دنیای وب

چرا ما نیاز به خواندن کتاب (عالی) داریم

تا جایی که یادم می آید کتاب خوان بودم. شخصاً ترجیح می دهم وقتم را به خواندن کتاب اختصاص دهم تا تماشای تلویزیون (مگر اینکه وقتی در شرکت هستم ، تلویزیون را تماشا می کنم ، فقط برای لذت بردن از آنچه در لوله می گذرد). چه دلایلی وجود دارد که چرا ممکن است با شما در میان بگذارم چرا دیگران دوست دارند خواندن کتاب را یک فعالیت اولویت در زندگی شخصی خود بدانند؟

1) خواندن کتاب می تواند به شما کمک کند تا از وقت خود بهره وری بیشتری داشته باشید. اگر در حالی که برنامه خود را دنبال می کنید کاری برای انجام کاری ندارید در حالی که منتظر اتفاقاتی می افتید ، خواندن کتاب ایده خوبی است. در انتظار زمان ، ممکن است چیز خوبی از یک کتاب بخوانید. در حالی که منتظر ترافیک هستید ، یا هنگام رفتن به مقصد می توانید چند صفحه از کتاب را بخوانید (اگر رانندگی کنید کاملاً متفاوت است – باید سپس به یک کتاب صوتی یا کتاب هایی با قالب دیگر گوش دهید). یا اگر برای شما مناسب است ، برای شخصی که رانندگی می کند و مایل به گوش دادن است کتاب بخوانید.

2) خواندن کتاب دقیقاً مانند گذراندن دوره آموزش و یادگیری در یک کتاب است ، فارغ از اینکه برخی از آنها چگونگی یادگیری یا آموزش افراد از کتاب را زیر سوال برده اند. من سوالی را به یاد می آورم که یک معلم در مدرسه تحصیلات تکمیلی از من پرسید که یک مربی شرکتی است و از کلاس پرسید آیا کتابها واقعاً می توانند افراد را آموزش دهند. او به گونه ای صحبت می کرد که صحبت می کرد ، و تردیدهای خود را در مورد استفاده از کتاب در آموزش نشان می داد. من خلاف این را گفتم ، و من خودم را توضیح دادم. خوب ، او به افکار من قانع نشده بود (اساساً ، کتاب ها ایده هایی ارائه می دهند که شما در موقعیت های روزمره به کار می برید) ، و من فکر کردم که او آنها را علیه من گرفته است. اما با این وجود ، من همچنان به موضع خود در مورد کتاب به عنوان یک ابزار عالی آموزش و یادگیری پایبند هستم. آنچه را از کتاب می خوانید به زندگی بکار می بندید و اگر اشتباه کنید از آن عقب می روید. بنابراین ، شما در حال یادگیری هستید – کتاب ها آموزش و یادگیری را تسهیل می کنند.

3) کتاب همراهان خوبی است ، به ویژه هنگامی که در موقعیت هایی از زندگی قرار دارید که دیگران آن را مرحله “حرکت سخت می شود ، سخت شروع می شود” توصیف می کنند. هنگامی که دوستان ملاقات فقط تحمل ندارند ، به دلایل شخصی نامشخص و متنوعی ، ممکن است فقط مطالعه کتاب را در نظر بگیرید. همانطور که در وسط صفحات کتاب به دنبال آرامش هستید ، ممکن است به شما کمک کند هر آنچه اکنون شما را آزار می دهد ، کاهش دهد. روزانه دو یا حداکثر ده صفحه بخوانید ، این نیازهای شما (خواندن) را کفایت می کند.

4) از طریق کتاب ها ، همه چیز در مورد مهمترین موجودات ، ماورا طبیعی و طبیعی را خواهید خواند. به یاد داشته باشید: حتی خدا کتابی به شکل انجیل نوشت (البته این کار توسط افرادی مانند ما انجام شده است). هنگامی که در مورد آنها از کتاب می خوانید ، به اصطلاح ، با این موجودات رو در رو ملاقات خواهید کرد (با عواقب بزرگ).

5) شما داستان های عالی را می آموزید که رمز و راز و عمق تجربه انسان را تعریف و توضیح می دهد. شما می توانید ادبیات ، کتابهای معاصر ، کتابهای مذهبی ، کتابهای تاریخی و حتی کتابهای هنری (“در مورد آنچه باید انجام دهید توصیه کنید”) و شعر بخوانید ، و همیشه در مورد داستانهای عالی که همیشه الهام بخش شما هستند “می شنوید”. شما با خواندن صفحات این کتاب ها که نوید می دهند داستان های بزرگی را برای شما تعریف می کنند ، نوعی روشنایی از آنچه “حقیقت” است می بینید.

6) عادت به خواندن کتاب باعث می شود در میان بزرگترین معتبرانی که روی زمین زندگی کرده اند زندگی کنید. بسیاری از این افراد هستند که مطالعه کتاب را به عادت خود تبدیل کرده اند. در مورد افراد مشهوری که کتاب می خوانند فقط در گوگل جستجو کنید و لیستی از صفحات را خواهید یافت که در آنها نام افراد مشهوری را می بینید که عادت به خواندن کتاب دارند. بنابراین ، اگر کتاب ها را بخوانید ، در شرکت خوبی خواهید بود.

7) (زبان گونه است!) افرادی که کتاب می خوانند به نظر هوشمند می آیند (گرچه ممکن است لزوماً باهوش نباشند) – این می تواند یک ویژگی جالب برای نشان دادن دیگران برای ایجاد یک تصویر مثبت باشد ، مگر اینکه برای “نگاه هوشمند” ارزش قائل نباشید ، که فکر می کنید بیش از هر چیز دیگری “عصبی” است. و آیا توجه کرده اید که بیشتر افراد ثروتمند مجموعه ای از کتابها را در معرض نمایش یا نمایش قرار می دهند یا آن را در جایی از خانه خود نگهداری می کنند؟ این فقط نشان می دهد که خواندن کتاب می تواند به شما کمک کند باهوش تر شوید (یا حتی اگر آن را بیشتر گسترش دهیم!)

8) کتاب ها هدایای بسیار خوبی ارائه می دهند! یا کتابی می دهید که فکر می کنید شخص دیگری به دلیل خاصی که فکر می کنید لازم است آن را بخواند ، یا کتابی را که شخص می خواهد بدهید (یا به طور غیر مستقیم به شما می گوید که می خواهد آن را بخواند). بروید از کتابفروشی کتابی تهیه کنید ، یا آنچه را که در هر رویداد خاص خوانده اید به آن هدیه دهید. افرادی که کتاب هدیه می گیرند احساس خوبی خواهند داشت (یا شاید انگیزه های شما را زیر سوال ببرند) ، اما پیام مطمئناً خواهد آمد.

9) خواندن کتاب در سیستم عامل های نوظهور فناوری همیشه عالی است ، دقیقاً مانند پیوستن به چیزی ابتکاری یا حتی انقلابی. این مسئله از زمان اختراع چاپ توسط بشر وجود داشته است. حتی برای نابینایان نیز باید فناوری ها و سیستم عامل های جدید توسعه داده شود تا بتوانند خود به خواندن بیشتر (و همچنین نوشتن) دسترسی داشته باشند. برای بقیه ما ، علاوه بر خواندن جدیدترین موارد مرتبط با آن ، می توانیم مستقیماً از طریق تلفن های همراه خود (بیشتر با قالب متن) ، از Kindle آمازون ، از طریق رایانه یا رایانه لپ تاپ ، یا از یک کتاب صوتی کتاب بخوانیم (گرچه این کار گوش دادن را ضروری می کند). فناوری هایی که به زودی وارد بازار می شوند.

10) سرانجام ، كتاب ها در نوع خود آثار هنری هستند. نمونه هایی از آثار هنری ، توانایی کمک به بالا بردن روحیه و نگه داشتن ما در جستجوی مداوم آنچه در میان مشکلات زندگی زیبا است ، در میان صفحات کتاب یافت می شود. آیا کتاب هایی را دیده اید که Taschen منتشر کرده است؟ یا اونی که توسط فایدون پرس نوشته شده؟ کتاب های آنها را می توان قطعه های بزرگی از آثار هنری دانست. کارهای زیادی برای درمان کتاب وجود دارد ، غیر از نوشتن توسط نویسنده. سردبیران ، تایپیست ها ، ناشران ، نمایندگان ، بازاریاب ها ، منتقدان و … وجود دارند. تا ظهور اینترنت (جایی که می توانید خودتان کتابی منتشر کنید) ، کارهای سنگین تلاشی برای خلق کتاب است. برای چاپ فقط یک کتاب و قرار گرفتن در دست شما کار ذهنی زیادی لازم است ، بنابراین به خاطر خیر ، بروید یک کتاب بخوانید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا