دنیای وب

چگونه فیلم های آنلاین بسیار جذاب بسازیم

چه چیزی باعث موفقیت یک فیلم بصورت آنلاین می شود؟ باور کنید یا نکنید ، این دوربین فانتزی یا موسیقی فانتزی و عناوینی نیست که استفاده می کنید. در اینجا چند نکته در مورد نحوه ایجاد یک ویدیوی خوب YouTube آورده شده است.

میلیون ها ویدیو در YouTube وجود دارد. اولین ترفند این است که فیلم خود را با انبوهی از کلمات کلیدی جالب در برچسب های خود پیدا کنید. اگر از بسیاری از کلمات کلیدی مرتبط در برچسب های خود استفاده کنید ، شانس بیشتری برای یافتن آنها دارید. گزینه دیگر ایجاد یک ویدیوی جالب است که مردم آن را تماشا کنند ، دوست داشته و به همه دوستانشان منتقل کنند. بسیاری از ویدئوهای YouTube برچسب کلمات کلیدی عالی ندارند ، اما فقط به دلیل خوب بودن تعداد بازدیدهای زیادی دارند.

سعی کنید یک یا حتی همه این ویژگی ها را در ویدیوی YouTube خود بگنجانید. اگر مطمئن شوید ویدیوی شما خنده دار ، نفرت انگیز ، عجیب ، تکان دهنده ، سکسی ، جالب ، الهام بخش یا مفید است ، در این مسیر درست خواهید بود.

به همین دلیل ویدیویی که ارسال می کنید باید یکی از موارد فوق باشد.

ویدیوی شما باید خنده دار باشد زیرا مردم فقط عاشق خندیدن هستند. مردم همیشه به دنبال چیزهای بامزه برای تماشا هستند. مردم همچنین دوست دارند موارد خنده دار را با دوستان خود به اشتراک بگذارند ، بنابراین اگر ویدیوی شما خنده دار باشد ، فرصت بیشتری برای به اشتراک گذاشتن آن با دیگران دارند.

مردم چیزهای عجیب و غریب را دوست دارند ، بنابراین یک عنصر عجیب و غریب در ویدیوی شما بازدیدهای زیادی را به شما جلب می کند. ویدیو عجیب و غریب ، ویدیو جالب تر و افراد بیشتری آن را ارسال می کنند.

کل ویدیو بازدیدهای زیادی را به شما جلب می کند. فقط ببینید چند نفر عامل ترس را مشاهده می کنند.

داستان های الهام بخش در YouTube نیز بسیار محبوب هستند. اگر می توانید به شما الهام بخشیم ، واقعاً باید از این مهارت استفاده کنید.

معمولاً فیلم های تکان دهنده نمایش داده می شوند. Word به سرعت سفر خواهد کرد و مردم نمی توانند در برابر مشاهده آن مقاومت کنند.

سکسی همانطور که همه می دانند هرگز مانعی برای فروش یک محصول نبوده است.

ویدیوی خود را جالب کرده و کنجکاوی ایجاد کنید. اگر این کار را انجام دهید ، افراد وسوسه می شوند برای رفتن به وب سایت شما کلیک کنند تا ببینند شما در آنجا چه چیزهایی دارید. معمولاً ویدئویی که نحوه انجام کار را نشان می دهد بسیار محبوب است. مردم همیشه به دنبال مشاوره و اطلاعات مفید و رایگان در اینترنت هستند. فیلم های آموزشی احتمالاً آسان ترین نوع فیلم برای ایجاد هستند ، زیرا شما فقط باید یک محصول یا چیزی را که خیلی می شناسید به نمایش بگذارید.

با شخصی سازی ویدیوی خود ، به بینندگان خود بخشی از خودتان را بدهید. مردم ذاتاً کنجکاو هستند و دوست دارند همه چیز را در مورد دیگران بدانند. طبیعی باش و خودت باش.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا