بازرگانیبرترین های کسب و کار

چاپ شیشه و چرم فلت بد با قیمت مناسب در هنر نوین

چاپ فلت بد با رقابتی ترین قیمت های بازار در تهران

چاپ فلت بد از جمله جدیدترین تکنولوژی در صنعت چاپ می باشد که قابلیت چاپ بر روی تمام اجسام مسطح با متریال های متفاوت را دارد. در این روش هیچگونه محدودیت رنگی وجود نداشته و می توان طیف وسیعی از رنگ ها را روی پارچه، چرم، شیشه، سرامیک، چوب و … چاپ کرد. در ادامه می خواهیم درباره فعالیت مجموعه هنر نوین در زمینه چاپ چوب، چاپ استیکر، چاپ پلکسی و چاپ روی شیشه برای شما توضیحاتی عرض کنیم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

ایران | بازی

چاپ استیکر

استیکر یا وینیل متریالی نازک از جنس پی‌وی‌سی است که پشت آن چسب دار است. این محصول دارای ویژگی‌های زیادی مانند خاصیت ضد آب و قابل شستشو، مقاومت در مقابل پارگی، مقاومت در برابر نور و دیگر عوامل محیطی و… می باشد.

کاربرد چاپ استیکر

  • دارای ابعاد، طرح و رنگ‌های متنوع
  • قابل استفاده روی سطوح شیشه‌ای، ویترین فروشگاه و…
  • کاربرد تزئینی در دکوراسیون اداری، تجاری و مسکونی
  • چاپ بر روی شیشه اتوبوس، بدنه ماشین جهت تبلیغات و…
  • نصب بر روی زمین و سرامیک برای کارهای سه‌بعدی

انواع استیکر

استیکرها از نظر جنس و رنگ انواع مختلفی دارند و هر کدام نیز دارای ویژگی خاصی است.

استیکر شیشه ای: این مدل استیکر دارای دید دو طرفه است و نور از آن رد می شود. استیکر شیشه ای بیشتر در دکوراسیون مغازه، بدنه ماشین و… استفاده می شود.

استیکر شیری: استیکر شیری دارای انواع مختلفی است که شامل؛ استیکر مات، استیکر براق و چاپ استیکر پشت طوسی است. این نوع استیکر پر مصرف‌ترین نوع استیکر جهت مصارف گوناگون است. از جمله در تبلیغات محیطی روی شیشه سوپر مارکت، ایستگاه اتوبوس، خودروها و نیز تابلوهای تبلیغاتی مورد استفاده است.

استیکر داخل چسب: در مواردی که لازم است استیکر از داخل نصب شود و از بیرون دید داشته باشه از این نوع استیکر استفاده می شود.

استیکر لمینیت: در این چاپ، یک لایه لمینیت روی استیکر شیری پرس می شود. استیکر لمینیت کیفیت بالایی داشته و دوام و ماندگاری زیادی در برابر خط و خش، شستشو، آفتاب و باران دارد.

استیکر یووی (UV): در این استیکر از جوهر یو وی جهت کیفیت، شفافیت و وضوح رنگ بیشتر استفاده می شود.

چاپ پلکسی

پلکسی یا پلکسی گلاس یک نوع ماده با ظاهر بسیار شفاف مانند شیشه است. این ماده مقاومت خیلی خوبی در مقابل سرما، گرما و نور خورشید دارد. از پلکسی در ساخت استندهای تبلیغاتی، تریبون های سخنرانی، جعبه پلکسی گلاس و… استفاده می‌شود.

کاربرد چاپ روی پلکسی

کاربرد چاپ روی پلکسی بسیار بالاست و علاوه بر تبلیغات، در صنعت دکوراسیون داخلی هم از مورد استفاده می باشد. از جمله موارد دیگر کاربرد این نوع چاپ:

1-    قابل استفاده در دکوراسیون داخلی، مانند آسمان مجازی، آکواریوم، سقف کاذب، پارتیشن بندی، تایل سقفی و…

2-    ساخت انواع استندهای نمایشگاهی

3-    تابلوهای سقفی و دیواری، تابلو راهنما در دفاتر کار، ادارات و مراکز خرید و…

4-    جهت لعاب معماری و ساخت ماکت

5-    ساخت تندیس تقدیر و لوح یادبود

6-    چاپ روی ظروف رستوران، زیر لیوانی و زیردستی

قیمت چاپ پلکسی

نحوه محاسبه قیمت و هزینه چاپ پلکسی به عواملی زیادی مانند سایز و ارتفاع قطعه، وزن، تعداد، طرح، رنگ زمینه و… بستگی دارد.

ایران | بازی

چاپ شیشه

چاپ شیشه یکی از محبوب‌ترین چاپ ها در صنعت دکوراسیون است. میزان کیفیت و ماندگاری طرح چاپی روی شیشه ها زیاد است و معمولا حدود 10 سال ماندگاری دارند.

ویژگی‌های جوهر چاپ روی شیشه

به منظور چاپ شیشه از جوهرهای مخصوصی استفاده می‌کنند که چسبندگی بالایی دارند و روی شیشه به خوبی تثبیت می شوند. جوهری که در این فناوری استفاده می‌کنند فورا پس از پاشش قطره‌ای و تابش نوری که حاوی اشعه UV باشد، خشک می شود. هر چه کیفیت جوهر بیشتر باشد برای چاپ چند لایه و رنگین ایده‌آل‌تر است. کیفیت جوهر تاثیر به سزایی در تثبیت رنگ و ماندگاری طرح روی شیشه، دارد.

کاربرد چاپ روی شیشه

از محصولات این فناوری برای تزئین و یا اهداف دیگری نظیر تبلیغات استفاده می‌شود. برخی از مهمترین کاربردهای آن عبارتند از:

  • شیشه‌های پارتیشن در دفاتر و ادارات
  • انواع درب‌های ورودی، کشویی، تلسکوپی از جنس شیشه
  • تابلوهای نفیس شامل تصاویر آتلیه‌ای
  • آب نماهای مختلف در ویترین و یا داخل آکواریوم‌ها و استخرها

نتیجه گیری

مجتمع چاپ هنر نوین قدمت و تجربیات زیادی در زمینه انواع چاپ، مانند تابلوهای تبلیغاتی، چاپ بر روی شیشه، پارچه، چوب و… دارد. هنر نوین با پرسنلی مجرب توانایی ارائه خدمات با کیفیت عالی و قیمت مناسب را دارد. اگر قصد تبلیغات برای کسب و کار خود را دارید، می توانید به صورت آنلاین با مراجعه به سایت درخواست خود را ثبت نمایید و یا با مراجعه حضوری به آدرس و شماره تلفن های قید شده در پایین جهت مشاوره و انجام تبلیغات استفاده نمایید.

چاپ فلت بد

حتما برای شما این سوال بوجود آمده باشد که چاپ فلت بد چیست؟ این نوع شاخه جدیدی از صنعت چاپ می باشد که بر روی تمامی اجسام مسطح با متریال های مختلف می توان چاپ کرد ، این نوع دستگاه چاپ امروزه به دستگاه همه کاره چاپ معروف است و در صنایع مختلفی از جمله صنایع تبلیغات و دکوراسیون داخلی بسیار کارامد می باشد. دستگاه فلت بد دارای یک صفحه صاف است که بر روی آن متریال قابل چاپ قرار می گیرد و پرینتر فلت بد قادر به چاپ مستقیم بر روی طیف وسیعی از متریال هابا ضخامتهای متفاوت مانند کاغذ، فیلم، پارچه، پلاستیک، پلکسی، شیشه، سرامیک، فلز، چوب، چرم و … هستند.

کاربرد چاپ فلت بد

محصولات چاپ شده در دستگاه فلت بد در حوزه های مختلفی مثل دکوراسیون داخلی، فضاهای ‏نمایشگاهی و هنری، آتلیه های عکاسی، نماهای ساختمانی، پروژه های زیبا سازی شهری، تبلیغات تجاری ‏در حوزه های مختلف صنعت، چاپ بک لایت و آسمان مجازی و … به کار می رود. ‏همچنین بصورت کلی این نوع چاپ توانایی چاپ مستقیم بر روی انواع متریال زیر را با ضخامتهای مختلف داراست :

-چاپ فلت بد روی وينيل

-چاپ فلت بد روی چرم

-چاپ فلت بد روی کاغذ

-چاپ فلت بد روی ورقهای اکريلیک و پلکسی گلاس

-چاپ فلت بد روی فوم برد

-چاپ فلت بد روی چوب و ام دی اف

-چاپ فلت بد روی فلز

-چاپ فلت بد روی شيشه

-چاپ فلت بد روی کاشي

-چاپ فلت بد روی سراميک

-چاپ بر روی تخته شاسی

-چاپ فلت بد روی بر روی انواع کاغد دیواری

-چاپ فلت بد روی استیل

-چاپ فلت بد روی ورقهای گالوانیزه

-چاپ فلت بد روی اجسام تخت

-چاپ فلت بد روی سنگ

-چاپ فلت بد روی تابلو راهنما

– چاپ فلت بد روی آینه

-چاپ فلت بد روی انواع استیکرو کاغذهای پشت چسبدار

چاپ بر روی انواع قطعات توسط تکنولوژی چاپ فلت بد یو وی

یکی دیگر از خدمات چاپ فلت بد، چاپ بر روی انواع جنس پلاستیک،کریستال،پی وی سی و غیره می باشد که در صنایع مختلف به کار می رود یکی از این صنایع، صنعت ساخت اسباب بازی بوده و توسط تکنولوژی چاپ فلت بد این امکان وجود دارد شما بر روی انواع قطعات مسطح چاپ بسیار با کیفیت و ماندگار داشته باشید قابل ذکر است در تکنولوژی چاپ فلت بد شما محدودیت رنگ نخواهید داشت و هر نوع طیف رنگی که مد نظر شما است را میتوانیم با استفاده از چاپ فلت بد بر روی قطعات چاپ نماییم. لازم به ذکر است چاپ فلت بد این مجموعه امکان چاپ سفید به صورت هم زمان با چاپ رنگی را دارا بوده و بر روی جنس های تیره هم میتوانیم چاپی با کیفیت بسیار بالا داشته باشید.

چاپ فلت بد بر روی انواع جعبه

شما با استفاده از تکنولوژی چاپ فلت بد یو وی می توانید بر روی انواع جعبه فلزی یا غیر فلزی چاپ بسیار با کیفیت،بدون محدودیت رنگ و با ماندگاری بالا داشته باشیدشما با استفاده از خدمات چاپ فلت بد میتوانید در کمترین زمان بهترین چاپ با طیف وسیع رنگ بر روی کار خود داشته باشید و با بهره گرفتنن از این نوع چاپ میتوانید نسبت به دیگران محصولات خود را متمایز کنید و نسبت به رقبا پیشی بگیرید.

چاپ بر روی انواع هدایای تبلیغاتی

یکی دیگر ازخدمات چاپ فلت بد چاپ بر روی انواع هدایای تبلیغاتی بوده که شما با استفاده از تکنولوژی چاپ فلت بد میتوانید بر روی هرگونه هدایای تبلیغاتی که امکان چاپ داشته باشد چاپی با کیفیت و ماندگار داشته باشید که در برابر هرگونه شرایط آب و هوایی پایدار است چاپ فلت بد بدون محدودیت رنگی میتواند انواع رنگ ها که با ترکیب رنگ های cmyk بوده را بر روی کالای خود داشته باشید.استفاده از چاپ فلت بد بر روی جاسوئچی ، سر رسید ، شیشه ، چوب ، ام دی اف ، فلش کارت ، فلش مموری و پاور بانک و دیگر اجسام مسطح امکان پذیر می باشد ، در چاپ دیجیتال فلت بد شما هیچگونه محدودیت رنگی نخواهید داشت.

چاپ فلت بد بر روی انواع قطعات صنعتی

از دیگر خدمات تکنولوژی چاپ فلت بد میتوان به چاپ سخت بر روی انواع قطعات صنعتی اشاره کرد. این نوع چاپ از کیفیت بسیار بالا با دوام طولانی در برابر رطوبت ، نور خورشید و دیگر شرایط جوی و حتی شستشو مقاوم بوده و با خیالی را حت میتوانید بر روی انواع قطعات صنعتی با متریال های مختلف چاپی بسیار با کیفیت داشته باشید ما این امکان را داریم چاپ فلت بد با رنگ سفید بر روی انواع قطعات صنعتی تیره داشته باشیم.

مزایای چاپ فلت بد

-قابلیت چاپ بر روی اجسام سخت و نرم با ضخامت های مختلف

-امکان تحمل وزن اجسام مختلف

-قابلیت ثابت کردن اجسام بر روی فلت بد توسط وکیوم

-امکان چاپ بر روی اجسام تخت

-ماندگاری چاپ برای مدت طولانی

-قابليت چاپ روي انواع متفاوت مديا

-کيفيت بالاي چاپ

-قابليت چاپ روي انواع اجسام بدون کتينگ

-پروسه خشک کردن با اشعه UV به محض چاپ

-چاپ روی انواع متریال ها مانند مقوا، آکریلیک، PVC، فوم و انواع فلز مانند آلومینیوم و چوب

-چاپ سفید روی سطوح تیره

-چاپ دو لایه ای با جوهر سفید

-قابلیت چاپ با ارتفاع های متفاوت

-قابلیت چاپ روی سطح شفاف و مات

-عدم نیاز به آماده سازی بستر چاپ در بیشتر موارد

-مقاوم در برابر گرما، رطوبت، پاک کردن و خراش

-زمان سریع خشک شدن یعنی افزایش سرعت چاپ

-چاپ لایه های رنگ مختلف در آن واحد

-پتانسیل بالا برای خلاقیت و نو آوری

-سالم تر برای محیط کار و محیط زیست

خدمات چاپ فلت بد ، قیمت چاپ فلت بد ، قیمت چاپ uv

خدمات چاپ یووی

امروزه انواع مختلف خدمات چاپ، ارتباطی نا گسستنی با تبلیغات دارد. از این رو انواع مختلف خدمات چاپ مانند چاپ uv ، چاپ سابلیمیشن، چاپ اکوسالونت با توجه به کارایی های مختلف، مخاطبان خاص خود را دارند. در این میان چاپ uv اگر چه در بازار ایران یک چاپ نوظهور محسوب می شود اما در همین مدت نسبتا کوتاه مخاطبان بسیاری را جذب کرده است. کیفیت بالای چاپ یووی باعث رشد روز افزون آن گردیده است.

با استفاده از چاپ uv شما می توانید طرح های برجسته را روی قاب تلفن همراه چاپ نمایید. چاپ روی پلکسی با استفاده از چاپ یووی به سادگی و با کیفیت بالا امکان پذیر است. این کار در بسیاری از موارد بدون استفاده از کوتینگ مخصوص و فقط با استفاده از رنگ سفید و چهار رنگ اصلی امکان پذیر است. چاپ روی کاشی و شیشه با استفاده از چاپ یووی با کیفیت بالا امکان پذیر است. البته این کار نیازمند تشخیص کوتینگ و وارنیش مناسب به منظور دستیابی به ماندگاری و درخشندگی مطلوب است.

لازم به ذکر است که چاپ یووی قابل چاپ روی پلاستیک و سطوح دیگر هم می باشد. خدمات چاپ روی چرم مصنوعی و طبیعی با کیفیت بالا امکان پذیر است. البته در بعضی از موارد استفاده از کوتینگ لازم است. خدمات چاپ یووی روی پارچه با دستگاه های فلت بد پرینتر شرکت ما، که قابلیت چاپ به صورت بافت پارچه ای دارد، امکان پذیر است . این کار باعث می شود که چاپ به صورت بافت پارچه ای به نظر برسد.

قیمت خدمات چاپ فلت بد

چاپ uv به عنوان یک چاپ فاخر و چشم نواز مطرح است. از این رو قیمت ان نیز نسبت به سایر چاپ ها کمی گرانتر است. قیمت هر سانتی متر مربع این چاپ 10 تومان تا 45 تومان می باشد. قیمت این چاپ تابعی است از جنس بستر چاپ، تیراژ کار و همچنین میزان برجستگی و دقت چاپ که در واقع یعنی میزان استفاده از رنگ سفید و چهار رنگ اصلی است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا