دنیای وب

وبلاگ نویسی در مقابل وبلاگ نویسی

اگر چیزی دنیای اینترنت را با یک انفجار بگیرد ، این یک فیلم است. دیگر نیازی نیست فرد روی رایانه متمرکز شود و سعی کند چیزی را بخواند زیرا می تواند در یک فیلم سرگرم کننده باشد. نکته جالب این ویدئو مهم نیست که چقدر سرگرم کننده باشد ، با بازتاب ها و حرکات خود همچنان می تواند به انتقال اطلاعات بیشتر از کلمات دست یابد.

اگر یک وبلاگ دارید ، بهترین ویدیویی که می توانید امروز بگذارید ویدیو است. با افزایش تعداد افرادی که در حال تماشای فیلم هستند ، درآمد شما افزایش می یابد و همچنین نحوه تماس با خوانندگان وبلاگ شما را بهبود می بخشد.

تصور کنید مصاحبه با یک ویدئو چقدر آسان است به جای نوشتن نام هر شرکت کننده هر بار که یادداشت می کند.

نوشتن بسیار دشوارتر از ایجاد فیلم است.

هزاران کلمه برای ایجاد یک داستان می تواند در یک فیلم 5 دقیقه‌ای درست مثل توضیحات توصیفی ایجاد شود. همچنین از زمان ضبط تا ارسال فقط 30 دقیقه زمان خواهد برد.

وبلاگ نویسان ، مهم نیست که در مورد چه موضوعی می خواهند وبلاگ نویسی کنند ، اکنون قدرت این فیلم را می بینند. فیلم و پخش به قدرتمندترین ابزار برای رسیدن به ما با نظرات ، توصیه ها و تجربیات آنها تبدیل شده اند. امروزه به عنوان وبلاگ نویسی شناخته می شود.

در بسیاری از حلقه‌ها ، وبلاگها بلاگ شده اند. این وبلاگ همان وبلاگ قدیمی شماست اما اکنون از فیلم ها به جای متن استفاده می کند. مصرف کنندگان رسانه در سراسر اینترنت بیشتر و بیشتر در حال ایجاد رسانه هستند.

در حالی که تبلیغات زیادی از طرف اپل وجود ندارد ، ویژگی ریخته گری iPod iTunes اپل همچنین به شما امکان می دهد تا در vlog عضو شوید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا