دنیای وب

چگونه مردم امروزه از طریق اینترنت امرار معاش می کنند

در ابتدا اجازه دهید با معرفی اینترنت و مفهوم کسب درآمد شروع کنم.

اینترنت تقریباً 10 سال پیش با آن وب سایتهای کوچک منفجر شد و تقریباً در آن روزها هیچ کس در وب سایتها تبلیغ نمی کرد. بسیاری از موارد رایگان در وب وجود دارد. شما دو سایت بزرگ مانند یاهو ، msn و altavista دارید که برای سرگرمی های خود فضای وب را برای وب سایت شخصی خود ارائه می دهید.

در آن زمان محدودیت های پهنای باند و غیره به دلیل دسترسی نداشتن افراد به آنها وجود نداشت. زیرا در آن روزها این شبکه در مقایسه با دستگاه پولساز آنلاین اکنون نسبتاً کوچک بود.

وقتی دو خواب بیننده دیدند که اینترنت در آینده یک ماشین پولساز بزرگ است ، شروع به خرید نام دامنه های غول آسای میلیون ها و میلیون ها دلار کردند.

نام های حفظ شده مانند بیمه نقطه دات کام و سفر دات کام با این دانش که افراد در طی دو سال به میلیون ها دلار برای دامنه ها می رسند. بنابراین برنامه بعدی که آنها اجرا کردند ایجاد ترافیک به نام دامنه هایی بود که خریداری کرده بودند ، در آن زمان بسیار ساده بود. اولین شرکت های پرداخت به ازای هر کلیک که به نظر می رسد تبلیغاتی را در آن شرکت ها قرار می دهند که برای هر مقدار کلیک به آنها پرداخت می شود. در آن زمان ، من برای لیست 3 موتور جستجوی بزرگ و voila ثبت نام کردم. شما به طور خودکار به سایت خود بازدید خواهید کرد.

این 10 سال پیش بود. اکنون یک داستان متفاوت است. با صدها میلیون وب سایت موجود در وب و بسیاری از آنها سعی در فروش پول مفاهیم ساخت ماشین و بقیه در تلاش برای فروش محتوای بزرگسالان هستند. می توانید تصور کنید که امروزه رقابت شدید است. افرادی که در دنیای رقابتی جهانی که اکنون در آن زندگی می کنیم موفق می شوند چه کسانی هستند. وقتی تقریباً همه دنیا به اینترنت دسترسی دارند. برای افراد تنبل ، خبرهای بدی دارم ، اینترنت در ده سال آینده ادامه خواهد یافت.

لازم نیست خیلی سخت کار کنید. شما باید هوشمند کار کنید. این مفهوم اصلی است که امروزه در کسب و کارها اعمال می شود. بسیاری از افرادی که سعی در فروش محصولات شما دارند به سرعت محصولی را تولید می کنند که آن را آزمایش نمی کنند و برای کسب درآمد به بازار می آورند. اما همه این کار را نمی کنند. بسیاری از افراد محصولات عالی تولید می کنند و آنها را می فروشند. این مفهوم بوجود آمد که اگر کالای با کیفیتی ارائه می دهید ، افراد بیشتری برمی گردند و کالای بیشتری را از شما خریداری می کنند زیرا کالایی مبتنی بر کیفیت ارائه کرده اید.

یکی از محصولی که من در مورد آن صحبت می کنم به نظر من یکی از بهترین محصولات امروز در بازار دیجیتال است. نام او IMMENTOR است. این یک برنامه مبتنی بر ماژول است که از ابتدا با دستورالعمل های گام به گام در مورد نحوه فروش محصولات وابسته به شما می آموزد و اگر از پیشرفت کافی برخوردار باشید حتی به شما یاد می دهد چگونه محصول خود را بسازید و سود بیشتری کسب کنید.

بسیاری از افراد می خواهند در مدت 30 روز ثروتمند شوند ، و بسیاری در کلاهبرداری مانند 10.000.00 دلار در 30 روز قرار می گیرند.

بگذارید یک افسانه از سر راه شما بردارم. اگر تازه وارد بازاریابی اینترنتی هستید ، تهیه آن مقدار در مدت سی روز غیرممکن است !!!. IMMENTOR محصولی است که نوید این چیزها را نمی دهد.

اما اگر این برنامه را دنبال کنید ، می توانید در مدت دو ماه درآمد خوبی بدست آورید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا