دنیای وب

نکات بازاریابی ویدیویی

ارتباط تصویری راهی مؤثر برای دستیابی به مشتریان بالقوه و ترویج نمایش محصولات یا خدمات شما است. استفاده از فیلم های آنلاین مزایای بسیاری را به همراه دارد. این یک راه حل عالی با تأثیر بسیار زیادی بر بازدید کننده است. این مزایای تبلیغات تلویزیونی “کلاسیک” را با مهمترین ویژگی های اینترنت ، در ارتباط بودن.

بنابراین تبلیغ برای مرورگر وب جذاب تر می شود ، و این امر نسبت به آنچه شما ارائه می دهید پذیراتر می شود. در نتیجه ، بازاریابی اینترنتی مقرون به صرفه تر از تبلیغات معمولی تلویزیون است ، زیرا از یک طرف تولید و انتشار آن ارزان تر است و از طرف دیگر باعث می شود هدف گیری مشتریان نیز بسیار ساده تر شود.

تعریف

اگر بخواهیم مفهوم بازاریابی ویدیویی آنلاین را تعریف کنیم ، این یک استراتژی بازاریابی خواهد بود که شرکت ها برای تبلیغ محصولات و خدمات ، با استفاده از فیلم های کوتاه و آموزنده ، با هدف افزایش آگاهی برای مشتریان بالقوه در مورد تبلیغ محصولات و خدمات و ایجاد انگیزه در خرید محصولات / خدمات فوق.

ویژگی های بازاریابی ویدیویی آنلاین

این یک واقعیت شناخته شده است که امروزه مردم بیش از خواندن از تماشای صفحه نمایش (چه تلویزیون و چه کامپیوتر) لذت می برند. اطلاعات با سرعت بالاتری از طریق تصاویر از طریق متن تحویل داده می شوند.

مهمترین مزیت فیلم های بازاریابی آنلاین در مقایسه با رویکرد سنتی قالب بندی متن این است که فیلم ها می توانند خیلی سریعتر به نقطه برسند و از زمان ارزشمند مشتریان بالقوه کمتری هدر دهند. به جای اینکه کاربران وب را به دیدن برخی از صفحات متنی نیاز داشته باشید ، سعی کنید بفهمید پیامی را که واقعاً سعی در تحویل آن دارید ، می توانید همان پیام را با درصد کمی از آن زمان به روشی جذاب و جذاب تر تحویل بگیرید.

چه موقع از ویدیو استفاده کنیم

فیلم های بازاریابی می توانند در شرایطی که شرکت تصمیم به ارتقاء یک یا چند محصول / خدمات خود به شیوه ای قدرتمندتر (به روشی مناسب) بگیرد ، استفاده شود. آنها می توانند در مسیری پیچیده ، که تبلیغ تصویری است ، توسط تلویزیون به آنها نشان دهند ، شانس بیشتری کسب کنند. با توجه به اینکه اکنون تعداد بیشتری از افراد در جستجوی اطلاعات به اینترنت متوسل می شوند ، فیلم های بازاریابی گرم و سریع به طور طبیعی ارائه می شود تا نیاز کاربر وب به جدید ، مفید و مهیج تکمیل شود.

مزایای تبلیغات ویدیویی

اگر تصمیم دارید از این فیلم در کمپین های بازاریابی خود استفاده کنید ، گزینه بسیار مناسبی است. از سایر انواع تبلیغات جذاب تر است. به راحتی توجه کاربر وب را جلب کرده و پیام شما را به مشتریان بالقوه بسیار سریعتر از متن ساده منتقل می کند.

یک آگهی ویدیویی می تواند نمایشی از استفاده از محصول و قابلیت استفاده باشد. یک چهره انسانی و صدایی بسیار دلپذیر (یا حتی ترکیبی از صدای زن با صدای مرد هماهنگ) به آن بیفزایید و می توانید افق بالقوه در اطراف انگشت خود داشته باشید. با استفاده از این فناوری ها ، مشتری بالقوه می تواند بیشتر به شرکت شما و آنچه را که شما تبلیغ می کنید متصل شوید.

برخی از توصیه ها

نه تنها گرفتن ویدئویی که ساخته اید مهم است و آن را در راهنمای ویدیو قرار دهید و فقط بنشینید و صبر کنید تا مشتری بالقوه زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد. مسیر رسیدن به یک نتیجه خوب شبیه به روش منظم SEO است. به خاطر داشته باشید که فیلم ها یک غذای لذیذ برای موتورهای جستجو هستند ، بنابراین بهتر است مدتی وقت بگذارید و به ترتیب آنها را تهیه کنید. به اصطلاح از مواد مناسب استفاده کنید.

فناوری امروز فرصت های بسیاری را برای ردیابی ترافیک و تحلیل نتایج به شما ارائه می دهد. وقت خود را بگذرانید و تلاش کنید (در پایان به شما پاداش داده شود) تا تاثیر فیلم های خود را بر روی مشتریان بالقوه ارزیابی کنید اندازه گیری عملکرد آن به دنبال ابزاری باشید که بتواند به شما بگوید چند فیلم قبل از اینکه یک بازدید کننده آنها را ببندد ، پخش شده است ، چه تعداد از مشتریان بالقوه واقعاً تصمیم به بازدید از سایت شما پس از دیدن فیلم اضافه شده شما در یک وب سایت دیگر ، چند مورد از این بازدیدها به فروش تبدیل کرده اند و غیره. آن و غیره

فقط به دلیل اینکه مقداری وقت و تلاش خود را صرف یک یا چند فیلم کرده اید ، به این معنی نیست که باید محتوا را حذف کنید. هنوز بخش مهمی از تجارت شماست. اطلاعات کافی در مورد سایت در اختیار بازدید کنندگان خود قرار دهید. به یاد داشته باشید ، فیلم های بازاریابی با هدف ارتقاء مشاغل شما ، الهام بخش از گشت و گذار در وب برای بازدید از سایت شما و خوشبختانه تبدیل به فروش می شوند.

بسیاری از کارشناسان استفاده از فیلم ها را در صفحه اول توصیه می کنند. مثل تحویل کارت ویزیت شماست. صفحه اول شما را توصیه می کند ، و همه ما می دانیم که برداشت اول اهمیت دارد. فیلم بازاریابی را در بعضی از صفحه هایی که ممکن است بازدید کننده به آن نرسد ، دور نکنید. آن را قابل مشاهده کنید. در هر صورت ، به بازدید کنندگان سایت خود فرصت دهید فیلم خود را پرش کنید. شاید آنها برای تماشای آن روحیه نداشته باشند و آخرین چیزی که می خواهید بازدید کننده آزار دهنده است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا