دنیای وب

چگونه می توان به سرعت و به راحتی یک تجارت آنلاین ایجاد کرد – نمودار گام به گام بازاریابی اینترنتی

شما در شرف کشف بهترین روش یادگیری هستید چگونه می توان به سرعت و به راحتی یک تجارت آنلاین راه اندازی کرد. این یک طرح گام به گام است که هرکسی می تواند برای رسیدن به موفقیت در بازاریابی اینترنتی و وابسته به آن دنبال کند.

این مراحل را دقیقاً به همان روشی که من قرار داده ام دنبال کنید و به عنوان یک بازاریاب وابسته یا کارآفرین آنلاین موفق خواهید شد:

اولینیک موضوع خاص انتخاب کنید. جایگاه او را باید با خریداران بزرگ پر کرد. اگر مردم نمی خواهند محصولی را در محل انتخاب شما خریداری کنند ، موضوع دیگری را انتخاب کنید.

موضوعاتی مانند کسب درآمد آنلاین ، بازاریابی شرکت های وابسته ، بیمه ، مراقبت از حیوانات خانگی و توسعه شخصی می توانند موضوعات عالی باشند.

با استفاده از Google Keyword Planner ، می توانید کلمات کلیدی مختلف را برای هر موضوعی که انتخاب می کنید جستجو کنید. به سرعت خواهید دید که براساس حجم جستجوی هر مکان چقدر می توانید از همه جا درآمد کسب کنید

ثانیا، محصولی را برای تبلیغ انتخاب کنید. حال ، اگر با موضوعی خاص در ارتباط هستید ، می توانید محصولی را انتخاب کنید که مخاطب هدف شما برای حل مشکلات آنها خریداری کند.

برنامه های وابسته زیادی وجود دارد که می توانید با مراجعه به مشتری پرداخت کننده ، بین 50٪ یا 75٪ پورسانت بدست آورید. اطمینان حاصل کنید که جبران مجدد کارمزد دوره ای نیز دارد.

این بدان معناست که تا زمانی که مشتری خوشحال باشد و به پرداخت کالای خریداری شده خود ادامه دهد ، بارها و بارها درآمد کسب خواهید کرد.

سومین-یک قیف فروش ایجاد کنید. شما می خواهید این محصولات وابسته را با ایجاد یک قیف فروش که به طور خودکار انجام می شود ، خودکار کنید “بفروش و بگو” مال شما است.

این قیف فروش شامل ایمیل های پیگیری برای آموزش خریداران شما خواهد بود تا آنها بتوانند در مورد خرید یا عدم خرید محصول وابسته مورد تبلیغ خود تصمیم بگیرند.

چهارمینترافیک را به سمت قیف فروش جدید خود هدایت کنید. این قسمت جالبشه. هرچه میزان بازدید شما به قیف فروش شما بیشتر شود ، درآمد بیشتری کسب خواهید کرد. روش های با کیفیت بالا را انتخاب کنید.

Google Ads ، Bing Ads ، Media Buys و Article Marketing روشهای مناسبی برای سوق دادن بازدید کنندگان هدفمند به کانال فروش شما و درهم شکستن اهداف آنلاین شما هستند. اطمینان حاصل کنید که سیستم بازاریابی ایمیل پیگیری شما 14 روز یا بیشتر است.

تبریک می گویم ، شما طرحی دقیق را آموختید که من شخصاً از شکستن به بیش از 100000 دلار در سال به عنوان بازاریاب شرکت های وابسته استفاده می کردم. اگر دقیقاً همان روشی را که در بالا نشان دادم دنبال کنید ، این طرح بازاریابی اینترنتی زندگی شما را تغییر خواهد داد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا