دنیای وب

وردپرس – پلت فرم نهایی وبلاگ؟

من به دلایل بسیار خوب وردپرس را به عنوان سکوی وبلاگ نویسی برای تجارت در بازاریابی اینترنتی انتخاب کردم. در زیر یک بررسی (تا حدودی ذهنی) و دلایل انتخاب ما وجود دارد. اول ، برخی از مزایا و معایب.

مزایای:

WordPress یک بستر وبلاگ رایگان است

وردپرس دارای چندین افزونه است که به شما در بهینه سازی وبلاگ خود با توجه به نیازها و نیازهای شما کمک می کند

– نصب و استفاده از وردپرس بسیار آسان است

WordPress شامل هزاران دنبال کننده و توسعه دهنده است که دائماً در حال بهبود و توسعه افزونه ها ، ابزارها و برنامه ها هستند

منفی:

– ما در استفاده از ویرایشگر مشکل داریم ، بنابراین ما از یک ویرایشگر رایگان HTML به نام NVU استفاده می کنیم ، پست را در آنجا منتشر کرده و آنرا در ویرایشگر WordPress “اضافه کردن پست جدید” کپی کنید.

– بسیاری از اسپمبوت ها و برچسب های خودکار اظهار نظر در وبلاگ وردپرس “حمله” می کنند

به جز اینکه ما هنوز هیچ ضعف و نقصی پیدا نکرده ایم.

موارد اضافی:

افزونه ها برنامه های کوچکی هستند که توسط وردپرس یا طراحان وب مانند من و من ساخته شده اند ، به منظور تکمیل و بهبود وردپرس. به معنای واقعی کلمه هزاران افزودنی وجود دارد ، بنابراین خوب نیست و برخی از آنها واقعاً شگفت انگیز هستند. در اینجا فقط چند نمونه از افزودنی ها وجود دارد تا ایده ای از آنچه در واقع هستند را برای شما بیان کنیم:

افزونه 1: TweetMeme – این افزونه رایگان در هر پست وبلاگ یک دکمه کوچک قرار می دهد که به بازدید کنندگان این امکان را می دهد تا لینک پست وبلاگ را به راحتی با همه دنبال کنندگان توییتر خود به اشتراک بگذارند. بسیار توصیه می شود (آن را در گوشه سمت راست بالای این پست بررسی کنید)

افزونه 2: MaxBlogPress Ninja Affiliate – افزونه 97 دلاری به شما امکان می دهد تمام لینک های خود را مدیریت کنید ، نام پیوندهای خود را ایجاد کنید و غیره.

ما در پستهای بعدی برخی از افزونه های بسیار خوب ، رایگان و پولی را پوشش خواهیم داد ، اما به طور خاص می خواهیم یاد آور شویم که تعدادی افزونه عالی SEO (SEO) وجود دارد که منجر به ترافیک رایگان به وب سایت / وبلاگ شما می شود.

نرم افزار:

در دنیای وبلاگ نویسی نیاز مداوم به برنامه های مختلف وجود دارد و برای وردپرس (و سایر سیستم عامل های وبلاگ نویسی) نرم افزار بسیار خوبی تهیه شده است. باز هم ، فقط برای اینکه ایده ای از آنچه در مورد آن صحبت می کنیم به شما ارائه دهیم ، در اینجا مثالی آورده شده است:

Artisteer – این برنامه به شما امکان می دهد تا تم های OWN خود را در وردپرس (همچنین به زودی Blogger / Blogspot) ایجاد کنید بدون اینکه از کدهای HTML آگاه باشید. شما می توانید صفحه نمایش وبلاگ ، رنگ ها ، هدر ، پاورقی خود را تنظیم کنید … می توانید آن را نامگذاری کنید – می توانید این کار را با Artisteer انجام دهید. اگر بسیاری از وبلاگ ها را تنظیم و مدیریت می کنید ، برنامه عالی است.

نتیجه:

WordPress پلتفرم نهایی وبلاگ نویسی ما برای بازاریابی اینترنتی و تجارت شماست. این همه ویژگی ها و پیشرفت هایی را که ما به دنبالش هستیم ، دارد و روز به روز در حال پیشرفت و پیشرفت است. قبل از انتخاب سکوی وبلاگ نویسی خود ، قطعاً باید آن را ارزیابی کنید و ببینید آیا این برای شما مناسب است یا خیر.

تشکر از شما برای وقت گذاشتن برای خواندن این نظر و هر آنچه را که انتخاب کردید – ما در تلاشهای شما بهترین ها را آرزو می کنیم.

توجه – نظرات و پیشنهادات بسیار خوش آمدید :-)

احترام صادقانه

تام هماربورگ

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا