دنیای وب

چگونه می توان تجارت خود را در اینترنت رشد داد

او ممکن است مانند بسیاری از افراد جدید در بازاریابی اینترنتی باشد. شما تاکنون به نتیجه رسیده اید ، اما به جایی رسیده اید که به شما در مورد چگونگی توسعه تجارت خود به مشاوره نیاز دارید. شما ممکن است اولین یا دو فروش خود را انجام داده باشید ، اما مطمئن نیستید که چگونه این کار را به یک تجارت تمام وقت تبدیل کنید. خوب ، تسلیم نشوید ، زیرا شما مانند هر کس دیگری درگیر در بازاریابی اینترنتی هستید و اکنون میلیون ها دلار امپراطوری موفق دارید. همه آنها مشکل یکسانی دارند

بهترین کاری که می توانید برای رشد شغل خود انجام دهید این است که با بازدید کننده هایی که به وب سایت خود جذب کرده اید در تماس باشید. البته ، ابتدا باید آنها را جذب کنید ، اما هنگامی که تحقیق کردید ، اجازه ندهید که بدون فرصتی برای تماس با آنها بعدا ترک شوند. اشتباه اصلی اکثر بازاریابان بی تجربه اینترنت ، صرف وقت ، هزینه و تلاش زیادی برای تبلیغات و ترغیب مردم به بازدید از وب سایت خود می کند ، سپس انتظار داشته باشید که هنگام رسیدن آنها اقدام به خرید آنها کنند. اگر این شما بودید ، نتوانستید از آمار در بازاریابی آنلاین استفاده کنید.

ثابت شده است که به طور متوسط ​​، مردم قبل از تصمیم به خرید باید هفت یا هشت بار در معرض یک محصول قرار بگیرند. بله ، شما کسانی را دریافت می کنید که بلافاصله خریداری می کنند ، اما این تعداد برای یک فرد متوسط ​​صحیح است. اگر به بازدید کنندگان خود اجازه دهید سایت شما را پس از اولین مراجعه خود ترک کنند ، چگونه انتظار دارید که به تعداد مناسبی از فروش برسید؟ یا حتی دوم ، سوم یا چهارم! شما باید راهی برای برقراری ارتباط پیدا کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا