دنیای وب

چالش های پیش روی تجارت الکترونیکی بین المللی

حقیقت موضوع این است که تقریبا 46 درصد از شرکتهای فعلی اینترنت برنامه های بین المللی را رد می کنند زیرا آنها فرآیندی برای دیدار با آنها ندارند. بنابراین ، اگرچه اینترنت به یک شرکت اجازه می دهد تا کالا را در یک بازار بین المللی بفروشد ، بسیاری از شرکت ها آماده جهانی شدن نیستند.

موانع زیادی برای فروش در سراسر مرزهای ملی وجود دارد. این موارد شامل موانع ارتباطی ، اختلافات فرهنگی و مشکلات حمل و نقل جهانی به دلیل عدم وجود زیرساخت کافی و درجات مختلف ظرفیت اینترنت در کشورها است.

شرکت هایی که برای راه اندازی سایت های تجارت الکترونیکی جهانی آماده می شوند باید در نظر داشته باشند که مرحله اصلی آماده سازی برای محموله های بین المللی است. محصولات کوچکتر به معنای حمل و نقل هوایی مقرون به صرفه و DHL World Express Express ، FedEx و UPS گزینه های حمل و نقل عالی را ارائه می دهند. کالاهای بزرگتر معمولاً براساس نوع فرستنده ارسال می شوند.

معمولاً شرکتهای حمل و نقل بار و حمل و نقل در حمل و نقل به کشورهایی که در آن خدمت می کنند مفید هستند. این شرکت ها برنامه های لجستیکی تخصصی و همچنین ارائه اسناد و فرم های مناسب را برای تحقق آیین نامه های هر کشور ارائه می دهند.

انجام ترتیبات حمل و نقل تنها کاری نیست که باید انجام شود. شرکت های اینترنتی باید قوانین صادرات و واردات کشورهای مورد نظر را بررسی کنند. پس از شارژ ، مکانیسم های پرداخت باید نصب شود. هر کشور نه تنها از نظر ارز بلکه در روش های پرداخت متفاوت است. به عنوان مثال ، در اروپا کارتهای بدهی به کارتهای اعتباری ارجح است. اروپا همچنین سرقت کارت اعتباری بالایی دارد که خطرات ناشی از پذیرش آن را افزایش می دهد.

یکی دیگر از چالش های موجود در عرصه بین المللی ، توسعه وب سایت هایی است که مورد توجه توده های هر کشور قرار می گیرند. این کار نیاز به افزودن اطلاعاتی دارد که شخص دیگری در کشور دیگری ، مانند کد کشور ، به شماره تلفنها نیاز دارد. همچنین نیاز به از بین بردن یا تغییر هرگونه رنگ ، کلمه یا تصویر ممکن است برای گروه خاصی از افراد یک کشور دیگر توهین آمیز باشد.

این ممکن است آسان به نظر برسد ، با این حال ، ترجمه یک وب سایت انگلیسی به زبان دیگر کافی نیست. شرکت باید شخصی داشته باشد که هم از زبان و هم فرهنگ منطقه هدف را بفهمد تا اطمینان حاصل کند که هیچ کس از تلاشهای بازاریابی شرکت توهین نمی کند. فرستاده فرهنگی همچنین باید بررسی کند که معنای صحیح هر تلاش ارتباطی منتشر شود. استفاده از شرکتهای محلی برای ترجمه صفحات وب اغلب از بروز این نوع مشکلات ارتباطی جلوگیری می کند.

شاید سخت ترین چالش پیش روی شرکت ها در بازار بین المللی ، جنبه فنی سایت تجارت الکترونیکی باشد. سازگاری نرم افزار یک مسئله اصلی فنی است که هنوز برطرف نشده است. کشورها در نحوه برخورد با تجارت الکترونیکی متفاوت هستند و این فناوریهای مختلف باید در یک سیستم ترکیب شوند. پرسنل فن آوری اطلاعات باید در هر مرحله از روند بین المللی سازی شرکت کنند.

رشد تجارت بین الملل تجارت الکترونیکی احتمالاً در آینده انفجاری خواهد بود. شرکت هایی که وارد طبقه همکف می شوند ممکن است از مزیت بازاریابی قابل توجهی در سالهای آینده برخوردار شوند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا