ارز دیجیتالبرترین های کسب و کار

هوش مصنوعی در بهبود عملکرد دراپ شیپینگ

این روزها کسب و کارها در معرض تغییرات فراوانی هستند و برای رسیدگی به همه آنها زمان محدودی در اختیار دارند. علاوه بر این، اقدامات انسانی نیز معمولا با خطاها و نقص‌هایی همراه است. اینجاست که هوشمندسازی اتوماسیون کسب و کار می‌تواند به شما کمک کند.قبل از پرداختن به چارچوب هوشمندسازی اتوماسیون، لازم است کمی راجع به آموزش دراپ شیپینگ آن صحبت کنیم.

از آنجا که این روزها کسب و کارها به دنبال راهکارهایی برای خودکارسازی کارهای تکراری و کم ارزش جهت بهبود کارایی و افزایش رضایت مشتریان هستند، این فناوری محبوبیت زیادی به دست آورده است.

هوش مصنوعی ، به عنوان شاخه‌ای از علم کامپیوتر، شامل علم و مهندسی ساخت سیستم‌های هوشمند است. هوش مصنوعی به بررسی این موضوع می‌پردازد که کامپیوترها مانند انسان، یا در برخی موارد در انجام وظایف خاص خود بهتر از انسان‌ها رفتار کنند.

مدل سازی و شبیه سازی با استفاده از هوشمندسازی اتوماسیون کسب و کار

می‌توانید از مدل سازی و شبیه سازی برای ارزیابی عملکرد یک فرآیند یا ارزیابی مدلی از فرآیندهای کسب و کارتان استفاده کنید.

یک روش هوشمندانه و مناسب در هوشمندسازی اتوماسیون، شبیه سازی نحوه اجرای کسب و کار در شرایط مختلف است. به عنوان مثال، می‌توانید برای تماس‌های خدمات مشتری یا زمان حمل و نقل، سناریوهای مختلف را شبیه سازی و آنها را بر اساس نیازهایتان تنظیم کنید.

این تکنیک، زمانی که با سایر اشکال هوشمندسازی اتوماسیون، مانند یادگیری ماشین یا هوش مصنوعی ترکیب شود، بسیار خوب و موثر عمل می‌کند.

گفتیم، چاچوب اتوماسیون کسب و کار هوشمند، ترکیبی از 3 فناوری مهم اتوماسیون فرآیند رباتیک، تجزیه و تحلیل فرآیند اسناد و هوش مصنوعی است.

استفاده از این فناوری‌ها، با ایجاد یک سیستم اتوماسیون کسب و کار هوشمند، به شما امکان می‌دهد:

  • کارهای تکراری را خودکارسازی کنید.
  • داده‌ها را تجزیه و تحلیل کنید.
  • دیدگاه‌های مورد نیاز را در مورد فرآیندهای کسب و کارتان به دست آورید.
  • برای ارائه توصیه‌های هوشمند (بر اساس داده‌هایی که جمع‌آوری کرده‌اید)، از فناوری یادگیری ماشین استفاده کنید.

هوشمندسازی اتوماسیون کسب و کار برای مدیریت هوشمند پرونده‌ها

مسیریابی و مدیریت هوشمند پرونده‌ها، برای هدایت پرونده‌ها به سمت شخص مناسب، بر اساس اولویت‌های پردازش آنها تصمیم می‌گیرد. این می‌تواند با دو راهکار زیر انجام شود:

  • هوش مصنوعی، موارد دارای اولویت که نیاز به پردازش سریع توسط اپراتور انسانی دارند، را شناسایی می‌کند. سپس به طور خودکار آنها را به کارمندانی که کار کمتری دارند اختصاص می‌دهد.
  • هوش مصنوعی، ابتدا همه ایمیل‌های دریافتی را با توجه به سطح اولویت آنها به صندوق‌های ورودی جداگانه هدایت می‌کند. سپس با توجه به بار کاری هر کارمند، وظایف را به طور خودکار مشخص می‌کند.

هوشمندسازی اتوماسیون کسب و کار برای توصیه و فروش محصول

توصیه و Shopify Sales Recap بر اساس تجزیه و تحلیل رفتاری، می‌تواند راهکاری عالی برای افزایش درآمد سازمان شما باشد. تصور کنید که قصد دارید نسبت به گذشته  محصولات شخصی سازی شده‌تری ارائه دهید که به طور خاص به نیاز هر مشتری پاسخ دهد. اینجاست که تجزیه و تحلیل رفتاری به کمک شما می‌آید. چرا که توصیه‌های کامل‌تر و دقیق‌تر، به مشتریان کمک می‌کند تا محصولات را متناسب با نیازهای خاص خود انتخاب کنند.

تجزیه و تحلیل احساسات مشتری و توصیه‌های لازم برای اقدامات بعدی

آگاهی از این موضوع که مشتریان در مورد محصولات یا خدمات شما چه احساسی دارند، می‌تواند به شما در بهبود کیفیت آنها کمک کند. بنابراین، معمولا کسب و کارها به داده‌های خود تکیه می‌کنند تا در مورد اینکه مشتریان چه چیزهایی را دوست دارند، اطلاعات کافی به دست آورند.

انسان‌ها یا ماشین‌ها هر دو می‌توانند احساسات مشتریان را تحلیل کنند. یک انسان، نظرات را می‌خواند، کلمات کلیدی که احساسات مثبت یا منفی را نشان می‌دهند، بررسی می‌کند و سپس بر اساس یافته‌های خود امتیازات را تعیین می‌کند.

اما این روش، به زمان زیادی نیاز دارد و تنها مقدار محدودی از داده‌ها را تجزیه و تحلیل می‌کند. در حالی که الگوریتم‌های یادگیری ماشین، می‌توانند حجم زیادی از داده‌ها را بدون دخالت انسان، تجزیه و تحلیل کنند.

هوشمندسازی اتوماسیون کسب و کار؛ کلید تحلیل، تطبیق و پیش‌بینی

هوشمندسازی اتوماسیون کسب و کار، به کارگیری فناوری‌های هوشمند در کل فرآیند اداره یک سازمان است. این به خودکارسازی وظایف تکراری و فرآیندهای تصمیم‌گیری انسانی کمک می‌کند.

تجزیه و تحلیل پیشگویانه، از داده‌ها برای پیش‌بینی آنچه در آینده قرار است اتفاق بیفتد، استفاده می‌‌کند. در مقابل، تجزیه و تحلیل تطبیقی از داده‌ها برای یادگیری از اشتباهات گذشته و بهبود تصمیمات آینده استفاده می‌کند.

تجزیه و تحلیل پیش‌بینی کننده نیز اثربخشی خود را در بسیاری از صنایع ثابت کرده و شرکت‌های بزرگ از آن برای افزایش میزان فروش و رضایت مشتریان استفاده می‌کنند.

تجزیه و تحلیل تطبیقی، در میان مشاغلی که به دنبال راه‌های جدید برای بهبود عملیات و افزایش سود هستند، رایج است.

در تجزیه و تحلیل تطبیقی، سازمان‌ها بر اساس جستجوها یا خریدهای آنلاین قبلی  می‌توانند پیش بینی کنند که چه محصولات یا خدماتی برای مشتریان جذاب‌تر است. سپس بر اساس این اطلاعات، تبلیغات هدفمند برای مشتریان ارسال کنند. به این ترتیب، مشتریان احساس می‌کنند به جای پیام‌های عمومی که برای آنها هدف گذاری نشده، پیام‌های شخصی سازی شده دریافت کرده‌اند.

مزایای استفاده از چارچوب هوشمندسازی اتوماسیون کسب و کار

به طور کلی، چارچوب هوشمندسازی اتوماسیون، مزایای زیر را به همراه دارد:

  • اتوماسیون پردازش داده، اتوماسیون فرآیند رباتیک و هوش مصنوعی، ابزارهای قدرتمندی هستند که سازمان شما به وسیله آنها می‌تواند عملیات خود را بهینه سازی کرده و نتایج نهایی را بهبود ببخشد.

با استفاده از چارچوب DPA، RPA و AI، کسب و کار شما می‌تواند از نقاط قوت هر فناوری برای ایجاد یک عملیات یکپارچه، موثر و کارآمد استفاده کند. این دوره راهنمای گام به گام نحوه آغاز و رشد کسب و کار شما در دراپ شیپینگ آمازون و با استفاده از نرم افزار قیمت گذاری مجدد هوش مصنوعی است.

آنچه یاد خواهید گرفت

  • ایجاد فروشگاه خود در آمازون
  • به دراپ شیپینگ و آربیتراژ خرده فروشی مسلط شوید.
  • چگونه محصولات سودآور را برای دراپ شیپینگ پیدا کنید؟
  • چگونه با Repricehub، یک نرم افزار پیشرو در صنعت که برای فروشندگان آمازون طراحی شده است، کار کنید؟
  • از هوش مصنوعی برای برنده شدن در رقابت استفاده کنید.
  • کسب و کار آمازون خود را خودکار کنید.

توضیحات دوره

به صورت گام به گام نحوه استفاده از تقاضای بالای آمازون برای محصولات به نفع خودتان و تبدیل شدن به یک دراپ شیپر موفق را می آموزید. این زمانی است که محصولات خود را در آمازون با قیمت بالاتر می فروشید و آنها را از تامین کنندگان دیگر با قیمت کمتر تهیه می کنید و از تفاوت آن سود می برید. با داشتن نقش واسطه، می توانید بخشی از سود خود را بدون ذخیره در انبار یا خرید مستقیم، نگه دارید، شما فقط پس از فروش محصولات را خریداری می کنید!

در ایران اولین دراپ شیپر ایرانی کیست؟ اگر می‌خواهید بدانید که در ایران جایگاه اولین دراپ شیپر متعلق به چه کسی است، باید با سینا سینری آشنا شوید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا