دنیای وب

چگونه بهترین آژانس بازاریابی دیجیتال را پیدا کنیم

برای یافتن بهترین آژانس بازاریابی دیجیتالی ، ابتدا باید درک کنیم “بازاریابی دیجیتال چیست” ، “آیا بازاریابی دیجیتال به نفع تجارت شما” است و به این سؤال پاسخ می دهم “چگونه می توانم مشتری بالقوه بیشتری برای شغل خود داشته باشم؟” – که باید هدف از هر بازاریابی باشد.

آژانس بازاریابی دیجیتال چیست؟

تعریف فرهنگ لغت از بازاریابی دیجیتال بازاریابی محصولات یا خدمات با استفاده از فناوری های دیجیتال ، عمدتاً آنلاین ، بلکه شامل تلفن های همراه ، تبلیغات نمایشگر و هر رسانه دیجیتال دیگری است. خلاصه یک جمله آسان است ، اما می تواند یک فرآیند پیچیده باشد تا اطمینان حاصل شود که همه بازاریابی دیجیتال شما با هم کار می کند ، نه به عنوان فعالیت های جداگانه. اینجاست که تجربه و تجربه بهترین آژانس های بازاریابی دیجیتال می تواند بسیار مفید باشد.

تبلیغات سنتی ، روزنامه ها و راهنماهای مقاله ، مانند صفحات زردبه طور فزاینده ای کمتر برای شرکت ها موثر است. در حالی که چند سال پیش مردم برای جستجوی یک محصول یا خدمات به رایانه رفته بودند ، امروزه مردم همه روز و هر روز بصورت آنلاین و “بصورت آنلاین” زندگی می کنند. جستجوی اطلاعات ، یک محصول یا خدمات سریع و ساده مانند جستجوی لپ تاپ یا رایانه در محل کار یا برداشتن تلفن همراه یا رایانه لوحی آنها. بازاریابی دیجیتالی در نشان دادن اطلاعات ، محصولات و خدمات شما به افراد هنگام جستجوی آنلاین متمرکز است. بهترین آژانس های دیجیتالی روند خرید محصولات و خدمات شما را درک می کنند و اطمینان می دهند که اطلاعات شما به موقع قابل مشاهده برای مشتری بالقوه است. در دنیای بازاریابی دیجیتالی ، مراحل مختلف فرآیند تهیه ، یعنی تحقیق ، تأمل و خرید ، “لحظات دقیقه” خوانده می شود و بهترین آژانس بازاریابی دیجیتال ، اطلاعات صحیح ، خدمات یا محصول را در زمان مورد نظر در فرایند تهیه فراهم می کند.

در حالی که برخی آژانس های بازاریابی دیجیتال نیز تبلیغات سنتی یا تجاری مانند تبلیغات روزنامه ها را ایجاد و مدیریت می کنند ، آژانس های تخصصی بازاریابی دیجیتال بیشتر به جای “شرکت های بازاریابی” که عموماً روی تلویزیون ، رادیو و بازاریابی چاپ تمرکز دارند ، بر بازاریابی آنلاین تمرکز می کنند.

صرف نظر از اینکه تجارت شما از یک شرکت به شرکت دیگر (B2B) باشد یا از یک شرکت به مصرف کننده (B2C) ، بازاریابی دیجیتال می تواند راهی سریع ، اغلب سریع و قابل اعتماد برای جذب مشتریان بالقوه به تجارت شما و افزایش درآمد باشد. بهترین آژانس های بازاریابی دیجیتال تمام تبلیغات دیجیتالی را بر اساس بازده سرمایه گذاری (ROI) مدیریت می کنند ، و اطمینان می دهند که مشتریان بالقوه با هزینه ای که معقول تجارت باشد باعث افزایش سطح سود می شود. بازاریابی دیجیتال به نفع مشاغل شما خواهد بود و به این سؤال پاسخ می دهد “چگونه می توانم مشتری های بالقوه تری برای تجارت خود کسب کنم”؟

بازاریابی دیجیتال ، که گاهی به آن بازاریابی اینترنتی گفته می شود ، می تواند به چندین ویژگی و خدمات مهم تقسیم شود:

خدمات بهینه سازی موتور جستجو

بهینه سازی موتور جستجو ، که اغلب با عنوان “SEO” مخفف می شود ، فرایند یافتن سایت شما در موتورهای جستجو مانند Google است ، هنگامی که افراد جستجوهای مربوط به شغل ، خدمات یا محصولات شما را انجام می دهند.

صرف نظر از اینکه وب سایت شما تجارت الکترونیکی است یا خدمات فروش ، اگر در اصطلاحات جستجوی افرادی که برای جستجو در Google استفاده می کنند ، چشم انداز و فروش شما را به سمت کسب و کار شما سوق می دهد.

SEO به تجربه و درک نحوه خواندن گوگل وب سایت شما نیاز دارد. پیام ها و اطلاعاتی که می خواهید گوگل را به یک صفحه وب یا وب سایت بخواند و بداند كجا می تواند آن اطلاعات را قرار دهد تا موتورهای جستجو بتوانند آن را پیدا كنند. یک شرکت SEO خوب در نتایج جستجوی دارای سابقه اثبات شده از وب سایتهای دارای رتبه بالا است.

هنگامی که روش های اثبات شده رتبه بندی در رابطه با آخرین روند ترافیک استفاده می شود ، بهینه سازی موتور جستجو بهترین عملکرد را دارد. نمونه ای از این پدیده “نزدیک من” است که در 12 ماه گذشته رشد 150 درصدی را تجربه کرده است ، زیرا کاربران تلفن همراه “نزدیک من” را به جستجوی خود اضافه می کنند ، یعنی “شرکت سئو در نزدیکی من”. این مشتریان به دنبال خرید و فروش از یک سرویس محلی یا تأمین کننده کالا هستند.

اگرچه SEO می تواند یک سرویس مستقل باشد ، اما در ترکیب با PPC ، رسانه های اجتماعی و بازاریابی شهرت ، بیشترین تأثیر را دارد. SEO همچنین سنگ بنای فعالیتهای موثر برای پرداخت به ازای هر کلیک ، رسانه های اجتماعی و مدیریت شهرت است.

پرداخت برای هر کلیک

پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) اغلب به “تبلیغات Google” یا “تبلیغات اینترنتی” گفته می شود که می توانید برای اصطلاح های خاص جستجو ، تبلیغات را در بالای نتایج جستجو قرار دهید. این اصطلاحات جستجو می توانند کلماتی باشند که افراد هنگام خرید بالقوه در مرحله “جستجو” از خرید یا هدف قرار دادن “کلمات کلیدی برای خرید” استفاده می کنند.

اگرچه ممکن است آگهی شما نشان داده شود ، بسته به بودجه شما ، هر بار جستجو انجام می شود ، شما فقط وقتی کاربر اینترنتی روی تبلیغ شما کلیک می کند پرداخت می کند و به وب سایت شما می رود یا مستقیماً از صفحه نتایج جستجو با شما تماس می گیرد ، این بدان معنی است که شما فقط هنگام دریافت هزینه می پردازید. با کلیک روی یک سرب ، از این رو نام این شکل از بازاریابی پرداخت با هر کلیک (که اغلب به اختصار PPC است) است.

مبلغ پرداختی برای هر کلیک توسط عوامل مختلفی تعیین می شود. “CPC” (مختصر CPC) با کیفیت و ارتباط آگهی با اصطلاح جستجو مورد استفاده تعیین می شود و ارتباط صفحه در وب سایت مشتری بالقوه از آن بازدید می کند. این عوامل در امتیاز کلی کیفیت نقش دارند. هرچه نمره کیفیت شما بالاتر باشد ، هزینه کلیک برای شما کمتر می شود و برای مشتری بالقوه در تجارت خود هزینه کمتری می پردازید.

در انگلستان ، گوگل اکثر ترافیک جستجو را دارد و باید بیشتر بودجه شما را اختصاص دهد ، با این وجود شما نمی خواهید اندازه کوچکتر را از دست بدهید ، اما هنوز هم مشتریان زیادی برای موتورهای جستجو مانند پلت فرم بینگ مایکروسافت و گروه کوچکی وجود دارد که باید بخشی از بودجه را به موتورها اختصاص دهند. جستجوی دیگر همچنین ، بهترین شرکت های مدیریت PPC همچنین در مورد توزیع بودجه PPC شما در تعدادی از کمپین هایی که قسمت های مختلف سفر مشتری را هدف قرار می دهند بحث خواهند کرد. هنگامی که مردم از اصطلاحات جستجوی گسترده برای یافتن اطلاعات استفاده می کنند ، باید بخش کمی از بودجه را به مرحله جستجو اختصاص دهید ، و هنگامی که افراد در جستجوی شما ، رقبای شما یا نام یک رهبر بازار هستند ، بخش کمی از بودجه را اختصاص دهید. بیشتر بودجه زمانی است که مشتریان بالقوه از اصطلاحات جستجوی مستقیمی با خرید خود استفاده می کنند و سرانجام ، بخش کوچکی از بودجه برای حذف مجدد (نمایش تبلیغات شما به افرادی که علاقه مند به خدمات یا محصولات شما با مراجعه به وب سایت هستند) برای جذب و رانندگی تبدیل از مشتری های قبلی اعلام شده نیز می باشد.

بهترین آژانس PPC شریک حق بیمه Google خواهد بود. وضعیت Google Premium Partner نشان می دهد که این شرکت دارای سابقه اثبات شده ای برای ارائه کمپین های با کیفیت بالا است ، که باعث ایجاد رقابت خوب یا پایین کلیک می شود و بازده بالایی و مثبت سرمایه گذاری را نشان می دهد. بهترین PPC یک فرآیند مدیریت کلیک (PPC) قوی برای پاسخ سریع و استفاده از تغییرات در مبارزات PPC برای رقبای شما خواهد داشت.

بر خلاف سئو ، کارایی کامل آن می تواند مدتی طول بکشد ، پرداخت هزینه کلیک بلافاصله در این واقعیت است که به محض اجرای برنامه های شما ، آنها می توانند مشتری بالقوه برای کسب و کار شما تولید کنند.

PPC هنگام پیاده سازی در هماهنگی با سئو بسیار مؤثر است. یک وب سایت با بهینه سازی شده ، نمره کیفیت کمپین های تبلیغاتی Google شما را بهبود می بخشد ، در نتیجه CPC پایین تر به معنای دریافت مشتری بالقوه بیشتری برای بودجه خود خواهد بود.

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر مکان های مشروع برای جذب مشاغل هستند. فیس بوک بیش از 38 میلیون کاربر فعال و معمولی در انگلیس دارد و پیش بینی می شود این تعداد تا سال 2020 به بیش از 42 میلیون نفر برسد. صرف نظر از اینکه تجارت شما به مصرف کنندگان یا شرکت های دیگر بفروشد ، مشتریان بالقوه شما از فیس بوک استفاده می کنند و مرتباً از آن استفاده می کنند.

فیس بوک در افزایش آگاهی در مرحله “تحقیق” مشتریان بسیار عالی است ، و یادآوری خدمات یا محصولات شما در مرحله “به دنبال” و قرار دادن محصولات خاص شما در مقابل مشتریان بالقوه در مرحله “خرید” است. با وجود چنین مخاطب گسترده و انعطاف پذیری در جهت هدف قرار دادن مشتریان در طول خرید ، فیس بوک می تواند راهی مناسب برای تولید سرب و فروش باشد و بازده خوبی برای سرمایه گذاری به دست آورد.

یک آژانس بازاریابی دیجیتال خوب سابقه ای در ارائه فعالیت های تبلیغاتی بسیار موثر در فیس بوک دارد. بهترین آژانس های بازاریابی دیجیتال قادر به نشان دادن نرخ تبدیل و هزینه اصلی برای بازاریابی رسانه های اجتماعی هستند.

باز هم ، بازاریابی در رسانه های اجتماعی ، به ویژه بازاریابی فیس بوک می تواند به عنوان یک فعالیت مستقل انجام شود ، اما وقتی با SEO و / یا PPC ترکیب شود ، بسیار بهتر عمل می کند. هنگام بازدید از وب سایت شما ، رایانه وی به دلیل بازدید از سایت مشخص می شود. سپس این امکان را به شما می دهد تا کاربر این رایانه را که علاقه ای به محصولات یا خدمات شما نشان داده است ، هدف قرار دهید.

مدیریت شهرت

در هنگام تصمیم گیری برای خرید ، چشم انداز در اینترنت جستجو می کند تا نظرات و یادداشت های مشتریان گذشته را پیدا کند. بازاریابی یا فروش می تواند به صورت آنلاین زندگی کند یا از طریق بررسی شغل ، خدمات یا محصولات شما بمیرد. می توان اطمینان حاصل کرد که یافتن نظرات مثبت آسان است و هرگونه بررسی منفی که به خوبی مدیریت شود می تواند برای نرخ تبدیل شما بسیار سودمند باشد.

شرکت های بازاریابی دیجیتال این را “مدیریت شهرت” یا “مدیریت شهرت آنلاین” می نامند ، در واقع ، آنها سیستم هایی را برای تولید بررسی مشتری و بازخورد مشتری ایجاد می کنند که رضایت مشتری مثبت را دنبال می کند و یافتن آن برای مشتریان بالقوه آسان است.

بسیاری از شرکت ها علاقه مند هستند تا به مردم اجازه دهند بتوانند کاملاً اظهار نظر ارائه دهند. شما نمی توانید همه اوقات را راضی کنید ، و شرکت ها می ترسند که بررسی ضعیف تأثیر منفی بر روی تجارت خود بگذارد. اول ، اگر کسی مصمم باشد که یک بررسی بد برای تجارت شما بگذارد ، یک بستر برای این کار پیدا می کند و 1000 سکوی برای انتخاب وجود دارد. بهتر است در جایی که مشتریان ترغیب به ترک بررسی می شوند کنترل کنید. دوم ، بررسی بد یا بد اگر خوب مدیریت شود می تواند برای تجارت شما مثبت باشد. درگیر شدن در یک بررسی بد ، مواردی را که به بررسی و سپس مشتریان خود اهمیت می دهید ، برجسته می کند. یک بررسی خوب مدیریت خوب برای تجارت شما می تواند ده بررسی خوب باشد.

یک شرکت بازاریابی دیجیتال خوب از یکی از معدود پلتفرم های حسابرسی شناخته شده استفاده خواهد کرد و ابزار و روش هایی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد تا نظرات مشتری را ضبط ، مدیریت و پاسخ دهید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا