دنیای وب

وبلاگ ها Vinith


Google AdWords یک سرویس تبلیغات آنلاین است که توسط Google برای کمک به تبلیغ کنندگان یا خرده فروشان در استفاده از مشتریان خود ارائه می شود و تبلیغ کنندگان باید هزینه تبلیغات نمایش داده شده را پرداخت کنند. تبلیغات ، محصولات ، خدمات و محتوای ویدیویی با شبکه Google برای کاربران وب. بسیاری از مشتریان در حال حاضر به دنبال تبلیغات در Google هستند و آنها تنها کسانی هستند که از وب سایت خود بازدید می کنند یا اقدام می کنند یا تغییراتی ایجاد می کنند. سیستم Google AdWords بودجه و کسری (قیمت) در اختیار تبلیغ کنندگان قرار می دهد ، آنها با هر کلیک کاربر پرداخت می کنند. سرویس تبلیغات کاملاً متمرکز بر کلمات کلیدی است. انواع مختلف تبلیغات مانند جستجو ، نمایش ، نمایش شبکه جستجو ، ویدیوی YouTube و برنامه تلفن همراه. شما راه های زیادی برای دستیابی به مشتریان هدف خود با AdWords دارید. وقتی Google محصولات و خدمات مرتبطی را که به کاربران وب ارائه می دهید ، به جستجوی تبلیغات مبتنی بر شبکه می پردازد. به لیست آگهی های نمایش داده شده در بالای لیست آلی ، آگهی جستجو گفته می شود. به عنوان مثال ، هنگامی که یک کاربر “تبلیغ غذایی” را با یک آگهی مرتبط جستجو می کند ، در نتایج نشان داده می شود. این سه بخش است: عنوان 1 ، عنوان 2 ، بیانیه URL و شرح متن. به تصاویر مختلف مانند عکسها ، تبلیغات نمایشی گفته می شود. با وجود میلیون ها وب سایت در اینترنت ، تبلیغ کنندگان ممکن است ترجیح دهند تبلیغات خود را در قالب های مختلف نمایش دهند تا با استفاده از روش های مختلف به مخاطبان جهانی برسند. گوگل و سایت های شبکه های اجتماعی تبلیغات را بر اساس کلمات کلیدی نمایش می دهند. آنها همچنین می توانند در صفحات پیوند یافته به وب سایت ها در Google Display Network ظاهر شوند. این تبلیغ با برخی تصاویر ، گرافیک یا جلوه های متحرک نمایش داده می شود. تبلیغ یک ویدئو ، خواه مسافرت ، غذا ، موسیقی یا هر چیز دیگری را هدف قرار دهید ، می توانید مخاطب خود را بر اساس اطلاعات جمعیتی ، علایق ، موضوعات هدف قرار داده و مکان را انتخاب کنید. پس از داشتن کانال YouTube ، یک ویدیو ایجاد کنید و آن را به حساب خود اضافه کنید ، سپس از کمپین AdWords برای ارسال تبلیغ استفاده کنید تا یک ویدیو یا یک ویدیوی مرتبط برای شما ارسال کند. تبلیغات ویدیویی زنده TrueView ، تبلیغات ویدیویی TrueView و تبلیغات سپر وجود دارد. قبل از اینکه از مقالات و مکان های خود برای تبلیغ استفاده کنید. Google تبلیغات سفارشی را طراحی و می سازد و سپس چند تغییر ایجاد می کند. خرید تبلیغات قبل از شروع خرید تبلیغات باید حساب Google Merchant Center داشته باشید. با پیوند دادن به حساب Google AdWords و Merchant Center خود ، می توانید محصولات خود را مستقیماً از طریق تبلیغات خرید به کاربران تحویل دهید.آگهی خرید شامل اطلاعات غنی محصول ، مانند تصویر محصول ، قیمت و نام فروشنده و استفاده از داده های اطلاعات محصول است.
.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا