پر فروش ترین رژ لبها

پرفروش ترین رژ لب مک یک انتخاب ویژه برای خانم هایی است که به زیبا دیده شدن اهمیت زیادی می دهند تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا از اخرین قیمت رژ لب لاکچری کوین با خبر شوید. این محصولات علاوه بر کاربرد آرایشی، به دلیل داشتن مواد مغذی از بروز مشکلات پوستی لب چون خشکی و پوسته پوسته شدن جلوگیری می کنند.با شناخت بهترین مدل های رژ لب این برند، زیبایی و سلامت را برای پوست خود به ارمغان می آورید!اگر مصرف کننده محصولات برند مک باشید کیفیت، جلوه و درخشندگی رژلب های آن را انکار نخواهید کرد. برای حضور در یک مجلس عروسی و رسمی، هیچ رژ لبی بهتر از محصولات این برند را برای لب های خود پیدا نمی کنید. برند مک برای انواع آرایش های مختلف بانوان رژ لب هایی با ویژگی های متنوع، روانه بازار کرده است.

به جرئت می توان گفت تمام آن چیزی که از یک رژ لب انتظار دارید در رژ مک لاستر جمع شده است. این محصول جلوه ای نچرال در عین حال براق دارد که چندین ساعت روی لب های شما بدون تغییری باقی می ماند. از ویژگی های این محصول پرطرفدار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با خاصیت آبرسانی
  • دارای پیگمنت بالا
  • دارای بافت سبک
  • تغذیه کننده لب

رژ لب ساتین مک در لیست خرید لوازم آرایشی سلبریتی ها به عنوان اولین گزینه انتخاب قرار دارد. این ویژگی باعث شده است تا به عنوان پرفروش ترین رژ لب مک در بین سایر مصرف کنندگان نیز معرفی شود. تنوع رنگی این مدل سلیقه های مختلف را پوشش می دهد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خشکی کمتری از رژ لب MATTE MAC دارد.
  • ماندگاری آن روی لب بالاست.
  • نمای روی لب آن مات و کمی براق (نیمه مات) است.
  • حاوی ویتامین های C و E است.

رژ لب ساتین مک

برای یک آرایش حرفه ای رژ لب فراست مک را به شما پیشنهاد می کنیم. با خرید این محصول می توانید زیبایی آرایش خود را دو چندان کنید. این رژ لب بافتی خامه مانند دارد. ترکیباتی چون پارافین، وانیلین، روغن های گیاهی و … در فرمولاسیون آن به کار رفته است. به همین دلیل بهترین انتخاب برای جلوگیری از ترک و خشکی لب معرفی می شود. وزنی سبک و پوشش دهی بالا و یکنواختی دارد. سایر ویژگی های این رژ لب شامل موارد زیر است:

  • ماندگاری بالا
  • دارای رنگ براق و مات
  • مناسب برای تقویت پوست لب
  • طیف رنگی جذاب (شامل 17 رنگ)
  • حاوی ترکیبات هیدراته و نرم کننده

رژ لب فراست مک

برای داشتن یک آرایش مات و زیبا روی لب، خرید رژ لب مات مک را به شما پیشنهاد می کنیم. تنوع رنگی آن شامل 41 طیف مختلف را در بر می گیرد. این محصول بافتی کرم مانند و دوامی حدود 6 ساعت دارد. لب ها را به طور کامل مات و خشک نمی کند. استفاده از برخی ویتامین ها در فرمولاسیون این مدل باعث شده است تا هنگام استفاده روی لب جمع نشود.

رژ لب مات مک

در 10 رنگ

  • ماندگاری 4 الی 6 ساعت
  • بافت نرم و کرمی
  • عدم استفاده از مواد شیمیایی مضر(سرب و آرسنیک)
  • حاوی رنگدانه های غنی

Best selling lipsticks

Velvet Teddy، معروف ترین محصول کمپانی مک

ولوت تدی، از محصولاتی است که رکورد فروش رژ لب های این برند را به خود اختصاص داده است. رنگ نود و خنثائی دارد. برای سنین مختلف و هر نوع پوستی مناسب است. ویتامین های E و C در فرمولاسیون آن به کار رفته است. به دلیل عدم وجود مواد مضر شیمیایی و حساسیت زا، حسی از سنگینی روی لب ها ایجاد نمی کند. بافت نرم این رژ لب باعث می شود تا به راحتی روی لب ها کشیده شود. پوششی یکنواخت، نمایی مات و غیر براق و ماندگاری بالا از دیگر ویژگی های رژ لب ولوت تدی می باشد.

پنکیک

پنکیک یک محصول آرایشی است که برای مات کردن پوست، یکدست کردن رنگ پوست و پوشاندن عیوب پوست استفاده می شود که پنکیک لاکچری کوین یکی از محصولات پر فروش ما میباشد که طرفدار های زیادی دارد.

Ruby woo، انتخابی ایده آل برای استایل های مختلف

زیباترین رنگ قرمز رژ را می توانید با خرید Ruby woo تجربه کنید. رابی وو، به عنوان پرفروش ترین رژ لب مک و یکی از بهترین محصولات این برند است که با هر تیپ و استایلی ایده آل خواهد بود. این محصول حالتی مات و خشک دارد. استفاده از یک نرم کننده لب قبل از استفاده از این رژ لب درخشش آن را روی لبانتان بیشتر می کند. سایر ویژگی های این محصول عبارت است از:

  • بافت نرم و سبک با فرمولاسیون کرمی
  • ماندگاری بالا روی لب ها
  • دارای رنگدانه های غنی
  • عدم ایجاد حالت پوسته پوسته شدن لب

رژ لب آمپلیفاید مک از محصولات مورد استفاده بلاگرها و سلبریتی های معروف دنیاست. طیف رنگی متنوع آن همه سلیقه ها را پوشش می دهد. پیگمنت زیاد این رژ لب باعث ماندگاری بالای آن می شود. جلوه ای نیمه براق دارد و به دلیل داشتن خاصیت آبرسانی، لب ها را خشک نمی کند. فرمولاسیون این رژ با موادی چون عصاره جوانه گندم، جو، دانه سویا، روغن کرچک و ویتامین E تکمیل شده که علاوه به نرم و لطیف کردن پوست، به تقویت آن نیز کمک می کند.

DEVOTED TO CHILLI، رژ لبی با عملکرد چندگانه

DEVOTED TO CHILLI با بافت و رنگدانه های غنی، یکی دیگر از محصولاتی است که در لیست پرفروش ترین رژ لب مک معرفی می شود. مواد اصلی این محصول تری گلیسیرید و دی متیکون است که باعث افزایش خاصیت ارتجاعی لب می شود. کائولن و خاک رس موجود در این محصول به نرمی و لطافت لب کمک می کند. به دلیل دارا بودن اسیدهای چرب و روغن کرچک، یک انتخاب عالی برای آبرسانی و پیشگیری از پیری بافت لب است.

در پایان، کدام رژ لب مک را انتخاب کنیم؟

حفظ سلامت و زیبایی فاکتور مهمی در انتخاب محصولات آرایشی مختص لب هاست. فرمولاسیون غنی و کیفیت بالای پرفروش ترین رژ لب مک این هدف را برای شما دست یافتنی می کند. برای خلق ظاهری جذاب و زیبایی بیشتر صورت، باید در تنوع گسترده رژ لب های برند مک، محصولی متناسب با رنگ پوست و آرایشتان انتخاب کنید.رژ لب های معرفی شده در مقاله حاضر از محصولات پرفروش این برند هستند. انتخاب هر یک از آنها علاوه بر زیبایی، تاثیر زیادی در تقویت و رفع مشکلات پوستی لبانتان دارد. فقط کافیست تا با تعیین رنگ دقیق پوست خود، محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید.

فروشگاه  ما با عرضه بهترین انواع رژ لب این برند، انتخاب را برای شما آسایکی از قسمت های حساس و سخت خرید لوازم آرایشی، خرید رژ لب است. رژ لب ها تنوع رنگ نامحدودی دارند و بسیاری از افراد در هنگام خرید آن دچار سردرگمی می شوند و نمی دانند که کدام رنگ برایشان مناسب تراست. اگر شما هم با این مشکل رو به رو هستید و می خواهید بدانید چه رنگ رژی با رنگ پوستتان همخوانی دارد و را زیباتر و جذاب تر می کند، این مقاله را مطالعه کنید. در ین مقاله پرفروشترین و پرطرفدارترین رنگهای رژلب را به شما معرفی میکنیم.

انتخاب رژ لب متناسب با رنگ پوست

قبل از اینکه به سراغ انتخاب رنگ رژلب بروید بای بدانید کدام رنگ برای کدام پوستها مناسب هستند. شما باید رنگ رژ لب خود را متناسب با رنگ پوست خود انتخاب کنید؛ در ادامه قصد داریم رژ لب متناسب با هر رنگ پوست را برای شما شرح دهیم :


رنگ رژ لب برای پوست روشن

کسانی که پوست روشنی دارند، می توانند از هر رنگ قرمزی، حتی قرمز های جیغ و درخشان استفاده کنند. ولی هرگز نباید از رژ لب هایی با رنگ های خیلی روشن و یا با هاله زرد استفاده کنند، چون این رنگ ها پوستشان را بی حال و بی روح نشان می دهد. در این قسمت چندین رنگ رژ لب مناسب برای پوست روشن را به اختصار توضیح می دهیم.

رژلب بنفش قرمز

به قرمزی که ته مایه بنفش داشته باشد، بنفش قرمز می گویند. این رنگ در بین خانم ها ایرانی محبوبیت خاصی دارد. مزیت رژ لب بنفش قرمز این است که شما می‌ توانید از آن هم در طول روز و هم برای مهمانی‌ های شبانه استفاده کنید. این رنگ رژ لب زیبایی چشمگیری به پوست های روشن می بخشد.


رژلب قرمز پر رنگ

طیف‌های رنگ قرمز یکی پس از دیگری برای رژ لب، جذاب ‌تر به ‌نظر می ‌رسند و هرگز از مد نمی‌افتند. این رنگ قطعا به پوست روشن با تن صورتی می آید و رنگ جسورانه ای است، زیرا لب‌های شما را خاص می کند و مورد توجه قرار می‌ دهد.


رژلب هلویی

هلویی یک رنگ رژ لب دخترانه ملایم است که مناسب برای محیط کار می باشد. چون به رنگ پوست لب نزدیک است و چندان روی لب ها به چشم نمی آید. شما با استفاده از این رنگ، آرایشی طبیعی و با وقار خواهید داشت. این رنگ برای افرادی با پوست روشن بسیار جذاب است و البته ناگفته نماند که خانم هایی با پوست تیره هم می توانند از رنگ هلویی تیره تر استفاده کنند.


رژ لب مرجانی

رنگ مرجانی به عنوان مد سال 2019 معرفی شد و این رنگ ظاهری دخترانه، ملیح و ملایم روی چهره به وجود می آورد و به آن جانی تازه می بخشد. رژ رنگ مرجانی از آن دسته رژ هایی است که دختر خانم های جوان را جذاب تر از همیشه می کند. اگر شما شاغل هستید و نمی خواهید در محیط کار چهره ای خسته و گرفته داشته باشید، حتما رژ مرجانی را در محل کار امتحان کنید، چون این رنگ رژ لب جدید علاوه بر طبیعی نگه داشتن چهره باعث رنگ و روح دادن به چهره و صورت می شود.

رژ لب گوشتی مات

رنگ رژ لب گوشتی یکی از رنگ های محبوب و پرفروش در سراسر دنیا می باشد. این رژ مناسب استفاده در کل روز می باشد و در زیبایی صورت و آرایش تاثیر بسیار زیادی دارد. رژ لب گوشتی با هر مدل آرایش و رنگ پوستی معجزه می‌کند.برندهای معروفی همچون مک، هدی بیوتی، کایلی، میبلین، دبی، امیلی، میکاپ فکتوری، کوزارت، مای، شون، این‌ لی و.. از شرکت‌های تولید لوازم آرایشی هستند که توجه خاصی به رژ لب گوشتی با طیف رنگی متفاوت دارند.

نکته:اگر شما هم جزو افرادی هستید که به پوستتان اهمیت میدهد بهتر است از کرم روز لاکچری کوین استفاده کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا