دنیای وب

چرا هنوز بازاریابی اینترنتی و مدل کسب و کار مستقر در خانه کار می کنند

اگر چند ماه است که آنلاین هستید ، ممکن است جنبه های مختلف بازاریابی شبکه ای و تبلیغات آنلاین را ببینید. شاید شما خوب و بد را دیدید و همه چیز در میان. چالش ها و موانع زیادی در ایجاد یک تجارت آنلاین وجود دارد. اغلب اوقات ، صاحبان مشاغل مستقل به گارد محافظت می شوند و در بعضی مواقع تمایل ندارند که راه دشوار پیش روی خود را طی کنند ، زیرا آنها وظیفه ایجاد یک تجارت آنلاین موفق را می گیرند. من فکر می کنم این دلیل اصلی عدم موفقیت بسیاری از تلاش ها برای ایجاد یک تجارت آنلاین است. بسیاری از مشتریان بالقوه به دلیل تجربیات گذشته نسبت به فرصت ایجاد یک تجارت آنلاین ، در محصولی که دوست دارند و شرکتی را که دوست دارند ، منفی هستند. بسیاری از مشتریان بالقوه سعی در ایجاد یک تجارت آنلاین و در نهایت کاملاً واگذار کردند.

دلایل زیادی برای این وجود دارد. یکی از دلایل اصلی بالا بودن میزان عدم موفقیت در مشاغل جدید ، عدم موفقیت کارآفرینان و صاحبان مشاغل مستقل در آماده سازی برای چالش های دشوار و موانع دشوار است که اغلب هنگام تلاش برای ایجاد یک تجارت آنلاین ارائه می شود. این چالش ها و موانع بسیار سخت و دشوار است. این باعث می شود بسیاری از مردم فکر کنند که مدل MLM اصلاً کار نمی کند. این یک اشتباه بزرگ است ، زیرا اگرچه ممکن است افراد در ساختن یک سازمان قوی که به آنها امکان دستیابی به درآمد باقیمانده مورد نظرشان را می دهد ، مشکل داشته باشند ، اما مدل MLM یک موفقیت است.

با این حال ، برای ایجاد یک کسب و کار موفق به صورت آنلاین ، باید برخی از چالش ها و موانع ایجاد یک تجارت آنلاین را درک و پیش بینی کنید. درک و پیش بینی چالش ها قبل از بروز آنها می تواند صاحبان مشاغل ابزاری قدرتمند برای حل مسئله و حل مسئله فراهم کند.

حقیقت این است که ده ها میلیون نفر در ایالات متحده به دنبال درآمد و پول اضافی هستند. علاوه بر این ، میلیون ها نفر در سراسر جهان به دنبال فرصت هایی برای تولید درآمد اضافی هستند. برای ایجاد یک تجارت موفق آنلاین ، به مهارت ، دانش و بینش نیاز دارد. حقیقت این است که همه در هنگام تبلیغات و آنلاین و تبلیغ اینترنتی در یک سطح قرار ندارند. این تفاوت بزرگی ایجاد می کند و شکاف بزرگی را بین افراد موفق و کسانی که نیستند ایجاد می کند. عملی است و گاهی اوقات روند بسیار طولانی می تواند باشد.

برای مبتدیان بازاریابی اینترنتی کاملاً ضروری است که شما چند مربی و بازاریاب آنلاین با تجربه داشته باشید که بتوانند به شما کمک کنند. این حمایت اغلب دلیلی است که افراد در بازاریابی شبکه ای موفق نمی شوند. اغلب اوقات ، افراد اسپانسر خوب و تیم خوبی برای جمع شدن ندارند وقتی همه چیز سخت می شود. داشتن یک اسپانسر عالی و یک تیم عالی ، به علاوه یک شرکت قوی با کالاهایی قانع کننده که مردم به آن نیاز دارند و می خواهند برای موفقیت در بازاریابی شبکه بسیار مهم است.

پاتریک سن ژان

پست الکترونیک: psaintjean1@gmail.com

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا