دنیای وب

چه موقع آزاد معنای آزاد را متوقف می کند؟

این باید به معنای “رایگان” باشد ، درست است؟

اخیراً متوجه روند نگران کننده ای در بازاریابی اینترنتی شده ام که باعث می شود بازاریاب ایمیل شیطانی و در حال حاضر متنفرتر از آن متنفر شویم! این روش جدید بازاریابی باعث شده است که هر بار غرق شدن ، بارها و بارها احساس عصبانیت کنم. آخرین موردی که با شما به اشتراک می گذارم ، آماده شگفت زده شوید!

  • سلیقه و سوئیچ رایگان: اخیراً ویدئویی را توسط یک بازاریاب معتبر اینترنتی پیدا کرده اید. این توجه من را به خود جلب کرد و به مدت 17 دقیقه که تماشا کردم (حدود 16 دقیقه بیشتر از فیلم معمولی) ، او مرا به جستجوی مشاوره از او علاقه مند کرد. این ویدیو پیوندی به یک پرونده PDF رایگان دارد و قول داده است اطلاعات ارزشمندی در مورد بازاریابی و امکان مکالمه تلفنی یک به یک را ارائه دهد ، که من بعد از تماشای این فیلم واقعاً از آن هیجان زده شدم. من به سرعت در این لیست بازاریاب مشترک شدم و دیوانه وار PDF را خواندم! آنچه خواندم افتضاح بود! این شخص هیچ گونه ارزش واقعی در گزارش ارائه نکرده و همچنان به صحبت در مورد فرصت شگفت انگیزی که وی در مشاوره تلفنی رایگان ارائه می دهد ، پرداخت. همانطور که بیشتر می خواندم ، سه شرط وجود دارد که قبل از اینکه بتواند با او صحبت کند ، باید برآورده شود! شرط 1) شما واقعاً مجبور بودید سالانه 100،000 دلار یا بیشتر در بازاریابی آنلاین بپردازید ، شرط 2) شما باید محصول خود را داشته باشید و شرط 3) برای تماس تلفنی مجبور بودید 700 دلار واریز کنید …

این قسمت طعمه و تعویض است! این تماس تلفنی رایگان برای افرادی که به کمک آنها نیازی ندارند محفوظ است زیرا در حال حاضر موفق هستند. (اگر فقط به افراد موفق در گروه خود اجازه دهید ، درست است؟) اگر به راحتی کلاهبرداری کنید ، دشوار است؟ ب) این می تواند از 700 دلار برای برقراری تماس تلفنی رایگان خلاص شود ، از این رو بهترین قسمت هزینه خدمات وی در هر ماه 3860 است ، باز هم ، اگر برند جدید شما باشد ، یا هنوز تلاش شما ارزش ندارد!

این نوع بازاریابی مرا عصبانی می کند! من مفهوم تهیه یک محصول رایگان و با ارزش را برای ساختن یک لیست و سپس بازاریابی آن در آن لیست می فهمم. این چیزی نیست که هست. این نوع بازاریابی طعمه و سوئیچ در دنیای بازاریابی آنلاین رواج بیشتری پیدا کرده است و چیزی است که شما باید به عنوان یک بازاریاب اینترنتی جدید با آن آشنا شوید.

اگر یک بازاریاب جدید هستید که تازه در بازاریابی اینترنتی شروع به کار کرده اید ، من این نوع بازاریابی را تشویق نمی کنم. در عوض ، روی توسعه یا یافتن محصولات با ارزش برای مشترکین خود تمرکز کنید. همچنین ، از افرادی آگاه باشید که تا زمانی که کارت اعتباری خود را دریافت نکنید ، هیچ ارزشی به شما نمی دهند. من شما را تشویق می کنم قبل از اینکه قطعه خود را روی صفحه بازی بگذارید ، یاد بگیرید ، بخوانید و بدانید. برای نقل قول یک بازاریاب مشهور بسیار احترام می گذارم. “رهبران خواننده هستند.”

مراقب باشید و اگر از این مقاله لذت بردید ، لطفاً آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا