دنیای وب

چهار ویژگی ایده های موفق تجاری با هم ادغام شده اند

به نظر می رسد این روزها ایده های تجاری از کارهای چوبی بیرون آمده است. با این حال ، تشخیص یک ایده خوب از دیگری دشوار است. یک شرکت از شرکت دیگر. اگر یک MLM دیده باشید ، قطعاً همه آنها را دیده اید ، درست است؟ خوب ، دقیقاً نه یافتن فرد مناسب برای خود مهم است.

اگرچه ممکن است شباهت هایی داشته باشند (البته کارهای معتبر). اکثر شرکت های رقیب خود را در بازارهای مختلف و الگوهای آموزشی ناکارآمد یا ناکارآمد جدا می کنند. هشدار: به عنوان یک مبتدی که وارد این دنیای سایبری پر از فرصت های فراوان می شوید ، در دام اعتیاد به مواد مخدر قرار نگیرید. قوانین خاص قبل از بازی وجود دارد که می خواهید آنها را دنبال کنید تا از رقبا بالاتر بروید و در مسابقه بزرگ بلیط پیروز شوید. این آزادی کامل مالی است! فکرش را بکنید … اگر انتخاب آنجا بود ، فکر می کردید لبران جیمز شهر سرد و سرد کلیولند را انتخاب می کرد تا کار خود را برای همکاری با دواین وید در میامی زیبا آغاز کند؟ من اینطور فکر نمی کنم! ایده تجاری خوبی نیست. انتخاب طرحی مناسب که از آن لذت می برید به همان اندازه همکاری با یک تیم ثابت شده که شما را در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی هدایت می کند ، مهم است. یا در این مورد آزادی مالی!

بازار

هنگام بررسی یک ایده مشاغل خانگی که شامل فروش محصولات و / یا خدمات است ، اطمینان از اینکه بازار از قبل وجود دارد ضروری است. از شبیه سازهای مخالف نترسید. در عوض ، با آنها مانند دوستان دور با بسیاری از موارد مشترک رفتار کنید. از آنها بیاموزید و از رقابت استقبال کنید ، زیرا اینها نشانگر تقاضا در فرصت شغلی مورد نظر شما هستند. اگر بخواهید “نوشته روی دیوار است”. این اطمینان می دهد که محصول / خدمات شما در این بازار خاص بازار به راحتی پذیرفته می شوند. که به این معنی است که شما در مسیر درستی هستید!

شور

هنگام انتخاب محصول / خدمات / بازار ، لطفاً چیزی را انتخاب کنید که بتوانید به آن علاقه مند شوید. با این کار انرژی شما را در دوره سخت آغازین که هر بازاریاب اینترنتی موفق تحمل می کند ، حفظ می کند. وقتی بخشی از شما ترجیح می دهد از روی خستگی ، ناامیدی و … نیمکت نشین شوید ، با این کار شما را در بازی نگه می دارد. اگر همان توصیه را اعمال نکنم ، نمی دانم امروز کجا خواهم بود. یک چیز احتمالاً مطمئناً است … تجارت بازاریابی اینترنتی من بهم ریخته است. در عوض ، موانع را سازگار کردم و بر آنها غلبه کردم و نمی توانم خوشحال تر شوم زیرا به این نکات پایبند هستم. با این گفته دوست من ، کاری از خانه انتخاب کنید که بازتاب واقعی شما باشد و موفقیت شما مانند سایه ای در آفتاب میامی دنبال خواهد شد!

برنامه ریزی

در حقیقت ، شانس بدبختی یا تصادف زمانی که تجارت در مراحل ابتدایی باشد بیشتر است. از این رو ، ایده های خوب تجاری همراه با برنامه های تجاری قوی می توانند بسیار مثمر ثمر باشند. برنامه کسب و کار لزوماً نیازی به رعایت یک T ندارد. با این حال ، داشتن طرح کلی و قرار دادن آن روی کاغذ ممکن است عامل تعیین کننده طول عمر شما در این تجارت باشد. استفاده از تدبیر قطعاً شما را به یک اسب سیاه تبدیل می کند. غیر منتظره ، اما برنده همان است. یک داستان واقعی سیندرلا.

خدمات مشتری

مانند هر مشاغل ، از جمله مشاغل خانگی ، با خدمات مناسب مشتری قطعاً پیشرفت خواهد کرد. خدمات مشتری بازتاب مستقیم شرکت شما و در نهایت شما است. مشتریان شما اولین نظرات خود را فقط بر اساس نحوه تعامل / ارتباط نمایندگان با آنها قرار می دهند. رضایت مشتری یک امر ضروری است!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا