دنیای وب

چرا رابرت کیوساکی فکر می کند بازاریابی MLM یک تجارت عالی است

مشاغل بازاریابی شبکه MLM خانگی احتمالاً یکی از مدل های تجاری است که توسط مردم سو mis تفاهم شده است. رابرت کیوساکی ، نویسنده پرفروش ترین کتاب “پدر پولدار پدر بیچاره” ، حق وثیقه و رهن را به عنوان یک کلاهبرداری در بازاریابی رد می کند و به مدت 15 سال تحقیق جدی در مورد بازاریابی شبکه MLM نکرده است.

رابرت کیوساکی پس از دستیابی به هدف خود یعنی آزادی مالی ، می خواست دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارد و همچنین به آنها در دستیابی به آزادی مالی کمک کند. “پدر پولدار پدر بیچاره” و “ربع پول نقد” برای آشنایی مردم با مفهوم استقلال مالی نوشته شده اند. رابرت شروع كرد به آموزش چگونگی رهایی از طرز تفكر فقر كه بسیاری از افراد را اسیر شغل خود می كند. او می خواست مانند دیگران به دیگران در دستیابی به آزادی مالی کمک کند.

 

Cash Flow Quadrant مردم را با مفاهیم گردش پول (پول) و آنچه واقعاً ثروت ایجاد می کند و چه چیزی مانع از ثروتمند شدن شما می شود ، آشنا می کند.

 

رابرت توضیح می دهد که افراد در محله های E و S (شاغل و خود اشتغالی) وقت خود را با پول عوض می کنند. حتی پزشکان ، وکلا و سایر متخصصان وقت خود را برای پول تقسیم می کنند تنها راه برای کسب درآمد بیشتر فروش بیشتر وقت خود است.

 

سپس رابرت توضیح می دهد که چگونه ربعهای B و I (تجارت و سرمایه گذاری) تنها راه دستیابی به آزادی مالی هستند. این امر مستلزم تغییر در نحوه تفکر شما در مورد ثروت و همچنین توسعه مهارت های جدید تجاری است.

چگونه یک فرد متوسط ​​از ربع E و S به ربع B و I می رود؟

 

رابرت کیوساکی با آموزش چگونگی تأسیس مشاغل شخصی خود به دیگران شروع کرد.روبرت از شکست هایی رنج می برد و فهمید که اکثر مردم توانایی و مهارت لازم برای موفقیت را ندارند. اکثر مردم موفق به خارج شدن از محله های E و S نمی شوند.

 

رابرت دوستی داشت که با فروش مستقیم به یک شرکت بازاریابی MLM ثروت زیادی به دست می آورد. دوست او توضیح داد که اکثر مردم مفهوم ایجاد ثروت را درک می کنند ، اما به دلیل کمبود پول قادر به سرمایه گذاری در یک تجارت سنتی نیستند.

 

رابرت با دیدن اینکه دوستش نه تنها برای خودش ثروت ایجاد می کند ، بلکه به دیگران برای خلق ثروت نیز کمک می کند ، شیفته او شد. رابرت دوست خود را به عنوان یک معلم ، مربی و مربی برای شرکای تجاری خود می دید. رابرت دید که دوستش به مردم کمک می کند تا ثروت ایجاد کنند به گونه ای که او نمی تواند در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کند.

 

رابرت کیوساکی در مورد تاریخچه و مدل بازاریابی برای شبکه MLM تحقیق کرد و دید که این یک سیستم قانونی و کم هزینه است که برای یک فرد متوسط ​​راهی برای کسب و کار سودآور خود فراهم می کند.

 

همانطور که رابرت کیوساکی در کتاب خود ، مدرسه تجارت برای افرادی که عاشق کمک به مردم هستند ، اشاره کرد ، بازاریابی شبکه ای MLM عملی ترین روش را برای انتقال افراد به سه ماهه B و دستیابی به ثروت ارائه می دهد. اما مهمتر از همه ، شما فقط با کمک به ثروتمند کردن دیگران ثروت خود را ایجاد می کنید. برای موفقیت در بازاریابی شبکه ای MLM ، ابتدا باید با آموزش نحوه انتقال از محله های E و S به ربع B و I ، به دیگران کمک کنید.

 

بازاریابی شبکه ای MLM راهی برای تغییر آینده مالی شما فراهم می کند. بنابراین اگر کسی هستید که دوست دارید در فروش مستقیم از طریق MLM Network Marketing به دیگران کمک کنید ، این مدل تجاری ممکن است مناسب شما باشد. بازاریابی شبکه ای امتیازات موجود در زمین بازی را متعادل می کند و به یک فرد متوسط ​​اجازه می دهد از نظر مالی آزاد باشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا