بازرگانیبرترین های کسب و کار

هتل آپارتمان مشهد و هتل های تبریز همگی در سایت پرشین تراول

معرفی هتل آپارتمان مهر مشهد

نوع: هتل آپارتمان

ستاره های رتبه بندی: هتل آپارتمان مشهد

استان: استان خراسان رضوی

شهر: مشهد

آدرس: ایران، مشهد، خیابان امام رضا 2، کوچه کربلا.

ورود: 14:00

خروج: 12:00

هتل آپارتمان مهر مشهد با فاصله کمتر از 300 متر با حرم امام رضا (ع) و دسترسی آسان به فرودگاه، پایانه های مسافربری، مراکز خرید و تفریحی، در مرکز شهر مقدس واقع شده است. هتل به داشتن آپارتمان های زیبا (شامل 37 واحد یک خوابه، 15 واحد شامل سوئیت دو خوابه) افتخار می کند. آپارتمان ها بر اساس استانداردهای بین المللی با امکانات رفاهی مدرن ساخته شده اند و برای تامین آسایش میهمانان عزیز تجهیز شده اند.

ایران | ایرانی

قوانین رزرو در هتل آپارتمان مهر مشهد

ورود: 14:00

خروج: 12:00

مبلغ سپرده تضمینی (%):100%

هتل آپارتمان بشری مشهد یکی از بزرگترین هتل آپارتمان مشهد و حتی ایران است. این هتل آپارتمان در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع)، ورودی باب الجواد واقع شده است. افتتاح هتل آپارتمان بشری مشهد در سال 1388 بود. کیفیت خدمات ارائه شده در هتل بشری با هتل 4 ستاره قابل مقایسه است. موقعیت مکانی خوب و خدمات عالی اقامتی خاطره انگیز را برای مهمانان فراهم می کند.

سیاست های هتل آپارتمان بشری مشهد

ورود: 14:00

خروج: 12:00

لغو / پیش پرداخت: هتل های مختلف با توجه به شرایط و زمان لغو، سیاست های لغو مختلفی دارند. بنابراین هزینه کنسلی در زمان کنسلی کسر و مابقی مبلغ به مسافر عودت داده می شود.

کودکان و تخت اضافی: کودکان زیر 3 سال در صورت عدم نیاز به تخت رایگان خواهند بود.

سایر سیاست ها: ساعت ورود ساعت 14:00 بعد از ظهر و ساعت خروج 12:00 صبح است.

رزرو هتل در تبریز :

درباره هتل لاله کندوان

تاریخ

هتل مسحور کننده لاله کندوان که در روستای خیره کننده کندوان قرار دارد، سومین هتل غار بزرگ جهان است.

امکانات رفاهی

این هتل منحصر به فرد دارای 16 اتاق است که هر اتاق مجهز به تلویزیون، مینی یخچال، صندوق امانات، میز و مبلمان است. همه اتاق ها دارای حمام اختصاصی با دوش و تمام لوازم بهداشتی لازم هستند. Wi-Fi رایگان اما محدود در سرتاسر موجود است. صبحانه هر روز در هتل لاله کندوان سرو می شود.

رستوران آنها غذاهای سنتی ایرانی را به همراه غذاهای بین المللی سرو می کند. آنها همچنین یک کافی شاپ دنج دارند.

از دیگر امکانات و خدمات ارائه شده توسط هتل می توان به جکوزی، خدمات CIP، فروشگاه، انبار چمدان و خشک شویی اشاره کرد.

حمل و نقل عمومی

هتل لاله کندوان در روستایی در 60 کیلومتری شهر اصلی تبریز واقع شده است. بنابراین، هیچ گونه دسترسی به حمل و نقل عمومی وجود ندارد.

دسترسی به فرودگاه ها و راه آهن

این هتل تا فرودگاه بین المللی تبریز 1 ساعت و 27 دقیقه با ماشین (95 کیلومتر) و تا راه آهن تبریز 1 ساعت و 22 دقیقه (88 کیلومتر) فاصله دارد.

جاذبه های نزدیک

روستای صخره ای باستانی کندوان خود یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری تبریز است. این هتل نیز در فاصله چند قدمی رستوران حاج قربان قرار دارد.

فاصله از جاذبه های اصلی

برای دیدن جاذبه های اصلی تبریز، میهمانان باید یک ساعت رانندگی تا شهر اصلی طی کنند.

فعالیت ها و رویدادها

هتل لاله کندوان تورهای نیم روزه روستا و سایر خدمات گردشگری را ارائه می دهد.

میهمانان

این هتل که یکی از بهترین هتل های تبریز می باشد عمدتاً برای زوج ها، خانواده ها و دوستان توصیه می شود.

هتل سما 2 قشم در سال 1394 افتتاح شد و در چهار طبقه با شانزده اتاق ساخته شده است. از آنجایی که این هتل به تازگی ساخته شده است، مبله و تمیز است. شما می توانید در اتاق های دنج و بزرگ هتل احساس راحتی کنید. هر اتاق دارای حمام اختصاصی مجهز به وان یا دوش است. موقعیت مکانی هتل بسیار عالی است زیرا به همه جاهای دیدنی جزیره مانند قلعه پرتغالی ها، بازار قدیمی قشم و ساحل زیبا نزدیک است. در فضای آرام و راحت این هتل اقامت دلپذیری را تجربه خواهید کرد.

هتل آپارتمان پلاس قشم با تمامی امکانات در سال 1390 افتتاح شد. در چهار طبقه با پانزده اتاق ساخته شده است. همه اتاق ها به خوبی مبله و بسیار تمیز هستند. همه اتاق ها دنج و جادار هستند. هر اتاق دارای حمام اختصاصی مجهز به وان یا دوش است. موقعیت مکانی هتل بسیار عالی است زیرا به همه جاهای دیدنی جزیره مانند قلعه پرتغالی ها، بازار قدیمی قشم و ساحل زیبا نزدیک است. اقامتی راحت را در این هتل تجربه خواهید کرد.

هتل آرام قشم در سال 1385 افتتاح و در سال 1395 بازسازی شد و در چهار طبقه با بیست و دو اتاق ساخته شده است. از آنجایی که این هتل قشم به تازگی بازسازی شده است، مبله و تمیز است. شما می توانید در اتاق های دنج و بزرگ هتل احساس راحتی کنید. هر اتاق دارای حمام اختصاصی مجهز به وان یا دوش است.

موقعیت مکانی هتل بسیار عالی است، زیرا به تمام مکان های دیدنی جزیره مانند قلعه پرتغالی ها، بازار قدیمی قشم و ساحل زیبا نزدیک است. رستورانی در هتل وجود دارد که انواع غذاهای ایرانی و محلی در آن سرو می شود. می توانید از خوردن انواع آب میوه ها و نوشیدنی های گیاهی در کافی شاپ هتل لذت ببرید. در فضای آرام و راحت هتل آرام اقامتی دلپذیر را تجربه خواهید کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا