دنیای وب

چگونه مشتریان محلی را به فروشگاه آنلاین خود جذب کنیم

حتی اگر فروشگاه اینترنتی دارید ، وقتی می خواهید هنگام خرید درخواست آنلاین از مشتریان محلی خود ، از مشتریان محلی درخواست خرید کنید ، نتایجی که می توانید بگیرید را نادیده بگیرید.

با توجه به محلی بودن مشاغل شما ، بسیاری از افرادی که می خواهند به صورت آنلاین خرید کنند از طریق وب سایت شما خرید می کنند زیرا این احساس به شما دست می دهد که گویی هنوز با مشاغل کوچک در حال خرید محلی هستند. و آنها علی رغم این واقعیت که مجبور به ترک خانه خود نیستند.

کلمات کلیدی محلی مناسب را دریافت کنید

مشتریان شما در مورد کلمات کلیدی مورد استفاده شما در وب سایت خود حرف های زیادی برای گفتن دارند زیرا آنها کسانی هستند که در اینترنت گشت و گذار می کنند. مخاطب هدف خود را به همان روشی که همیشه ایجاد می کنید ایجاد کنید ، اما جمعیت شناسی جغرافیایی را نیز به آن اضافه کنید. این بدان معنی است که شما باید کلمات کلیدی را به محتوای خود ، بازاریابی و هدف گذاری خود اضافه کنید که باعث جذب مشتریان محلی شود.

از Facebook برای هدف قرار دادن افراد محلی استفاده کنید

تبلیغات در فیس بوک به شما امکان می دهد تا افرادی را که در منطقه شما زندگی می کنند به طور خاص هدف قرار دهید. انواع مختلفی از تبلیغات فیس بوک وجود دارد که می توانید برای رونق کسب و کار خود استفاده کنید و می توانید تنها با پرداخت 5 دلار یک کمپین تبلیغاتی فیس بوک را شروع و اجرا کنید.

کارهای خود را به صورت محلی در Google بررسی کنید

لیست شما در «Google برای کسب و کار من» راهی خوب برای نشان دادن نتایج محلی در موتورهای جستجو است. به همین دلیل است ، حتی اگر کسی از عبارتی که معمولاً برای یافتن کالاهایی که می فروشید استفاده کند ، ابتدا به مردم محلی شما نشان داده می شود.

از افراد محلی بخواهید کارهای شما را بررسی کنند

وقتی افراد محلی از شما خرید می کنند ، حتماً آنها را به لیست ایمیل خود اضافه کنید. بعد از اینکه آنها از شما خرید کردند ، می توانید پیوندی برای آنها ارسال کنید تا به آنها اجازه دهد درباره کسب و کار شما نظر بگذارند. وقتی افراد محلی نظریه خود را در Google ، Facebook یا سایر مکانهای عمومی بگذارند ، دوستانشان آن را می بینند. توصیه های شخصی ابزاری قدرتمند برای بازاریابی است.

در شبکه های اجتماعی فعال باشید

پاسخ به مردم ، درگیر شدن در مکالمات و به اشتراک گذاشتن موارد جدید در شبکه های اجتماعی با دوستان و آشنایان محلی خود راهی عالی برای شناخت محلی شما در وب سایت خود است.

منبعی برای رسانه های محلی شوید

رسانه های محلی شما به محتوایی برای مخاطبان خود نیاز دارند. صرف نظر از تجربه خود ، سعی کنید منبعی برای آنها باشید تا اگر در مورد صنعت شما س questionsالی دارند ، به سراغ شما بیایند. اگر ثابت کنید منبع معتبری هستید ، آنها مدام به شما برمی گردند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا