دنیای وب

چگونه بیشتر فیلم های YouTube ایجاد می شود

ساخت ویدیوی YouTube علم موشک نیست. با بازگشت به آغاز فرومایه YouTube ، کاربران اولیه آن از وب کم های خود برای ایجاد فیلم های شخصی درباره علایق خود استفاده کردند.

به خاطر داشته باشید که وب کم های ساخته شده امروز کیفیت ویدئویی بسیار چشمگیری را با آنچه امروز می بینیم ارائه نمی دهند. در آن زمان ، از وب کم ها با وضوح کمتر از 360 پیکسل برای ایجاد فیلم های YouTube استفاده می شد.

در آن زمان ، مردم از ویدئوها برای بیان نظرات خود در مورد یک موضوع خاص استفاده می کردند. شخصی استعدادهای خود را نیز نشان داد ، شاید این نواختن گیتار یا ساز موسیقی دیگر بود. هیچ تجهیزات تصویری فانتزی مورد نیاز نبود.

تمام کسی که باید انجام می داد این بود که جلوی رایانه خود بنشیند و “ثبت” را فشار دهد.

هرچه زمان می گذشت و فن آوری ها پیشرفت می کردند ، مردم احساس می کردند برای به دست آوردن بینندگان بیشتر باید محتوای منحصر به فرد تری ایجاد کنند. در آن زمان ، کسب درآمد از فیلم های شما هنوز موضوع “در” نبود.

نکته مهم در آن زمان جذب بینندگان زیاد و در نتیجه محبوب کردن خالق ویدیو بود. زمانی که کسب درآمد از ویدئو وجود نداشت ، شهرت اولین نیروی محرکه بود.

بنابراین سازندگان ویدئو در تشنگی خود برای تهیه محتوای ویدئویی زیبا و منحصر به فرد ، از دستگاه های مختلف ضبط فیلم پیشرفته استفاده کرده اند.

دوربین های وب که توانایی تهیه عکس و فیلم با کیفیت بالا را دارند ، معرفی می شوند. دیگران شروع به استفاده از صفحه های سبز می کنند که زمینه های تولید شده توسط رایانه را به عنوان جلوه های ویژه برای فیلم های مورد نیاز ارائه می دهند.

علاوه بر این ، استفاده از نرم افزار ویرایش ویدئو در حال تبدیل شدن به یک روند است. درست مثل فیلم های بزرگ هالیوود ، ویرایش ویدئو برای اطمینان از اعمال انتقال روان بین صحنه ها و جلوه های ویژه ای که عمق ایجاد می کنند ، انجام می شود.

بنابراین چگونه یک فیلم معمولی YouTube ایجاد می شود؟ برای مبتدیان ، به نوع فیلم ایجاد شده بستگی دارد. اگر یک vlog باشد ، تمام آنچه شما نیاز دارید خودتان و دوربینی هستید که برای ضبط از آن استفاده خواهید کرد.

Vlog ها در اصل مانند مستندهای ویدئویی هستند که زندگی یک فرد و سایر وقایع را روی دوربین به تصویر می کشند. Vlog ها مانند نمایش های واقعیت است. آنها به جلوه های ویژه یا نرم افزار عالی ویرایش ویدئو احتیاج ندارند.

آنچه شما می خواستید فقط شما ، افراد شما – یعنی افراد اطراف شما – و فیلم خام ضبط شده توسط ضبط صوت بود.

اگر نوع ویدیویی که می خواهید ایجاد کنید ، بررسی ویدئویی از یک محصول یا خدمات خاص است ، تمام آنچه شما نیاز دارید دوربین های با وضوح بالا – ترجیحاً آنهایی که با کیفیت 1080p می گیرند – و موضوع بررسی فیلم است.

همچنین ممکن است بخواهید از نرم افزار اصلی ویرایش ویدئو برای بریدن تصاویر ناخواسته و برجسته کردن برخی جنبه های خاص محصول که در حال بررسی آن هستید استفاده کنید.

نگران نباشید ، سوژه را از زوایای مختلف با نورپردازی مناسب و در عین حال تمرکز بر روی ویژگی های مختلفی که در آن قرار دارد ، امتیازدهی کنید. پس از ضبط موضوع ، می توانید با صدای خود دوبله کنید و در مورد ویژگی ها و مزایای محصول صحبت کنید تا بینندگان شما بدانند در مورد چه چیزی صحبت می کنید.

ضبط فیلم های YouTube سریع و آسان است. فقط باید تصمیم بگیرید که چه نوع ویدئویی را می خواهید ایجاد ، ضبط و ویرایش کنید و سپس آن را در YouTube بارگذاری کنید تا دنیا مشاهده کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا