دنیای وب

پادکست کردن راه خود را برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی!

این روزها ، تقریباً هر متخصص بازاریابی اینترنتی از یک وبلاگ به عنوان پایگاه اصلی برای عملیات آنلاین خود استفاده می کند ، تا اطلاعات خود را به راحتی بروزرسانی کند ، روشی تعاملی برای ارتباط با مخاطبان خود و افزایش مارک تجاری آنها در سراسر جهان. به طور صحیح ، وبلاگ ها نیز هدف اصلی برای ترافیک هستند که می توانند منجر به ایجاد نتیجه شوند و سپس آنها را به سمت محصول ، خدمات یا وابسته های دلخواه سوق دهند.

با این حال ، آنچه بسیاری از مردم از دست می دهند ، ترافیک هدفمند از وبلاگ هایشان است. پادکست به سادگی یک نسخه صوتی از برخی از اطلاعات ، معمولاً مقاله یا پست وبلاگ است. این قالب اضافی نیز برای افراد دارای اختلال بینایی و همچنین برای کسانی که به این زبان صحبت می کنند ، اما به صورت کتبی با آن آشنایی ندارند ، یک کمک قابل دستیابی مهم است.

تنظیم پادکست ساده است – فقط پست خود را بر روی میکروفون یا هدست خود بخوانید و ضبط کنید. برای به دست آوردن ابعاد بهینه در اندازه پرونده به کیفیت ، سعی کنید آن را با کیفیت 44.1kHz در مونو 16 بیتی ضبط کرده و در قالب MP3 ذخیره کنید. این تنظیمات پیشنهادی تا حدی تصادفی است ، بنابراین اگر با فناوری آن آشنایی ندارید ، کافیست پست یا مقاله خود را در تنظیمات پیش فرض رایانه خود ضبط کنید.

برای استفاده با وبلاگ وردپرس ، از طریق افزونه های پخش مختلف در این بخش از سایت خود جستجو کنید. نگرانی مهم این است که آیا این افزونه یک فید RSS جداگانه برای پادکست ها ایجاد می کند – اگر اینگونه نباشد ، شما نیاز به تنظیم دستی دارید. اگر خودتان در حال تهیه فید RSS برای پادکست هستید ، یک آموزش عالی برای آن در iTunes وجود دارد – به دنبال لینک “ارسال فید خود” باشید.

این یکی دیگر از اهداف استفاده از پادکست ها است – قرار دادن فید RSS در دایرکتوری هایی مانند iTunes ، PodcastAlley و PodcastReady کار شما و پیوند سایت شما را در معرض مخاطبان بسیار گسترده تری قرار می دهد. میلیون ها نفر از مردم از این راهنما برای بارگیری MP3 ها در پخش کننده ها ، تلفن ها و رایانه های خود هر روز استفاده می کنند و می خواهند از ابتدا از این بازار بزرگ استفاده کنند.

به عنوان یک جایزه جانبی ، افزونه ها معمولاً یک بازیکن را به پست وبلاگ شما اضافه می کنند و به بازدید کنندگان شما این امکان را می دهند که پست را بخوانند یا گوش دهند. برای کسانی که تصمیم به گوش دادن به آن را دارند ، شنیدن کلمات با صدای شما ، همانطور که نوبت می دهید ، به آنها کمک می کند تا برخلاف نویسنده در وبلاگ دیگری از بازاریابی آنلاین ، با شما ارتباط برقرار کنند.

با این حال ، باید به یاد داشته باشید که صدای شما لازم نیست – شما به راحتی می توانید مقالات خود را به یک “صدا” حرفه ای واگذار کنید – استعداد صدای صدا که در آن نوع شناخته شده رادیویی صدا پخش شده تخصص دارد. بسیاری از وب سایت ها این سرویس را ارائه می دهند ، بنابراین جستجو برای “استعداد صداگذاری” باید شما را در مسیر صحیح شروع کند.

به طور کلی ، مزایای حاصل از افزایش دسترسی و ترافیک هدفمند بالقوه که می توانید از آن استفاده کنید تا جریان صوتی علاوه بر ارزشمندی برای زرادخانه بازاریابی آنلاین باشد. از امروز اضافه کردن پادکست ها به وبلاگ خود شروع کنید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا