دنیای وب

چگونه می توان ماهانه 40K دلار برای انجام یک کار نیمه وقت جبران کرد – پول آسان آنلاین!

بازاریابی آنلاین به سختی تصور برخی نیست. من دو سال است که این کار را انجام می دهم و به همین دلیل تقریباً همه رویاهایم را به واقعیت تبدیل کردم. من بازاریابی اینترنتی یا دقیق تر انجام می دهم ، می توانید بگویید که بازاریابی وابسته یک کار نیمه وقت است. من فقط 4 ساعت به این کار نیمه وقت وقت می دهم و ماهیانه بیش از 20000 دلار درآمد کسب می کنم.

در ابتدا ، من چیزی در مورد بازاریابی وابسته نمی دانستم. من فقط در مورد آن از یک انجمن شنیدم. به نظر من یک معامله واقعی بود و من در آن زمان واقعاً به پول احتیاج داشتم. بنابراین عمیق تر و عمیق تر به نظر می رسیدم. من به روش های زیادی برای تبلیغ پیشنهادات شرکت های وابسته برخورد کردم. با این حال ، من گیج شده ام که بهترین گزینه برای من است. من شروع به تبلیغ محصولات به تمام روش هایی کردم که یاد گرفتم.

اکنون این بزرگترین اشتباه من تاکنون بود. بعد از حدود یک ماه ، فهمیدم که پول در نمی آورم زیرا به جای تمرکز روی یک روش ، وقتم را برای تست سایر روش ها تلف می کردم.

بنابراین من فقط یک روش را انتخاب کردم و تمام تلاش خود را برای این کار انجام دادم. در عرض یک هفته ، من اولین فروش خود را انجام دادم ، و این سخت ترین است. من هیجان زده شدم و خیلی سخت کار کردم تا پول نقد را در دستم بگیرم.

شما به هنر بلاگ نویسی تسلط دارید. اکنون شما همه چیز راجع به سئو ، ایجاد بک لینک و نوشتن مطالب بهینه شده می دانید. پس از به دست آوردن پول کافی برای هزینه کردن در تجارتم ، کار را سپری کردم که باعث صرفه جویی در وقت زیادی شد و سودهای کلانی نیز برای من ایجاد کرد.

اکنون من شروع به دانستن آنچه در واقع بازاریابی وابسته است ، و چه چیزی می کند و نمی فروشد. من از تجربیات خود استفاده کرده و محصولاتی را انتخاب کرده ام که واقعاً فروش دارند. من شروع کردم به استفاده از AdWords برای کسب درآمد بیشتر ، و از آنجا که می دانستم چه چیزی را بفروشم ، همچنین با AdWords (بهترین برنامه PPC) درآمد زیادی کسب کردم.

بعد از یک سال فعالیت در بازاریابی اینترنتی ، به مکانی که در آن با بازاریابی وابسته شروع کردم نگاه کردم و درسی که آموختم تسلط بر یک روش است و شما به طور خودکار شروع به دریافت آنچه برای زندگی رویاهای شما می شود ، خواهید کرد.

صبر کنید ، من یک سیستم بازاریابی وابسته قوی برای شما دارم.

این رژیم به عنوان فرمول ثروت CB شناخته می شود و در 3 روز ثابت بیش از 3000 دلار برای من درآمد. اکنون من این سیستم را دوست دارم و دوست دارم آن را به همه شما توصیه کنم. برای اطلاعات بیشتر جعبه منابع من را در زیر بررسی کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا