دنیای وب

پشتیبانی رایانه: برای عیب یابی خطای خرابی ویندوز 7 0x0000007e از عیب یابی استفاده کنید

اگر از رایانه Windows 7 یا Windows Server 2008 R2 استفاده می کنید که به طور متناوب خراب می شود ، ممکن است دلایل مختلفی در این امر وجود داشته باشد. خطا 0x0000007E می تواند یکی از دلایل این امر باشد. این خطا باعث خرابی ناگهانی و متناوب ویندوز 7 می شود.

خطا را درک کنید

اگر Windows به دلیل این خطا خراب شود ، پیام توقف زیر را در صفحه رایانه خود دریافت خواهید کرد:

“Stop 0x0000007E (پارامتر 1 ، پارامتر 2 ، پارامتر 3 ، پارامتر 4)”

“SYSTEM_THREAD_EXCEPTION_NOT_HANDLED”

در اینجا ، پارامترهای شرح داده شده در این پیام خطای Stop پارامترهای متغیر هستند که بر اساس پیکربندی رایانه شما متفاوت هستند.

علت خطا

این خطا به دلیل یک شرایط مسابقه رخ می دهد که هنگام آزاد شدن اسپینلاک اجاره ای و رسیدن به دسته اجاره به NULL ایجاد می شود. درک یک کاربر معمولی کامپیوتر مشکل از خطا 0x0000007E دشوار است. انجام یک فرآیند عیب یابی مشکل تر. یک کاربر معمولی کامپیوتر قادر به عیب یابی نخواهد بود زیرا عیب یابی به یک ابزار ویژه نیاز دارد. بنابراین ، ما توصیه می کنیم برای رفع این اشکال ویندوز 7 از خدمات حرفه ای تعمیر کامپیوتر به صورت آنلاین استفاده کنید.

چگونه پشتیبانی فنی آنلاین خطا را حل می کند؟

معمولاً مهندسان پشتیبانی فنی حرفه ای آنلاین برای رفع این خطا از ابزار مایکروسافت به نام Hotfix استفاده می کنند. hotfix یک ابزار تخصصی برای اصلاح مشکلی است که در این مقاله توضیح داده شده است. تعمیر فقط می تواند خطا را رفع کند ، اگر به دلایلی که در این مقاله ذکر شده است ایجاد شود. خوانندگان باید بدانند که دلایل مختلفی برای این خطا وجود دارد ، اما رفع مؤثر فقط در برابر دلیل ذکر شده مؤثر است.

مهندس پشتیبانی فنی آنلاین ، ابتدا تجزیه و تحلیل می کند که آیا علت بروز خطا قابل اصلاح است یا خیر. در این صورت ، برنامه را در سیستم شما بارگیری می کند. لطفاً به یاد داشته باشید که در طول فرآیند عیب یابی ، ممکن است مشکلات اضافی ایجاد شود. در این سناریو ، یک مهندس پشتیبانی رایانه ممکن است نیاز به بارگیری برنامه یا ابزار دیگری داشته باشد.

نیازهای اساسی

قبل از شروع استفاده از فایرفاکس ، مهندس پشتیبانی رایانه همچنین تحلیل خواهد کرد که آیا رایانه شما مزایایی دارد یا خیر. hotfix فقط در صورت اجرا با رایانه شما سازگار است:

• ویندوز 7

Windows 7 Service Pack 1 (SP1)

ویندوز سرور 2008 R2

Windows Server 2008 R2 Service Pack 1

برنامه نیازی به تغییر در رجیستری ندارد. بنابراین ، مهندس پشتیبانی فنی به راحتی نیاز دارد پس از بارگیری آن ، رفع را اجرا کند. به یاد داشته باشید که فایرفاکس فایلهای زیادی را روی سیستم شما نصب می کند ، بنابراین این پرونده های نصب شده را سوء تفاهم نکنید تا یک فایل مخرب باشند. ابزار خطا را برطرف می کند. پس از آن ، مهندس پشتیبانی کامپیوتر را مجدداً راه اندازی می کند تا تغییرات اعمال شده را بدست آورد.

نتیجه

چالش واقعی با اصلاحات ، در دسترس بودن آن است. از طریق درخواست خدمات در دسترس است. پس از آن ، پس از اعمال ابزار در ویندوز ، موارد بسیار دیگری وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. درک این موارد برای یک کاربر معمولی کامپیوتر کار ساده ای نیست. بنابراین ، همیشه توصیه می شود که در صورت خرابی و خطای 0x0000007E Windows 7 شما ظاهر شود ، ایده خوبی است برای تماس آنلاین با یک شرکت پشتیبانی فنی.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا