در برچسب های متا درج کنید. اطمینان حاصل کنید که از آن زیاد استفاده نکنید – بسیاری از مردم متوجه خواهند شد که شما چه کاری انجام می دهید و فوراً خواندن را متوقف می کنید.

2. خوانندگان خود را درگیر کنید

خوب است بگوییم که شما باید از کلمات کلیدی استفاده کنید ، اما این بدان معنی نیست که قطعه شما باید غیر دستور زبان یا کسل کننده باشد. مطمئن شوید که لحن را جالب و مرتبط با کلمات کلیدی انتخابی خود نگه دارید. به عنوان مثال ، اگر کلمات کلیدی شما “خدمات جشن تولد برای بچه ها” هستند ، نمی توانید به عنوان یک ارائه تجاری به مقاله نزدیک شوید.

3. آن را کوتاه و شیرین کنید

قانون طلایی برای نوشتن مطالب دوست داشتنی SEO ، کوتاه نگه داشتن جملات و شیرین بودن آن است. مردم خواندن زیاد را دوست ندارند و جملات کوتاه تر به آنها امکان می دهد اطلاعات را سریعتر جذب کنند. هر ایده جدید را به عنوان یک جمله جدید شروع کنید و به یاد داشته باشید که در پاراگراف ها بنویسید. بلوک های کوتاه تر با جملات کوتاه بهترین راه برای جذب خواننده به مقاله به طور کلی است.

4- از ابزار تقویت تصویر استفاده کنید

تصاویر نقش مهمی در نحوه کشف و خواندن متن دارند. کل پیام شما فقط می تواند متن باشد و هیچ نشانه ای وجود ندارد – این کسل کننده است! خوانندگان گذشته خود را برای ارسال به رنگ های بیشتر می گذرانند. Image Optimizer به شما امکان می دهد تا تصویری را که می خواهید ارسال کنید تغییر اندازه دهید تا در همان بازه زمانی یکسان با همان متن بارگذاری شود و ظاهر خود را به صورت براق نشان دهد.

5. صحیح!

قبل از ارسال هر چیزی ، حتماً کارهای خود را بررسی کنید. از خود بپرسید که آیا کلمات کلیدی در جای مناسب قرار دارند ، آیا املا و دستور زبان شما صحیح است یا خیر ، آیا شما در وهله اول ایده مورد نظر خود را بیان کرده اید یا خیر. دو دقیقه طول خواهد کشید و همه تفاوت ایجاد خواهد شد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا